La detinguda per apunyalar i matar a un home en Alacant confessa el crim

 

La presumpta assassina de l’home que morí apunyalat en un pis d’Alacant ha confessat el crim. Este dijous, la dona, eslovaca de 41 anys, ha sigut traslladada al jutjat de guàrdia d’Alacant, després de què l’autòpsia confirmara que la mort de l’home, de 65 anys, es produïra a conseqüència de diverses punyalades.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’assassina confessa havia anat donant versions contradictòries als investigadors, fins que s’ha vist acorralada per les diferents evidències que la Policia ha anat trobant en el pis a on es van produir els fets.

 

Per eixa raó, la presumpta autora del crim ha confessat i fins i tot ha entregat el ganivet de cuina amb el que hauria comés el crim. Durant els pròxims dies, col·laborarà en diferents reconstruccions dels fets, per a aclarir com es va produir el crim i per què.

 

Versions contradictòries

Els fets es van produir cap a les 10 del matí del passat dilluns, quan ella mateixa va avisar a la Policia, dient que algú havia entrat en sa casa i havia apunyalat al seu company de pis. Però, en arribar els agents i els servicis sanitaris, va canviar totalment de versió: l’home l’estava ajudant a col·locar unes coses en el lavabo i li havia donat un infart o una pujada de tensió.

 

En eixe moment, la Policia ja va començar a sospitar, perquè ella no podia saber que l’havien apunyalat si no havia sigut l’autora del crim, ja que el cos es trobava en terra boca amunt i les punyalades en l’esquena. A demés, la sang estava tapada pel mateix cos.

 

D’altra banda, els agents van vore algunes taques de sang per la casa, que pareixia que algú havia intentat netejar-les amb una fregona. Per això, la principal hipòtesi se centra en una discussió econòmica, ja que la víctima estava ajudant a l’assassina confessa econòmicament.

 

Una relació estranya

No està clara encara quina relació tenien l’assassina i la víctima, ja que no eren parella ni vivien junts. El que sí que se sap és que ell anava tots els dies a casa de la que seria la seua assassina, en el carrer de Régulo, en el barri de la Florida. En estes visites, li portava cervesa i menjar i passava tot el dia allà, fins a les huit de la vesprada, quan tornava a sa casa. 

 

Alguns veïns asseguren que era una veïna conflictiva i que tenia problemes amb la beguda. Per això, la Policia havia hagut d’acudir a sa casa més d’una volta. A demés, fa només unes setmanes, els Servicis Socials s’havien fet càrrec de la seua filla de set anys, fruit de la seua relació, que acabà fa quatre anys quan el seu home va morir per un atac en el cor.

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.