Tres detinguts per apunyalar a un home per a furtar-li el rellotge en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut esta setmana en València a una xica de 18 anys d’origen espanyol i dos xics de 19 anys, d’origen marroquí i algerià, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions per pegar colps i apunyalar en tòraxs i gluti a un home per a robar-li
el rellotge que portava.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la brutal agressió patida per un home en la Plaça del Tossal en València, arribant a rebre dos punyalades quan van intentar robar-li el rellotge.

 

Els agents han descobert que l’home es trobava en companyia d’uns amics quan se’ls va acostar un grup de jóvens i van intentar llevar-li el rellotge, per això l’home va arrancar a córrer per a escapar-se. Però els jóvens el van agarrar i li van pegar algunes punyades en tòraxs i en el gluti respectivament, havent de ser traslladat a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides.

 

El terces sospitós s’ha entregat voluntàriament

En el transcurs de les investigacions els policies han averiguat la identitat dels presumptes agressors, localitzant i detenint en 24 hores a la xica i a un dels xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

El tercer sospitós, en tindre coneixement que estava sent buscat es va presentar voluntàriament en dependències policials, a on va reconéixer davant els agents haver apunyalat a la víctima, per això ha sigut detingut també com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

Els detinguts, tots amb numerosos antecedents policials per fets pareguts, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés en la presó d’un d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.