Detinguda per tallar el penis al seu cap en un bar

 

Una dona ha tallat el penis d’un home en el bar on treballa per a evitar ser violada. Poc després s’ha entregat a la Policia local. Els Mossos s’han fet càrrec del cas i l’han detinguda per un delicte de lesions. Els fets han ocorregut esta passada nit en un bar de Sant Andreu de la Barca, localitat pròxima a Barcelona.

Segons el testimoniatge de la dona a la Policia, ha actuat en defensa pròpia per a evitar que el propietari del bar on treballa l’agredira sexualment. La víctima va relatar a la Policia que el seu cap va voler violar-la en el local, de matinada, i es va defensar, agafant un ganivet i tallant-li el penis al presumpte agressor. L’home està ingressat a l’hospital a l’espera de ser detingut per un intent de violació.

La dona ha comptat als investigadors del cas que, a més, esta no ha sigut la primera vegada que el seu cap l’agredeix sexualment i que ja l’havia obligat a mantindre relacions sexuals amb ell en altres ocasions, uns fets que també seran investigats pels Mossos.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on es troba en observació i recuperant-se. Una vegada puga declarar, els Mossos preveuen detindre-ho perquè responga davant les autoritats per un delicte d’agressió sexual. La dona es troba detinguda per un delicte de lesions a l’espera que passe a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.