La detinguda en Cantàbria hauria repartit ‘croquetes’ entre els veïns en els últims mesos

Crimen Urdiales

María del Carmen, detinguda per ser sospitosa de la mort de la seua parella Jesús María, es nega a declarar | Facebook

 

Continua la investigació sobre la mort de Jesús María, possiblement a mans de la seua parella, María del Carmen, detinguda com a principal sospitosa després que una amiga rebera en una caixa el cap del desaparegut des de feia mesos en Castro Urdiales, Cantàbria. Ara per ara continuen existint diferents incògnites, com el mòbil del crim, ja que els investigadors encara no han trobat el cos de la víctima i la detinguda es nega a declarar.

 

Els veïns parlen sobre María del Carmen

Des de ‘El Programa d’Ana Rosa’ han compartit les declaracions de diferents veïns de la dona, que han explicat que durant els últims mesos María del Carmen hauria estat repartint menjar casolà entre els veïns del municipi. 

 

D’eixa manera, el periodista Carlos Garayoa ha explicat que els veïns han dit que «a partir de febrer o març li va pegar per repartir croquetes entre les seues companyes de ball de la casa d’Andalusia de Castro Urdiales».

 

Un fet que podria ser casualitat o no, ja que encara no ha aparegut el cos de Jesús María. A pesar de tot, ara per ara, els investigadors no han tingut en compte eixa dada i continuen centrant-se en la recopilació de més pistes i tota la informació possible sobre el cas i determinar l’actual ubicació de la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.