Detenen a un xic de 16 anys per enlluernar als avions mentres aterraven en Manises

Làser verd avions

Un punter làser verd | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut a un menor de 16 anys per enlluernar amb un làser de llum verda a tres avions mentres realitzaven les maniobres d’aterratge en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València). Els policies li han intervingut un làser de llum verda d’aproximadament uns 16 centímetres.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents, que feien labors de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 per a dirigir-se a l’avinguda del Cid de València. Allà es trobaven, presumptament, algunes persones apuntant als avions mentres aterraven en l’aeroport de Manises, segons ha informat la policia.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i, després de fer algunes gestions, els han tornat a avisar de què tres avions estaven sent enlluernats per un punter de llum làser de color verd quan realitzaven les maniobres d’aterratge.

 

Mentres que els agents feien batudes per la zona per a localitzar la ubicació, han rebut un altre comunicat que afirmava que el comandant d’un altre avió situava el punter làser en una terrassa d’un edifici pròxim.

 

Finalment, els policies han pogut localitzar l’edifici i, en accedir a la terrassa, només han vist a un jove amb un punter làser. Els agents han vist la llum verda des de la butxaca del pantaló del menor. El xic ha reconegut que havia estat apuntant als avions, i la policia l’ha detingut. Ara, ja ha sigut posat en llibertat i entregat als seus pares.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.