Detenen a un xic per denunciar el robatori del seu cotxe mentres el tenia en un taller de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de València a un xic de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de temptativa d’estafa, després de denunciar el robatori del seu vehicle i donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, quan pel que pareix, havia deixat el cotxe en un taller. 

 

Segons han explicat fonts policials, arran d’una inspecció duta a terme el dimarts en un taller mecànic d’una localitat valenciana, en la que es va localitzar un vehicle que estava denunciat com furtat el dia 11 de gener, es van fer les perquisicions pertinents per a esclarir els fets. 

 

Els agents van esbrinar que l’amo del taller tenia el vehicle des de feia unes quantes setmanes per a arreglar-lo sense que l’amo del mateix li donarà el vistiplau a les reparacions abduint que no tenia els diners suficients per al pagament.

 

El sospitós volia cobrar la indemnització del fals robatori

Els policies van descobrir que el propietari del cotxe després de denunciar la sostracció, va donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, fent diferents gestions amb l’asseguradora, fins al dia anterior a la localització del cotxe en el taller.

 

Finalment i després de comprovar que durant tot el temps que va intentar cobrar la indemnització de l’assegurança, el sospitós va estar en contacte amb l’amo del taller per a dur a terme les reparacions al vehicle, els policies el van detindre com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i temptativa d’estafa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.