7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Dos persones detingudes per participar en una batussa amb una arma blanca a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que agents de la Policia Local de la Unitat del Servei Nocturn, han detingut esta nit a dos homes, de 20 i 23 anys, per la seua implicació en un presumpte delicte d’amenaces i agressió amb arma blanca en una batussa.

Els fets van tindre lloc la passada nit del dilluns, sobre les 23. 45 hores, quan es va rebre una trucada a través del telèfon d’emergències 112, en la qual alertava als cossos de seguretat d’una batussa amb diverses persones implicades al carrer Geògraf Rei Pastor.

Segons fonts policials immediatament es van desplaçar tres patrulles de Policia Local fins al lloc dels fets, localitzant a un home, al qual van prendre declaració i va ser identificada, que va explicar als agents que havia sigut amenaçat i agredit per altres dos homes, emprant presumptament, en l’agressió, un ganivet de cuina i un martell. La víctima, presentava una ferida a la seua mà i hematomes al capdavant, i va manifestar que els presumptes autors havien fugit en un turisme del lloc.

La Policia Local va muntar un dispositiu amb la descripció aportada per la víctima, i es va organitzar un operatiu de cerca, destinat a localitzar als presumptes autors, que va donar resultat en poc temps, en interceptar una altra unitat policial a un turisme de la mateixa marca i color utilitzat en la seua fugida pels presumptes agressors, les descripcions dels quals coincidien plenament amb les aportades per la víctima, a més, les seues robes, presentaven taques de sang i mantenien, dins del vehicle, un ganivet de cuina acabat en punta.

Per tals fets la Policia Local va aconseguir localitzar i detindre als dos presumptes agressors, de 20 i 23 anys d’edat, que van ser informats dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assisteixen, i traslladats a dependències policials per a passar a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.