Dos persones detingudes per participar en una batussa amb una arma blanca a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que agents de la Policia Local de la Unitat del Servei Nocturn, han detingut esta nit a dos homes, de 20 i 23 anys, per la seua implicació en un presumpte delicte d’amenaces i agressió amb arma blanca en una batussa.

Els fets van tindre lloc la passada nit del dilluns, sobre les 23. 45 hores, quan es va rebre una trucada a través del telèfon d’emergències 112, en la qual alertava als cossos de seguretat d’una batussa amb diverses persones implicades al carrer Geògraf Rei Pastor.

Segons fonts policials immediatament es van desplaçar tres patrulles de Policia Local fins al lloc dels fets, localitzant a un home, al qual van prendre declaració i va ser identificada, que va explicar als agents que havia sigut amenaçat i agredit per altres dos homes, emprant presumptament, en l’agressió, un ganivet de cuina i un martell. La víctima, presentava una ferida a la seua mà i hematomes al capdavant, i va manifestar que els presumptes autors havien fugit en un turisme del lloc.

La Policia Local va muntar un dispositiu amb la descripció aportada per la víctima, i es va organitzar un operatiu de cerca, destinat a localitzar als presumptes autors, que va donar resultat en poc temps, en interceptar una altra unitat policial a un turisme de la mateixa marca i color utilitzat en la seua fugida pels presumptes agressors, les descripcions dels quals coincidien plenament amb les aportades per la víctima, a més, les seues robes, presentaven taques de sang i mantenien, dins del vehicle, un ganivet de cuina acabat en punta.

Per tals fets la Policia Local va aconseguir localitzar i detindre als dos presumptes agressors, de 20 i 23 anys d’edat, que van ser informats dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assisteixen, i traslladats a dependències policials per a passar a disposició judicial.
 

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.