Dos persones detingudes per participar en una batussa amb una arma blanca a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que agents de la Policia Local de la Unitat del Servei Nocturn, han detingut esta nit a dos homes, de 20 i 23 anys, per la seua implicació en un presumpte delicte d’amenaces i agressió amb arma blanca en una batussa.

Els fets van tindre lloc la passada nit del dilluns, sobre les 23. 45 hores, quan es va rebre una trucada a través del telèfon d’emergències 112, en la qual alertava als cossos de seguretat d’una batussa amb diverses persones implicades al carrer Geògraf Rei Pastor.

Segons fonts policials immediatament es van desplaçar tres patrulles de Policia Local fins al lloc dels fets, localitzant a un home, al qual van prendre declaració i va ser identificada, que va explicar als agents que havia sigut amenaçat i agredit per altres dos homes, emprant presumptament, en l’agressió, un ganivet de cuina i un martell. La víctima, presentava una ferida a la seua mà i hematomes al capdavant, i va manifestar que els presumptes autors havien fugit en un turisme del lloc.

La Policia Local va muntar un dispositiu amb la descripció aportada per la víctima, i es va organitzar un operatiu de cerca, destinat a localitzar als presumptes autors, que va donar resultat en poc temps, en interceptar una altra unitat policial a un turisme de la mateixa marca i color utilitzat en la seua fugida pels presumptes agressors, les descripcions dels quals coincidien plenament amb les aportades per la víctima, a més, les seues robes, presentaven taques de sang i mantenien, dins del vehicle, un ganivet de cuina acabat en punta.

Per tals fets la Policia Local va aconseguir localitzar i detindre als dos presumptes agressors, de 20 i 23 anys d’edat, que van ser informats dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assisteixen, i traslladats a dependències policials per a passar a disposició judicial.
 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.