La detinguda per apunyalar i matar a un home en Alacant confessa el crim

 

La presumpta assassina de l’home que morí apunyalat en un pis d’Alacant ha confessat el crim. Este dijous, la dona, eslovaca de 41 anys, ha sigut traslladada al jutjat de guàrdia d’Alacant, després de què l’autòpsia confirmara que la mort de l’home, de 65 anys, es produïra a conseqüència de diverses punyalades.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’assassina confessa havia anat donant versions contradictòries als investigadors, fins que s’ha vist acorralada per les diferents evidències que la Policia ha anat trobant en el pis a on es van produir els fets.

 

Per eixa raó, la presumpta autora del crim ha confessat i fins i tot ha entregat el ganivet de cuina amb el que hauria comés el crim. Durant els pròxims dies, col·laborarà en diferents reconstruccions dels fets, per a aclarir com es va produir el crim i per què.

 

Versions contradictòries

Els fets es van produir cap a les 10 del matí del passat dilluns, quan ella mateixa va avisar a la Policia, dient que algú havia entrat en sa casa i havia apunyalat al seu company de pis. Però, en arribar els agents i els servicis sanitaris, va canviar totalment de versió: l’home l’estava ajudant a col·locar unes coses en el lavabo i li havia donat un infart o una pujada de tensió.

 

En eixe moment, la Policia ja va començar a sospitar, perquè ella no podia saber que l’havien apunyalat si no havia sigut l’autora del crim, ja que el cos es trobava en terra boca amunt i les punyalades en l’esquena. A demés, la sang estava tapada pel mateix cos.

 

D’altra banda, els agents van vore algunes taques de sang per la casa, que pareixia que algú havia intentat netejar-les amb una fregona. Per això, la principal hipòtesi se centra en una discussió econòmica, ja que la víctima estava ajudant a l’assassina confessa econòmicament.

 

Una relació estranya

No està clara encara quina relació tenien l’assassina i la víctima, ja que no eren parella ni vivien junts. El que sí que se sap és que ell anava tots els dies a casa de la que seria la seua assassina, en el carrer de Régulo, en el barri de la Florida. En estes visites, li portava cervesa i menjar i passava tot el dia allà, fins a les huit de la vesprada, quan tornava a sa casa. 

 

Alguns veïns asseguren que era una veïna conflictiva i que tenia problemes amb la beguda. Per això, la Policia havia hagut d’acudir a sa casa més d’una volta. A demés, fa només unes setmanes, els Servicis Socials s’havien fet càrrec de la seua filla de set anys, fruit de la seua relació, que acabà fa quatre anys quan el seu home va morir per un atac en el cor.

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.