Detinguda per tallar el penis al seu cap en un bar

 

Una dona ha tallat el penis d’un home en el bar on treballa per a evitar ser violada. Poc després s’ha entregat a la Policia local. Els Mossos s’han fet càrrec del cas i l’han detinguda per un delicte de lesions. Els fets han ocorregut esta passada nit en un bar de Sant Andreu de la Barca, localitat pròxima a Barcelona.

Segons el testimoniatge de la dona a la Policia, ha actuat en defensa pròpia per a evitar que el propietari del bar on treballa l’agredira sexualment. La víctima va relatar a la Policia que el seu cap va voler violar-la en el local, de matinada, i es va defensar, agafant un ganivet i tallant-li el penis al presumpte agressor. L’home està ingressat a l’hospital a l’espera de ser detingut per un intent de violació.

La dona ha comptat als investigadors del cas que, a més, esta no ha sigut la primera vegada que el seu cap l’agredeix sexualment i que ja l’havia obligat a mantindre relacions sexuals amb ell en altres ocasions, uns fets que també seran investigats pels Mossos.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on es troba en observació i recuperant-se. Una vegada puga declarar, els Mossos preveuen detindre-ho perquè responga davant les autoritats per un delicte d’agressió sexual. La dona es troba detinguda per un delicte de lesions a l’espera que passe a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.