Detinguda per tallar el penis al seu cap en un bar

 

Una dona ha tallat el penis d’un home en el bar on treballa per a evitar ser violada. Poc després s’ha entregat a la Policia local. Els Mossos s’han fet càrrec del cas i l’han detinguda per un delicte de lesions. Els fets han ocorregut esta passada nit en un bar de Sant Andreu de la Barca, localitat pròxima a Barcelona.

Segons el testimoniatge de la dona a la Policia, ha actuat en defensa pròpia per a evitar que el propietari del bar on treballa l’agredira sexualment. La víctima va relatar a la Policia que el seu cap va voler violar-la en el local, de matinada, i es va defensar, agafant un ganivet i tallant-li el penis al presumpte agressor. L’home està ingressat a l’hospital a l’espera de ser detingut per un intent de violació.

La dona ha comptat als investigadors del cas que, a més, esta no ha sigut la primera vegada que el seu cap l’agredeix sexualment i que ja l’havia obligat a mantindre relacions sexuals amb ell en altres ocasions, uns fets que també seran investigats pels Mossos.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on es troba en observació i recuperant-se. Una vegada puga declarar, els Mossos preveuen detindre-ho perquè responga davant les autoritats per un delicte d’agressió sexual. La dona es troba detinguda per un delicte de lesions a l’espera que passe a disposició judicial.

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.