Detinguda una dona d’Alacant per abandonar al seu fill de 13 anys en un bar de Pamplona

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 39 anys i veïna d’una població pròxima a Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), acusada d’abandonar el passat mes d’agost en un bar de Pamplona al seu fill de 13 anys, que des d’eixe moment viu en un Centre de Menors de Navarra.

 

Els fets, ha informat la Policia Nacional en un comunicat, es van produir fa aproximadament un mes, quan la dona viatjava a França amb la seua actual parella i amb el seu fill des d’una localitat pròxima a Benidorm, en la que tenien la seua residència habitual.

 

En el trajecte, la família va parar en un bar de Pamplona, en principi per a descansar, però la dona i el seu nóvio van abandonar el lloc deixant al menor. Davant d’eixe fet, el xiquet va demanar ajuda a la gent per a poder arribar a una comissaria pròxima.

 

La van pillar quan tornava a vore al fill

Després de la declaració, el menor va quedar davall de la custòdia d’un Centre de Menors de la Comunitat Foral i la Policia Nacional va iniciar les gestions per a descobrir la identitat i el parador de sa mare.

 

Després de les investigacions, els agents van tindre coneixement que la dona havia decidit viatjar a Pamplona per a visitar al seu fill i d’esta forma, quan la mare es va presentar en la capital navarresa provinent de Bilbao, ciutat en la que resideix actualment, va ser detinguda.

 

La dona, que ha passat ja a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Pamplona, residix en Espanya de manera il·legal, pel que també s’han iniciat els tràmits d’expulsió del territori nacional.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.