15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detinguda en València per amenaçar de mort a la seua exparella i trencar-li el cotxe davant dels fills menors

 

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda en València després d’amenaçar de mort amb un ganivet a la seua exparella i provocar danys en el seu cotxe amb un pal.

 

Segons han indicat fonts policials, un home havia avisat al 091 per a denunciar que la seua exparella no volia tornar-li els fills menors que tenien en comú i que li havia amenaçat.

 

En arribar al lloc, els agents es van trobar amb una dona «molt nerviosa» i amb sang en la mà dreta, al costat d’un cotxe que tenia la lluna de darrere trencada i les rodes tallades.

 

Segons les mateixes fonts, la dona presumptament hauria amenaçat de mort a l’home amb un ganivet i hauria provocat danys en el cotxe amb un pal en presència dels fills menors.

 

L’ara detinguda va ser traslladada a l’hospital i, després, arrestada pels delictes d’amenaces i danys en l’àmbit familiar.

Últimes notícies

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.

Pérez Llorca assegura que va conéixer ahir la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha afirmat que es va assabentar ahir del cas i nega que el PP el coneguera abans. L'alcalde Jorge Peiró va ser suspés de militància i cessat com a assessor.

Llevant-Reial Societat, dol d’urgència amb tècnics interins

El Ciutat de València acull un partit clau marcat per la interinitat en les dos banquetes i la necessitat de punts. Llevant és cuer i la Real arriba a un punt del descens.