Detenen a un xic per denunciar el robatori del seu cotxe mentres el tenia en un taller de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de València a un xic de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de temptativa d’estafa, després de denunciar el robatori del seu vehicle i donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, quan pel que pareix, havia deixat el cotxe en un taller. 

 

Segons han explicat fonts policials, arran d’una inspecció duta a terme el dimarts en un taller mecànic d’una localitat valenciana, en la que es va localitzar un vehicle que estava denunciat com furtat el dia 11 de gener, es van fer les perquisicions pertinents per a esclarir els fets. 

 

Els agents van esbrinar que l’amo del taller tenia el vehicle des de feia unes quantes setmanes per a arreglar-lo sense que l’amo del mateix li donarà el vistiplau a les reparacions abduint que no tenia els diners suficients per al pagament.

 

El sospitós volia cobrar la indemnització del fals robatori

Els policies van descobrir que el propietari del cotxe després de denunciar la sostracció, va donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, fent diferents gestions amb l’asseguradora, fins al dia anterior a la localització del cotxe en el taller.

 

Finalment i després de comprovar que durant tot el temps que va intentar cobrar la indemnització de l’assegurança, el sospitós va estar en contacte amb l’amo del taller per a dur a terme les reparacions al vehicle, els policies el van detindre com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i temptativa d’estafa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.