Detinguda una dona per cremar un cotxe perquè no la deixaven dormir en una casa ocupada

Cotxe cremat Sinarques

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremat | Bombers de València

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 38 anys en València per –presumptament– tractar d’incendiar amb una mistera el cotxe d’uns coneguts que no la van deixar dormir en l’edifici ocupat a on viuen.

 

Els fets van passar el dimarts de nit, en una casa ocupada del carrer Guillem de Castro de la Ciutat de València. El 091 va rebre l’avís que esteven retenint a una dona en un garatge, informa la Prefectura en un comunicat.

 

Els tres hòmens i la sospitosa s’havien desplaçat allí des del baix de l’edifici ocupat a on, segons pareix, habitualment dormen dos d’ells. En una de les habitacions del baix s’havia produït un incendi –que van apagar els bombers–i que havia provocat danys en un cotxe.

 

Després de les investigacions, els agents van descobrir que la dona havia entrat al baix amb un dels hòmens, però els altres no li havien deixat passar la nit en el lloc i això, suposadament, va provocar una discussió entre ells en la que la sospitosa va amenaçar en cremar el cotxe d’u dels qui estaven en la casa ocupada.

 

Durant la baralla, pareix que la dona va anar a una habitació de l’edifici que utilitzaven com a cuina per a, després d’agarrar una mistera, pegar-li foc al vehicle d’un dels hòmens.

 

Una volta identificada, la sospitosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi, i se li va requisar una mistera. La dona, d’origen paraguaià i amb antecedents, ja ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.