Tres detinguts per apunyalar a un home per a furtar-li el rellotge en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut esta setmana en València a una xica de 18 anys d’origen espanyol i dos xics de 19 anys, d’origen marroquí i algerià, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions per pegar colps i apunyalar en tòraxs i gluti a un home per a robar-li
el rellotge que portava.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la brutal agressió patida per un home en la Plaça del Tossal en València, arribant a rebre dos punyalades quan van intentar robar-li el rellotge.

 

Els agents han descobert que l’home es trobava en companyia d’uns amics quan se’ls va acostar un grup de jóvens i van intentar llevar-li el rellotge, per això l’home va arrancar a córrer per a escapar-se. Però els jóvens el van agarrar i li van pegar algunes punyades en tòraxs i en el gluti respectivament, havent de ser traslladat a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides.

 

El terces sospitós s’ha entregat voluntàriament

En el transcurs de les investigacions els policies han averiguat la identitat dels presumptes agressors, localitzant i detenint en 24 hores a la xica i a un dels xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

El tercer sospitós, en tindre coneixement que estava sent buscat es va presentar voluntàriament en dependències policials, a on va reconéixer davant els agents haver apunyalat a la víctima, per això ha sigut detingut també com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

Els detinguts, tots amb numerosos antecedents policials per fets pareguts, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés en la presó d’un d’ells.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.