Tres detinguts per apunyalar a un home per a furtar-li el rellotge en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut esta setmana en València a una xica de 18 anys d’origen espanyol i dos xics de 19 anys, d’origen marroquí i algerià, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions per pegar colps i apunyalar en tòraxs i gluti a un home per a robar-li
el rellotge que portava.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la brutal agressió patida per un home en la Plaça del Tossal en València, arribant a rebre dos punyalades quan van intentar robar-li el rellotge.

 

Els agents han descobert que l’home es trobava en companyia d’uns amics quan se’ls va acostar un grup de jóvens i van intentar llevar-li el rellotge, per això l’home va arrancar a córrer per a escapar-se. Però els jóvens el van agarrar i li van pegar algunes punyades en tòraxs i en el gluti respectivament, havent de ser traslladat a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides.

 

El terces sospitós s’ha entregat voluntàriament

En el transcurs de les investigacions els policies han averiguat la identitat dels presumptes agressors, localitzant i detenint en 24 hores a la xica i a un dels xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

El tercer sospitós, en tindre coneixement que estava sent buscat es va presentar voluntàriament en dependències policials, a on va reconéixer davant els agents haver apunyalat a la víctima, per això ha sigut detingut també com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

Els detinguts, tots amb numerosos antecedents policials per fets pareguts, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés en la presó d’un d’ells.

Últimes notícies

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.

Borja Sémper reclama a València una política ‘normal’ front als blocs i la crispació

Borja Sémper ha defensat a València el que anomena 'epica de la normalitat' i ha reclamat lideratges dialogants front als 'murs' i la divisio politica.

València tindrà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses i universitats

València acollirà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses, administracions i centres d’investigació, segons ha anunciat l’alcaldessa María José Catalá en el Fórum Europa Tribuna Mediterránea.

Macrooperació contra les samarretes falses del Mundial: 66.000 requisades i 95 detinguts

La Policia Nacional ha incautat més de 66.000 samarretes de futbol falsificades vinculades al Mundial de 2026 i ha detingut 95 persones en 15 punts d’Espanya, inclosos els municipis alacantins d’Elx i Dénia.

Detingut a Benicàssim un francés reclamat per un assassinat relacionat amb droga

La Guàrdia Civil ha detingut a Benicàssim un ciutadà francés reclamat per França mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Entrega per un presumpte assassinat amb arma de foc vinculat al tràfic de drogues.

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.

Un treballador investigat per furtar 10 mòbils d’alta gamma valorats en 14.000 euros

La Guàrdia Civil investiga un empleat d’una empresa de València per furtar deu telèfons mòbils d’alta gamma, valorats en 14.000 euros, i falsejar factures i registres interns per a ocultar el furt i vendre’ls en una tenda de compravenda.