Detenen a la propietària d’un bar i a la seua parella per agredir a uns agents de la Policia a Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 03.15 hores, uns agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a la gerent d’un bar de la ciutat i a la seua parella per insultar i donar punyades a uns policies que anaven a sancionar a l’establiment per estar obert passades les 03.15 hores de la matinada.

 

En el marc dels dispositius per a garantir el compliment de les mesures sanitàries de prevenció del coronavirus -entre els que s’inclou el tancament de tots els locals a les 01.00 hores-, els agents van comprovar que un bar del carrer Primavera estava obert amb clients dins del negoci.

 

Tal com han explicat fonts policials, els agents van comprovar que hi havia dins huit persones, consumint i amb música. Per este motiu, les autoritats van desallotjar el bar

 

La Policia Local va demanar a la propietària del local que presentara la documentació pertinent per a tramitar la sanció. En eixe moment, la dona va insultar presumptament als policies i es va negar a identificar-se. La parella de la gerent va intervindre i, pel que pareix, va propinar diverses punyades a un dels agents.

 

Finalment, els policies van detindre a les dos persones, als que se’ls han instruït diligències i se’ls acusa d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat, en el cas de la dona i per atemptat de l’autoritat contra l’home. Ara, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.