Detinguda per matar a un home en una casa d’Alacant

 

Una dona de 41 anys ha sigut detinguda este dilluns per presumptament apunyalar a un home d’uns 65 anys en una casa del barri de La Florida de la ciutat d’Alacant, segons han confirmat fonts de la Policia Nacional. Com a conseqüència de les ferides, l’home ha mort.

 

Els fets han ocorregut este dilluns entre les 09.00 i les 12.00 hores. Pel que pareix, l’ara detinguda havia alertat al SAMU que al mort li havia donat un infart, han detallat fonts policials. No obstant això, a la seua arribada, els servicis sanitaris han comprovat que havia sigut apunylat.

 

Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han confirmat que fins al lloc s’ha mobilitzat un SAMU, però que a l’arribada de l’equip mèdic l’home ja havia mort.

 

De fet, quan els sanitaris han arribat a la casa, la víctima es trobava en el bany i, encara que inicialment no s’apreciaven signes de violència, en canviar de posició al mort els sanitaris van descobrir que presentava ferides per arma blanca. La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir el que ha succeït.

Últimes notícies

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.