Detinguda una dona per cremar un cotxe perquè no la deixaven dormir en una casa ocupada

Cotxe cremat Sinarques

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremat | Bombers de València

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 38 anys en València per –presumptament– tractar d’incendiar amb una mistera el cotxe d’uns coneguts que no la van deixar dormir en l’edifici ocupat a on viuen.

 

Els fets van passar el dimarts de nit, en una casa ocupada del carrer Guillem de Castro de la Ciutat de València. El 091 va rebre l’avís que esteven retenint a una dona en un garatge, informa la Prefectura en un comunicat.

 

Els tres hòmens i la sospitosa s’havien desplaçat allí des del baix de l’edifici ocupat a on, segons pareix, habitualment dormen dos d’ells. En una de les habitacions del baix s’havia produït un incendi –que van apagar els bombers–i que havia provocat danys en un cotxe.

 

Després de les investigacions, els agents van descobrir que la dona havia entrat al baix amb un dels hòmens, però els altres no li havien deixat passar la nit en el lloc i això, suposadament, va provocar una discussió entre ells en la que la sospitosa va amenaçar en cremar el cotxe d’u dels qui estaven en la casa ocupada.

 

Durant la baralla, pareix que la dona va anar a una habitació de l’edifici que utilitzaven com a cuina per a, després d’agarrar una mistera, pegar-li foc al vehicle d’un dels hòmens.

 

Una volta identificada, la sospitosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi, i se li va requisar una mistera. La dona, d’origen paraguaià i amb antecedents, ja ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.