La Policia Nacional ha detingut a una empleada de la llar com a presumpta autora d'un delicte d'estafa per sostraure al voltant de 13.700 a la dona que cuidava. La detinguda, de 41 anys i origen espanyol, va extraure diferents quantitats de diners dels comptes bancaris de la dona a la qual cuidava des del mes de juny fins a octubre d'enguany. Les investigacions es van iniciar a l'octubre en tenir coneixement els policies que a una dona, en tres dies, li havien realitzat tres reintegraments que ascendien a 1.000 euros i que no estaven autoritzats.
Últimes notícies
Esports
Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies
Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.
Successos
Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol
La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.
Política
Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València
Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.
Successos
Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció
Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.
Educació
Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027
La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.
Economia
Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries
Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.
Successos
Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa
El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.
Educació
Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent
Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.








