La detinguda per apunyalar i matar a un home en Alacant confessa el crim

 

La presumpta assassina de l’home que morí apunyalat en un pis d’Alacant ha confessat el crim. Este dijous, la dona, eslovaca de 41 anys, ha sigut traslladada al jutjat de guàrdia d’Alacant, després de què l’autòpsia confirmara que la mort de l’home, de 65 anys, es produïra a conseqüència de diverses punyalades.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’assassina confessa havia anat donant versions contradictòries als investigadors, fins que s’ha vist acorralada per les diferents evidències que la Policia ha anat trobant en el pis a on es van produir els fets.

 

Per eixa raó, la presumpta autora del crim ha confessat i fins i tot ha entregat el ganivet de cuina amb el que hauria comés el crim. Durant els pròxims dies, col·laborarà en diferents reconstruccions dels fets, per a aclarir com es va produir el crim i per què.

 

Versions contradictòries

Els fets es van produir cap a les 10 del matí del passat dilluns, quan ella mateixa va avisar a la Policia, dient que algú havia entrat en sa casa i havia apunyalat al seu company de pis. Però, en arribar els agents i els servicis sanitaris, va canviar totalment de versió: l’home l’estava ajudant a col·locar unes coses en el lavabo i li havia donat un infart o una pujada de tensió.

 

En eixe moment, la Policia ja va començar a sospitar, perquè ella no podia saber que l’havien apunyalat si no havia sigut l’autora del crim, ja que el cos es trobava en terra boca amunt i les punyalades en l’esquena. A demés, la sang estava tapada pel mateix cos.

 

D’altra banda, els agents van vore algunes taques de sang per la casa, que pareixia que algú havia intentat netejar-les amb una fregona. Per això, la principal hipòtesi se centra en una discussió econòmica, ja que la víctima estava ajudant a l’assassina confessa econòmicament.

 

Una relació estranya

No està clara encara quina relació tenien l’assassina i la víctima, ja que no eren parella ni vivien junts. El que sí que se sap és que ell anava tots els dies a casa de la que seria la seua assassina, en el carrer de Régulo, en el barri de la Florida. En estes visites, li portava cervesa i menjar i passava tot el dia allà, fins a les huit de la vesprada, quan tornava a sa casa. 

 

Alguns veïns asseguren que era una veïna conflictiva i que tenia problemes amb la beguda. Per això, la Policia havia hagut d’acudir a sa casa més d’una volta. A demés, fa només unes setmanes, els Servicis Socials s’havien fet càrrec de la seua filla de set anys, fruit de la seua relació, que acabà fa quatre anys quan el seu home va morir per un atac en el cor.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.