Detinguda una dona d’Alacant per abandonar al seu fill de 13 anys en un bar de Pamplona

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 39 anys i veïna d’una població pròxima a Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), acusada d’abandonar el passat mes d’agost en un bar de Pamplona al seu fill de 13 anys, que des d’eixe moment viu en un Centre de Menors de Navarra.

 

Els fets, ha informat la Policia Nacional en un comunicat, es van produir fa aproximadament un mes, quan la dona viatjava a França amb la seua actual parella i amb el seu fill des d’una localitat pròxima a Benidorm, en la que tenien la seua residència habitual.

 

En el trajecte, la família va parar en un bar de Pamplona, en principi per a descansar, però la dona i el seu nóvio van abandonar el lloc deixant al menor. Davant d’eixe fet, el xiquet va demanar ajuda a la gent per a poder arribar a una comissaria pròxima.

 

La van pillar quan tornava a vore al fill

Després de la declaració, el menor va quedar davall de la custòdia d’un Centre de Menors de la Comunitat Foral i la Policia Nacional va iniciar les gestions per a descobrir la identitat i el parador de sa mare.

 

Després de les investigacions, els agents van tindre coneixement que la dona havia decidit viatjar a Pamplona per a visitar al seu fill i d’esta forma, quan la mare es va presentar en la capital navarresa provinent de Bilbao, ciutat en la que resideix actualment, va ser detinguda.

 

La dona, que ha passat ja a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Pamplona, residix en Espanya de manera il·legal, pel que també s’han iniciat els tràmits d’expulsió del territori nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.