17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detinguda una dona per cremar un cotxe perquè no la deixaven dormir en una casa ocupada

Cotxe cremat Sinarques

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremat | Bombers de València

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 38 anys en València per –presumptament– tractar d’incendiar amb una mistera el cotxe d’uns coneguts que no la van deixar dormir en l’edifici ocupat a on viuen.

 

Els fets van passar el dimarts de nit, en una casa ocupada del carrer Guillem de Castro de la Ciutat de València. El 091 va rebre l’avís que esteven retenint a una dona en un garatge, informa la Prefectura en un comunicat.

 

Els tres hòmens i la sospitosa s’havien desplaçat allí des del baix de l’edifici ocupat a on, segons pareix, habitualment dormen dos d’ells. En una de les habitacions del baix s’havia produït un incendi –que van apagar els bombers–i que havia provocat danys en un cotxe.

 

Després de les investigacions, els agents van descobrir que la dona havia entrat al baix amb un dels hòmens, però els altres no li havien deixat passar la nit en el lloc i això, suposadament, va provocar una discussió entre ells en la que la sospitosa va amenaçar en cremar el cotxe d’u dels qui estaven en la casa ocupada.

 

Durant la baralla, pareix que la dona va anar a una habitació de l’edifici que utilitzaven com a cuina per a, després d’agarrar una mistera, pegar-li foc al vehicle d’un dels hòmens.

 

Una volta identificada, la sospitosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi, i se li va requisar una mistera. La dona, d’origen paraguaià i amb antecedents, ja ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 amb el nou model de finançament

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou sistema de finançament, un salt de quasi el 18%. S'insta el president a recaptar suports en el CPFF.

Corberán admet ràbia pel València en descens i recupera a Sadiq

El tècnic del València va assumir el moment exigent, va evitar parlar de permanència i va centrar el pla a sumar ja davant l'Elx. Va destacar l'estil arriscat del rival i la necessitat de fortalesa mental.

Feijóo afirma que Sánchez va suggerir a Mazón gestionar la dana des de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Mazón li va traslladar que Sánchez preferia que l'emergència per la dana es gestionara des de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa no es va declarar l'emergència nacional.

Nou model de finançament autonòmic: claus, xifres i calendari

Hisenda ha presentat la seua proposta per a reformar un sistema caducat des de fa dotze anys. El pla preveu més recursos, més cessió tributària i nous ajustos.

Robles condecora a la unitat de transports de l’Exèrcit pel seu paper en la dana

Margarita Robles ha condecorat a deu membres de l'Agrupació de Transports núm. 1 pel seu suport logístic durant la dana a València. Defensa ha destacat la seua capacitat de desplegament i la importància dels seus mitjans pesats per a restablir la mobilitat.

El Consell defén el compromís de Feijóo amb València abans, durant i després de la dana

Miguel Barrachina ha assegurat que Feijóo s'ha implicat amb la Comunitat Valenciana abans, durant i després de la dana i ha recordat el 'Pla València' de 12.000 milions que, segons diu, el Govern seguix sense executar. Ha evitat valorar detalls judicials i ha dirigit les seues crítiques al PSOE i a Diana Morant.

La Generalitat busca contactar amb la família del pres valencià alliberat a Veneçuela

El Consell ha confirmat l'alliberament a Veneçuela d'Ernesto Gorbe Cardona i està establint contacte amb la seua família. Exteriors ha confirmat l'excarceració de cinc espanyols dins d'un nombre important d'alliberaments.

El València dona per perduda la temporada de Diakhaby i buscarà un central en el mercat

El València assumix que Mouctar Diakhaby no tornarà esta temporada després de la seua operació muscular. Carlos Corberán fixa com a prioritat fitxar un central al gener.