13.7 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Detenen a la propietària d’un bar i a la seua parella per agredir a uns agents de la Policia a Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 03.15 hores, uns agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a la gerent d’un bar de la ciutat i a la seua parella per insultar i donar punyades a uns policies que anaven a sancionar a l’establiment per estar obert passades les 03.15 hores de la matinada.

 

En el marc dels dispositius per a garantir el compliment de les mesures sanitàries de prevenció del coronavirus -entre els que s’inclou el tancament de tots els locals a les 01.00 hores-, els agents van comprovar que un bar del carrer Primavera estava obert amb clients dins del negoci.

 

Tal com han explicat fonts policials, els agents van comprovar que hi havia dins huit persones, consumint i amb música. Per este motiu, les autoritats van desallotjar el bar

 

La Policia Local va demanar a la propietària del local que presentara la documentació pertinent per a tramitar la sanció. En eixe moment, la dona va insultar presumptament als policies i es va negar a identificar-se. La parella de la gerent va intervindre i, pel que pareix, va propinar diverses punyades a un dels agents.

 

Finalment, els policies van detindre a les dos persones, als que se’ls han instruït diligències i se’ls acusa d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat, en el cas de la dona i per atemptat de l’autoritat contra l’home. Ara, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.