Detinguda una dona per cremar un cotxe perquè no la deixaven dormir en una casa ocupada

Cotxe cremat Sinarques

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremat | Bombers de València

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 38 anys en València per –presumptament– tractar d’incendiar amb una mistera el cotxe d’uns coneguts que no la van deixar dormir en l’edifici ocupat a on viuen.

 

Els fets van passar el dimarts de nit, en una casa ocupada del carrer Guillem de Castro de la Ciutat de València. El 091 va rebre l’avís que esteven retenint a una dona en un garatge, informa la Prefectura en un comunicat.

 

Els tres hòmens i la sospitosa s’havien desplaçat allí des del baix de l’edifici ocupat a on, segons pareix, habitualment dormen dos d’ells. En una de les habitacions del baix s’havia produït un incendi –que van apagar els bombers–i que havia provocat danys en un cotxe.

 

Després de les investigacions, els agents van descobrir que la dona havia entrat al baix amb un dels hòmens, però els altres no li havien deixat passar la nit en el lloc i això, suposadament, va provocar una discussió entre ells en la que la sospitosa va amenaçar en cremar el cotxe d’u dels qui estaven en la casa ocupada.

 

Durant la baralla, pareix que la dona va anar a una habitació de l’edifici que utilitzaven com a cuina per a, després d’agarrar una mistera, pegar-li foc al vehicle d’un dels hòmens.

 

Una volta identificada, la sospitosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi, i se li va requisar una mistera. La dona, d’origen paraguaià i amb antecedents, ja ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.