Detenen a un xic de 16 anys per enlluernar als avions mentres aterraven en Manises

Làser verd avions

Un punter làser verd | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut a un menor de 16 anys per enlluernar amb un làser de llum verda a tres avions mentres realitzaven les maniobres d’aterratge en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València). Els policies li han intervingut un làser de llum verda d’aproximadament uns 16 centímetres.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents, que feien labors de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 per a dirigir-se a l’avinguda del Cid de València. Allà es trobaven, presumptament, algunes persones apuntant als avions mentres aterraven en l’aeroport de Manises, segons ha informat la policia.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i, després de fer algunes gestions, els han tornat a avisar de què tres avions estaven sent enlluernats per un punter de llum làser de color verd quan realitzaven les maniobres d’aterratge.

 

Mentres que els agents feien batudes per la zona per a localitzar la ubicació, han rebut un altre comunicat que afirmava que el comandant d’un altre avió situava el punter làser en una terrassa d’un edifici pròxim.

 

Finalment, els policies han pogut localitzar l’edifici i, en accedir a la terrassa, només han vist a un jove amb un punter làser. Els agents han vist la llum verda des de la butxaca del pantaló del menor. El xic ha reconegut que havia estat apuntant als avions, i la policia l’ha detingut. Ara, ja ha sigut posat en llibertat i entregat als seus pares.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.