18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen a un xic de 16 anys per enlluernar als avions mentres aterraven en Manises

Làser verd avions

Un punter làser verd | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut a un menor de 16 anys per enlluernar amb un làser de llum verda a tres avions mentres realitzaven les maniobres d’aterratge en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València). Els policies li han intervingut un làser de llum verda d’aproximadament uns 16 centímetres.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents, que feien labors de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 per a dirigir-se a l’avinguda del Cid de València. Allà es trobaven, presumptament, algunes persones apuntant als avions mentres aterraven en l’aeroport de Manises, segons ha informat la policia.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i, després de fer algunes gestions, els han tornat a avisar de què tres avions estaven sent enlluernats per un punter de llum làser de color verd quan realitzaven les maniobres d’aterratge.

 

Mentres que els agents feien batudes per la zona per a localitzar la ubicació, han rebut un altre comunicat que afirmava que el comandant d’un altre avió situava el punter làser en una terrassa d’un edifici pròxim.

 

Finalment, els policies han pogut localitzar l’edifici i, en accedir a la terrassa, només han vist a un jove amb un punter làser. Els agents han vist la llum verda des de la butxaca del pantaló del menor. El xic ha reconegut que havia estat apuntant als avions, i la policia l’ha detingut. Ara, ja ha sigut posat en llibertat i entregat als seus pares.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts per defraudar 217.000 euros amb falses inversions immobiliàries

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i una dona per, presumptament, estafar 217.000 euros a una dona amb suposades inversions a Madrid. Van ser arrestats quan anaven a tornar a sol·licitar-li diners i van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.