8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La detinguda per apunyalar i matar a un home en Alacant confessa el crim

 

La presumpta assassina de l’home que morí apunyalat en un pis d’Alacant ha confessat el crim. Este dijous, la dona, eslovaca de 41 anys, ha sigut traslladada al jutjat de guàrdia d’Alacant, després de què l’autòpsia confirmara que la mort de l’home, de 65 anys, es produïra a conseqüència de diverses punyalades.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’assassina confessa havia anat donant versions contradictòries als investigadors, fins que s’ha vist acorralada per les diferents evidències que la Policia ha anat trobant en el pis a on es van produir els fets.

 

Per eixa raó, la presumpta autora del crim ha confessat i fins i tot ha entregat el ganivet de cuina amb el que hauria comés el crim. Durant els pròxims dies, col·laborarà en diferents reconstruccions dels fets, per a aclarir com es va produir el crim i per què.

 

Versions contradictòries

Els fets es van produir cap a les 10 del matí del passat dilluns, quan ella mateixa va avisar a la Policia, dient que algú havia entrat en sa casa i havia apunyalat al seu company de pis. Però, en arribar els agents i els servicis sanitaris, va canviar totalment de versió: l’home l’estava ajudant a col·locar unes coses en el lavabo i li havia donat un infart o una pujada de tensió.

 

En eixe moment, la Policia ja va començar a sospitar, perquè ella no podia saber que l’havien apunyalat si no havia sigut l’autora del crim, ja que el cos es trobava en terra boca amunt i les punyalades en l’esquena. A demés, la sang estava tapada pel mateix cos.

 

D’altra banda, els agents van vore algunes taques de sang per la casa, que pareixia que algú havia intentat netejar-les amb una fregona. Per això, la principal hipòtesi se centra en una discussió econòmica, ja que la víctima estava ajudant a l’assassina confessa econòmicament.

 

Una relació estranya

No està clara encara quina relació tenien l’assassina i la víctima, ja que no eren parella ni vivien junts. El que sí que se sap és que ell anava tots els dies a casa de la que seria la seua assassina, en el carrer de Régulo, en el barri de la Florida. En estes visites, li portava cervesa i menjar i passava tot el dia allà, fins a les huit de la vesprada, quan tornava a sa casa. 

 

Alguns veïns asseguren que era una veïna conflictiva i que tenia problemes amb la beguda. Per això, la Policia havia hagut d’acudir a sa casa més d’una volta. A demés, fa només unes setmanes, els Servicis Socials s’havien fet càrrec de la seua filla de set anys, fruit de la seua relació, que acabà fa quatre anys quan el seu home va morir per un atac en el cor.

Últimes notícies

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.