La detinguda per apunyalar i matar a un home en Alacant confessa el crim

 

La presumpta assassina de l’home que morí apunyalat en un pis d’Alacant ha confessat el crim. Este dijous, la dona, eslovaca de 41 anys, ha sigut traslladada al jutjat de guàrdia d’Alacant, després de què l’autòpsia confirmara que la mort de l’home, de 65 anys, es produïra a conseqüència de diverses punyalades.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’assassina confessa havia anat donant versions contradictòries als investigadors, fins que s’ha vist acorralada per les diferents evidències que la Policia ha anat trobant en el pis a on es van produir els fets.

 

Per eixa raó, la presumpta autora del crim ha confessat i fins i tot ha entregat el ganivet de cuina amb el que hauria comés el crim. Durant els pròxims dies, col·laborarà en diferents reconstruccions dels fets, per a aclarir com es va produir el crim i per què.

 

Versions contradictòries

Els fets es van produir cap a les 10 del matí del passat dilluns, quan ella mateixa va avisar a la Policia, dient que algú havia entrat en sa casa i havia apunyalat al seu company de pis. Però, en arribar els agents i els servicis sanitaris, va canviar totalment de versió: l’home l’estava ajudant a col·locar unes coses en el lavabo i li havia donat un infart o una pujada de tensió.

 

En eixe moment, la Policia ja va començar a sospitar, perquè ella no podia saber que l’havien apunyalat si no havia sigut l’autora del crim, ja que el cos es trobava en terra boca amunt i les punyalades en l’esquena. A demés, la sang estava tapada pel mateix cos.

 

D’altra banda, els agents van vore algunes taques de sang per la casa, que pareixia que algú havia intentat netejar-les amb una fregona. Per això, la principal hipòtesi se centra en una discussió econòmica, ja que la víctima estava ajudant a l’assassina confessa econòmicament.

 

Una relació estranya

No està clara encara quina relació tenien l’assassina i la víctima, ja que no eren parella ni vivien junts. El que sí que se sap és que ell anava tots els dies a casa de la que seria la seua assassina, en el carrer de Régulo, en el barri de la Florida. En estes visites, li portava cervesa i menjar i passava tot el dia allà, fins a les huit de la vesprada, quan tornava a sa casa. 

 

Alguns veïns asseguren que era una veïna conflictiva i que tenia problemes amb la beguda. Per això, la Policia havia hagut d’acudir a sa casa més d’una volta. A demés, fa només unes setmanes, els Servicis Socials s’havien fet càrrec de la seua filla de set anys, fruit de la seua relació, que acabà fa quatre anys quan el seu home va morir per un atac en el cor.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.