Detinguda una dona d’Alacant per abandonar al seu fill de 13 anys en un bar de Pamplona

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 39 anys i veïna d’una població pròxima a Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), acusada d’abandonar el passat mes d’agost en un bar de Pamplona al seu fill de 13 anys, que des d’eixe moment viu en un Centre de Menors de Navarra.

 

Els fets, ha informat la Policia Nacional en un comunicat, es van produir fa aproximadament un mes, quan la dona viatjava a França amb la seua actual parella i amb el seu fill des d’una localitat pròxima a Benidorm, en la que tenien la seua residència habitual.

 

En el trajecte, la família va parar en un bar de Pamplona, en principi per a descansar, però la dona i el seu nóvio van abandonar el lloc deixant al menor. Davant d’eixe fet, el xiquet va demanar ajuda a la gent per a poder arribar a una comissaria pròxima.

 

La van pillar quan tornava a vore al fill

Després de la declaració, el menor va quedar davall de la custòdia d’un Centre de Menors de la Comunitat Foral i la Policia Nacional va iniciar les gestions per a descobrir la identitat i el parador de sa mare.

 

Després de les investigacions, els agents van tindre coneixement que la dona havia decidit viatjar a Pamplona per a visitar al seu fill i d’esta forma, quan la mare es va presentar en la capital navarresa provinent de Bilbao, ciutat en la que resideix actualment, va ser detinguda.

 

La dona, que ha passat ja a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Pamplona, residix en Espanya de manera il·legal, pel que també s’han iniciat els tràmits d’expulsió del territori nacional.

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.