16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguda per clavar un ganivet a l’esquena a la seua parella en Callosa d’en Sarrià

Una persona amb un ganivet

L’agressora el va apunyalar per l’esquena | PIXABAY

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Callosa d’en Sarrià, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una xica que li que va clavar un ganivet en l’esquena a la seua parella. Els fets van passar el diumenge, 16 de febrer. Els agents li atribuïxen un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

La investigació va començar quan l’home va acudir a l’Hospital de la Vila Joiosa amb un ganivet en l’esquena i va al·legar que havia sigut producte d’un accident domèstic. No obstant això, la Guàrdia Civil va investigar i finalment ha detingut a la seua parella.

 

L’home, espanyol de 30 anys, ha estat ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’hospital, encara que ja ha passat a planta. Està previst que la xica, també espanyola i de 33 anys, passe demà dijous a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.