Detinguda per tallar el penis al seu cap en un bar

 

Una dona ha tallat el penis d’un home en el bar on treballa per a evitar ser violada. Poc després s’ha entregat a la Policia local. Els Mossos s’han fet càrrec del cas i l’han detinguda per un delicte de lesions. Els fets han ocorregut esta passada nit en un bar de Sant Andreu de la Barca, localitat pròxima a Barcelona.

Segons el testimoniatge de la dona a la Policia, ha actuat en defensa pròpia per a evitar que el propietari del bar on treballa l’agredira sexualment. La víctima va relatar a la Policia que el seu cap va voler violar-la en el local, de matinada, i es va defensar, agafant un ganivet i tallant-li el penis al presumpte agressor. L’home està ingressat a l’hospital a l’espera de ser detingut per un intent de violació.

La dona ha comptat als investigadors del cas que, a més, esta no ha sigut la primera vegada que el seu cap l’agredeix sexualment i que ja l’havia obligat a mantindre relacions sexuals amb ell en altres ocasions, uns fets que també seran investigats pels Mossos.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on es troba en observació i recuperant-se. Una vegada puga declarar, els Mossos preveuen detindre-ho perquè responga davant les autoritats per un delicte d’agressió sexual. La dona es troba detinguda per un delicte de lesions a l’espera que passe a disposició judicial.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU