Detinguda una dona d’Alacant per abandonar al seu fill de 13 anys en un bar de Pamplona

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 39 anys i veïna d’una població pròxima a Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), acusada d’abandonar el passat mes d’agost en un bar de Pamplona al seu fill de 13 anys, que des d’eixe moment viu en un Centre de Menors de Navarra.

 

Els fets, ha informat la Policia Nacional en un comunicat, es van produir fa aproximadament un mes, quan la dona viatjava a França amb la seua actual parella i amb el seu fill des d’una localitat pròxima a Benidorm, en la que tenien la seua residència habitual.

 

En el trajecte, la família va parar en un bar de Pamplona, en principi per a descansar, però la dona i el seu nóvio van abandonar el lloc deixant al menor. Davant d’eixe fet, el xiquet va demanar ajuda a la gent per a poder arribar a una comissaria pròxima.

 

La van pillar quan tornava a vore al fill

Després de la declaració, el menor va quedar davall de la custòdia d’un Centre de Menors de la Comunitat Foral i la Policia Nacional va iniciar les gestions per a descobrir la identitat i el parador de sa mare.

 

Després de les investigacions, els agents van tindre coneixement que la dona havia decidit viatjar a Pamplona per a visitar al seu fill i d’esta forma, quan la mare es va presentar en la capital navarresa provinent de Bilbao, ciutat en la que resideix actualment, va ser detinguda.

 

La dona, que ha passat ja a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Pamplona, residix en Espanya de manera il·legal, pel que també s’han iniciat els tràmits d’expulsió del territori nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.