Detinguda per tallar el penis al seu cap en un bar

 

Una dona ha tallat el penis d’un home en el bar on treballa per a evitar ser violada. Poc després s’ha entregat a la Policia local. Els Mossos s’han fet càrrec del cas i l’han detinguda per un delicte de lesions. Els fets han ocorregut esta passada nit en un bar de Sant Andreu de la Barca, localitat pròxima a Barcelona.

Segons el testimoniatge de la dona a la Policia, ha actuat en defensa pròpia per a evitar que el propietari del bar on treballa l’agredira sexualment. La víctima va relatar a la Policia que el seu cap va voler violar-la en el local, de matinada, i es va defensar, agafant un ganivet i tallant-li el penis al presumpte agressor. L’home està ingressat a l’hospital a l’espera de ser detingut per un intent de violació.

La dona ha comptat als investigadors del cas que, a més, esta no ha sigut la primera vegada que el seu cap l’agredeix sexualment i que ja l’havia obligat a mantindre relacions sexuals amb ell en altres ocasions, uns fets que també seran investigats pels Mossos.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on es troba en observació i recuperant-se. Una vegada puga declarar, els Mossos preveuen detindre-ho perquè responga davant les autoritats per un delicte d’agressió sexual. La dona es troba detinguda per un delicte de lesions a l’espera que passe a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.