Tres detinguts per apunyalar a un home per a furtar-li el rellotge en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut esta setmana en València a una xica de 18 anys d’origen espanyol i dos xics de 19 anys, d’origen marroquí i algerià, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions per pegar colps i apunyalar en tòraxs i gluti a un home per a robar-li
el rellotge que portava.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la brutal agressió patida per un home en la Plaça del Tossal en València, arribant a rebre dos punyalades quan van intentar robar-li el rellotge.

 

Els agents han descobert que l’home es trobava en companyia d’uns amics quan se’ls va acostar un grup de jóvens i van intentar llevar-li el rellotge, per això l’home va arrancar a córrer per a escapar-se. Però els jóvens el van agarrar i li van pegar algunes punyades en tòraxs i en el gluti respectivament, havent de ser traslladat a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides.

 

El terces sospitós s’ha entregat voluntàriament

En el transcurs de les investigacions els policies han averiguat la identitat dels presumptes agressors, localitzant i detenint en 24 hores a la xica i a un dels xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

El tercer sospitós, en tindre coneixement que estava sent buscat es va presentar voluntàriament en dependències policials, a on va reconéixer davant els agents haver apunyalat a la víctima, per això ha sigut detingut també com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.

 

Els detinguts, tots amb numerosos antecedents policials per fets pareguts, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés en la presó d’un d’ells.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.