Detenen a la propietària d’un bar i a la seua parella per agredir a uns agents de la Policia a Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 03.15 hores, uns agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a la gerent d’un bar de la ciutat i a la seua parella per insultar i donar punyades a uns policies que anaven a sancionar a l’establiment per estar obert passades les 03.15 hores de la matinada.

 

En el marc dels dispositius per a garantir el compliment de les mesures sanitàries de prevenció del coronavirus -entre els que s’inclou el tancament de tots els locals a les 01.00 hores-, els agents van comprovar que un bar del carrer Primavera estava obert amb clients dins del negoci.

 

Tal com han explicat fonts policials, els agents van comprovar que hi havia dins huit persones, consumint i amb música. Per este motiu, les autoritats van desallotjar el bar

 

La Policia Local va demanar a la propietària del local que presentara la documentació pertinent per a tramitar la sanció. En eixe moment, la dona va insultar presumptament als policies i es va negar a identificar-se. La parella de la gerent va intervindre i, pel que pareix, va propinar diverses punyades a un dels agents.

 

Finalment, els policies van detindre a les dos persones, als que se’ls han instruït diligències i se’ls acusa d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat, en el cas de la dona i per atemptat de l’autoritat contra l’home. Ara, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.