Detenen a un xic de 16 anys per enlluernar als avions mentres aterraven en Manises

Làser verd avions

Un punter làser verd | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut a un menor de 16 anys per enlluernar amb un làser de llum verda a tres avions mentres realitzaven les maniobres d’aterratge en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València). Els policies li han intervingut un làser de llum verda d’aproximadament uns 16 centímetres.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents, que feien labors de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 per a dirigir-se a l’avinguda del Cid de València. Allà es trobaven, presumptament, algunes persones apuntant als avions mentres aterraven en l’aeroport de Manises, segons ha informat la policia.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i, després de fer algunes gestions, els han tornat a avisar de què tres avions estaven sent enlluernats per un punter de llum làser de color verd quan realitzaven les maniobres d’aterratge.

 

Mentres que els agents feien batudes per la zona per a localitzar la ubicació, han rebut un altre comunicat que afirmava que el comandant d’un altre avió situava el punter làser en una terrassa d’un edifici pròxim.

 

Finalment, els policies han pogut localitzar l’edifici i, en accedir a la terrassa, només han vist a un jove amb un punter làser. Els agents han vist la llum verda des de la butxaca del pantaló del menor. El xic ha reconegut que havia estat apuntant als avions, i la policia l’ha detingut. Ara, ja ha sigut posat en llibertat i entregat als seus pares.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.