Tres detinguts per apunyalar a un home per a furtar-li el rellotge en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut esta setmana en València a una xica de 18 anys d’origen espanyol i dos xics de 19 anys, d’origen marroquí i algerià, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions per pegar colps i apunyalar en tòraxs i gluti a un home per a robar-li
el rellotge que portava.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la brutal agressió patida per un home en la Plaça del Tossal en València, arribant a rebre dos punyalades quan van intentar robar-li el rellotge.

 

Els agents han descobert que l’home es trobava en companyia d’uns amics quan se’ls va acostar un grup de jóvens i van intentar llevar-li el rellotge, per això l’home va arrancar a córrer per a escapar-se. Però els jóvens el van agarrar i li van pegar algunes punyades en tòraxs i en el gluti respectivament, havent de ser traslladat a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides.

 

El terces sospitós s’ha entregat voluntàriament

En el transcurs de les investigacions els policies han averiguat la identitat dels presumptes agressors, localitzant i detenint en 24 hores a la xica i a un dels xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

El tercer sospitós, en tindre coneixement que estava sent buscat es va presentar voluntàriament en dependències policials, a on va reconéixer davant els agents haver apunyalat a la víctima, per això ha sigut detingut també com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

Els detinguts, tots amb numerosos antecedents policials per fets pareguts, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés en la presó d’un d’ells.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.