Detenen a un xic per denunciar el robatori del seu cotxe mentres el tenia en un taller de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de València a un xic de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de temptativa d’estafa, després de denunciar el robatori del seu vehicle i donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, quan pel que pareix, havia deixat el cotxe en un taller. 

 

Segons han explicat fonts policials, arran d’una inspecció duta a terme el dimarts en un taller mecànic d’una localitat valenciana, en la que es va localitzar un vehicle que estava denunciat com furtat el dia 11 de gener, es van fer les perquisicions pertinents per a esclarir els fets. 

 

Els agents van esbrinar que l’amo del taller tenia el vehicle des de feia unes quantes setmanes per a arreglar-lo sense que l’amo del mateix li donarà el vistiplau a les reparacions abduint que no tenia els diners suficients per al pagament.

 

El sospitós volia cobrar la indemnització del fals robatori

Els policies van descobrir que el propietari del cotxe després de denunciar la sostracció, va donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, fent diferents gestions amb l’asseguradora, fins al dia anterior a la localització del cotxe en el taller.

 

Finalment i després de comprovar que durant tot el temps que va intentar cobrar la indemnització de l’assegurança, el sospitós va estar en contacte amb l’amo del taller per a dur a terme les reparacions al vehicle, els policies el van detindre com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i temptativa d’estafa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.