Detenen a un xic per denunciar el robatori del seu cotxe mentres el tenia en un taller de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de València a un xic de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de temptativa d’estafa, després de denunciar el robatori del seu vehicle i donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, quan pel que pareix, havia deixat el cotxe en un taller. 

 

Segons han explicat fonts policials, arran d’una inspecció duta a terme el dimarts en un taller mecànic d’una localitat valenciana, en la que es va localitzar un vehicle que estava denunciat com furtat el dia 11 de gener, es van fer les perquisicions pertinents per a esclarir els fets. 

 

Els agents van esbrinar que l’amo del taller tenia el vehicle des de feia unes quantes setmanes per a arreglar-lo sense que l’amo del mateix li donarà el vistiplau a les reparacions abduint que no tenia els diners suficients per al pagament.

 

El sospitós volia cobrar la indemnització del fals robatori

Els policies van descobrir que el propietari del cotxe després de denunciar la sostracció, va donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, fent diferents gestions amb l’asseguradora, fins al dia anterior a la localització del cotxe en el taller.

 

Finalment i després de comprovar que durant tot el temps que va intentar cobrar la indemnització de l’assegurança, el sospitós va estar en contacte amb l’amo del taller per a dur a terme les reparacions al vehicle, els policies el van detindre com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i temptativa d’estafa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.