Detenen a un xic de 16 anys per enlluernar als avions mentres aterraven en Manises

Làser verd avions

Un punter làser verd | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut a un menor de 16 anys per enlluernar amb un làser de llum verda a tres avions mentres realitzaven les maniobres d’aterratge en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València). Els policies li han intervingut un làser de llum verda d’aproximadament uns 16 centímetres.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents, que feien labors de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 per a dirigir-se a l’avinguda del Cid de València. Allà es trobaven, presumptament, algunes persones apuntant als avions mentres aterraven en l’aeroport de Manises, segons ha informat la policia.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i, després de fer algunes gestions, els han tornat a avisar de què tres avions estaven sent enlluernats per un punter de llum làser de color verd quan realitzaven les maniobres d’aterratge.

 

Mentres que els agents feien batudes per la zona per a localitzar la ubicació, han rebut un altre comunicat que afirmava que el comandant d’un altre avió situava el punter làser en una terrassa d’un edifici pròxim.

 

Finalment, els policies han pogut localitzar l’edifici i, en accedir a la terrassa, només han vist a un jove amb un punter làser. Els agents han vist la llum verda des de la butxaca del pantaló del menor. El xic ha reconegut que havia estat apuntant als avions, i la policia l’ha detingut. Ara, ja ha sigut posat en llibertat i entregat als seus pares.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.