Detinguda una dona per cremar un cotxe perquè no la deixaven dormir en una casa ocupada

Cotxe cremat Sinarques

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremat | Bombers de València

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 38 anys en València per –presumptament– tractar d’incendiar amb una mistera el cotxe d’uns coneguts que no la van deixar dormir en l’edifici ocupat a on viuen.

 

Els fets van passar el dimarts de nit, en una casa ocupada del carrer Guillem de Castro de la Ciutat de València. El 091 va rebre l’avís que esteven retenint a una dona en un garatge, informa la Prefectura en un comunicat.

 

Els tres hòmens i la sospitosa s’havien desplaçat allí des del baix de l’edifici ocupat a on, segons pareix, habitualment dormen dos d’ells. En una de les habitacions del baix s’havia produït un incendi –que van apagar els bombers–i que havia provocat danys en un cotxe.

 

Després de les investigacions, els agents van descobrir que la dona havia entrat al baix amb un dels hòmens, però els altres no li havien deixat passar la nit en el lloc i això, suposadament, va provocar una discussió entre ells en la que la sospitosa va amenaçar en cremar el cotxe d’u dels qui estaven en la casa ocupada.

 

Durant la baralla, pareix que la dona va anar a una habitació de l’edifici que utilitzaven com a cuina per a, després d’agarrar una mistera, pegar-li foc al vehicle d’un dels hòmens.

 

Una volta identificada, la sospitosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi, i se li va requisar una mistera. La dona, d’origen paraguaià i amb antecedents, ja ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.