10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detenen a la propietària d’un bar i a la seua parella per agredir a uns agents de la Policia a Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 03.15 hores, uns agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a la gerent d’un bar de la ciutat i a la seua parella per insultar i donar punyades a uns policies que anaven a sancionar a l’establiment per estar obert passades les 03.15 hores de la matinada.

 

En el marc dels dispositius per a garantir el compliment de les mesures sanitàries de prevenció del coronavirus -entre els que s’inclou el tancament de tots els locals a les 01.00 hores-, els agents van comprovar que un bar del carrer Primavera estava obert amb clients dins del negoci.

 

Tal com han explicat fonts policials, els agents van comprovar que hi havia dins huit persones, consumint i amb música. Per este motiu, les autoritats van desallotjar el bar

 

La Policia Local va demanar a la propietària del local que presentara la documentació pertinent per a tramitar la sanció. En eixe moment, la dona va insultar presumptament als policies i es va negar a identificar-se. La parella de la gerent va intervindre i, pel que pareix, va propinar diverses punyades a un dels agents.

 

Finalment, els policies van detindre a les dos persones, als que se’ls han instruït diligències i se’ls acusa d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat, en el cas de la dona i per atemptat de l’autoritat contra l’home. Ara, han sigut traslladats a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.