La presumpta assassina de Cantàbria va guardar el cap de la seua parella com a record

Ejemplo de shortcode con estilo
Els investigadors van determinar la inexistència de moviments bancaris i van decidir personar-se al domicili | Cedida   Carmen Merino, de 61 anys, va ser detinguda ahir dilluns pel presumpte l’assassinat de la seua parella, Jesús María Baranda. La Guàrdia Civil ha determinat que l’acusada va entregar el cap de l’home a la seua veïna en una caixa, en […]
La Guàrdia Civil acusa els detinguts d'estar fabricant material incendiari des del mes de maig

Els investigadors van determinar la inexistència de moviments bancaris i van decidir personar-se al domicili | Cedida

 

Carmen Merino, de 61 anys, va ser detinguda ahir dilluns pel presumpte l’assassinat de la seua parella, Jesús María Baranda. La Guàrdia Civil ha determinat que l’acusada va entregar el cap de l’home a la seua veïna en una caixa, en què assegurava que contenia joguets eròtics. Les amigues de la presumpta assassina la descriuen com una dona presumida i depressiva, i asseguren haver-la aconsellat, en moltes ocasions, de combatre-la amb ajuda i oci.

 

Jesús María, que vivia des de feia 7 anys amb Carmen, va desaparéixer el passat febrer i es va tardar més d’un mes en denunciar-ho —fins que la germana i cunyada de la detinguda ho va tramitar. Paral·lelament, Carmen va denunciar la desaparició de la seua parella en el mateix moment i va explicar a la Guàrdia Civil que se n’havia anat de casa emportant-se tots els diners. En comprovar que no es van produir moviments bancaris sospitosos, els agents van avisar l’arrestada d’una visita al domicili en qüestió.

 

Carmen li va entregar una caixa amb ‘joguets sexuals’ a la seua veïna

Igualment, Carmen va preparar un pla imperfecte per a evitar que la policia trobara les proves incriminatòries —tot apunta que el cadàver es trobava en sa casa. La dona va anar a vore la seua veïna i li va entregar una caixa dient-li: «Ha de vindre la Guàrdia Civil a casa i Jesús María tenia en esta caixa ‘porcades’ (joguets eròtics) que no vullc que vegen per a que no s’enduguen una mala impressió». La veïna no va sospitar i va acceptar guardar-la però, evidentment, després d’uns dies la caixa va començar a fer una pudor molt forta.

 

En vore el contingut macabre, el matrimoni —els veïns de Carmen i Jesús— va tocar les autoritats immediatament. En alertar-los, van telefonar a Carmen també. La detinguda i presumpta assassina va declarar que «algú va deixar la caixa en la porta de sa casa» i que la va guardar perquè «era l’únic record que tenia d’ell».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.