16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detenen a la propietària d’un bar i a la seua parella per agredir a uns agents de la Policia a Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 03.15 hores, uns agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a la gerent d’un bar de la ciutat i a la seua parella per insultar i donar punyades a uns policies que anaven a sancionar a l’establiment per estar obert passades les 03.15 hores de la matinada.

 

En el marc dels dispositius per a garantir el compliment de les mesures sanitàries de prevenció del coronavirus -entre els que s’inclou el tancament de tots els locals a les 01.00 hores-, els agents van comprovar que un bar del carrer Primavera estava obert amb clients dins del negoci.

 

Tal com han explicat fonts policials, els agents van comprovar que hi havia dins huit persones, consumint i amb música. Per este motiu, les autoritats van desallotjar el bar

 

La Policia Local va demanar a la propietària del local que presentara la documentació pertinent per a tramitar la sanció. En eixe moment, la dona va insultar presumptament als policies i es va negar a identificar-se. La parella de la gerent va intervindre i, pel que pareix, va propinar diverses punyades a un dels agents.

 

Finalment, els policies van detindre a les dos persones, als que se’ls han instruït diligències i se’ls acusa d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat, en el cas de la dona i per atemptat de l’autoritat contra l’home. Ara, han sigut traslladats a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.

El fort vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i buidat en la Comunitat Valenciana

Remeten les ratxes molt fortes en el nord de Castelló i s'imposa un temps més estable. Augmenten les màximes a l'interior i predominen les brises en la costa.

L’esquerra municipal d’Alacant exigix la dimissió de Barcala per falta d’exemplaritat

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han tornat a exigir la dimissió de Luis Barcala per falta d'exemplaritat arran de la polèmica per una VPO vinculada a la seua esposa. La pressió s'ha intensificat en plena investigació per irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Compromís exigix la dimissió de Barcala pel ‘tripijoc’ de les vivendes públiques

Compromís ha exigit la dimissió immediata de l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, per l'escàndol de les vivendes protegides i ha demanat reforçar els controls. Joan Baldoví ha criticat la informació sobre el lloguer d'una VPO per part de la dona de Barcala i ha recordat que 5.000 famílies esperen una vivenda.

El València ha instal·lat la primera peça de l’anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla

El club ha col·locat la primera peça de l'anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla, una fita que confirma l'avanç en termini cap a 2027. L'estructura, de 4.800 tones sobre 50 pilars d'acer S355, comptarà amb una instal·lació fotovoltaica perimetral amb gestió intel·ligent.

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.