Detenen a un xic per denunciar el robatori del seu cotxe mentres el tenia en un taller de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de València a un xic de 28 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de temptativa d’estafa, després de denunciar el robatori del seu vehicle i donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, quan pel que pareix, havia deixat el cotxe en un taller. 

 

Segons han explicat fonts policials, arran d’una inspecció duta a terme el dimarts en un taller mecànic d’una localitat valenciana, en la que es va localitzar un vehicle que estava denunciat com furtat el dia 11 de gener, es van fer les perquisicions pertinents per a esclarir els fets. 

 

Els agents van esbrinar que l’amo del taller tenia el vehicle des de feia unes quantes setmanes per a arreglar-lo sense que l’amo del mateix li donarà el vistiplau a les reparacions abduint que no tenia els diners suficients per al pagament.

 

El sospitós volia cobrar la indemnització del fals robatori

Els policies van descobrir que el propietari del cotxe després de denunciar la sostracció, va donar part a l’assegurança per a cobrar la indemnització corresponent, fent diferents gestions amb l’asseguradora, fins al dia anterior a la localització del cotxe en el taller.

 

Finalment i després de comprovar que durant tot el temps que va intentar cobrar la indemnització de l’assegurança, el sospitós va estar en contacte amb l’amo del taller per a dur a terme les reparacions al vehicle, els policies el van detindre com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i temptativa d’estafa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.