Dos persones detingudes per participar en una batussa amb una arma blanca a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que agents de la Policia Local de la Unitat del Servei Nocturn, han detingut esta nit a dos homes, de 20 i 23 anys, per la seua implicació en un presumpte delicte d’amenaces i agressió amb arma blanca en una batussa.

Els fets van tindre lloc la passada nit del dilluns, sobre les 23. 45 hores, quan es va rebre una trucada a través del telèfon d’emergències 112, en la qual alertava als cossos de seguretat d’una batussa amb diverses persones implicades al carrer Geògraf Rei Pastor.

Segons fonts policials immediatament es van desplaçar tres patrulles de Policia Local fins al lloc dels fets, localitzant a un home, al qual van prendre declaració i va ser identificada, que va explicar als agents que havia sigut amenaçat i agredit per altres dos homes, emprant presumptament, en l’agressió, un ganivet de cuina i un martell. La víctima, presentava una ferida a la seua mà i hematomes al capdavant, i va manifestar que els presumptes autors havien fugit en un turisme del lloc.

La Policia Local va muntar un dispositiu amb la descripció aportada per la víctima, i es va organitzar un operatiu de cerca, destinat a localitzar als presumptes autors, que va donar resultat en poc temps, en interceptar una altra unitat policial a un turisme de la mateixa marca i color utilitzat en la seua fugida pels presumptes agressors, les descripcions dels quals coincidien plenament amb les aportades per la víctima, a més, les seues robes, presentaven taques de sang i mantenien, dins del vehicle, un ganivet de cuina acabat en punta.

Per tals fets la Policia Local va aconseguir localitzar i detindre als dos presumptes agressors, de 20 i 23 anys d’edat, que van ser informats dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assisteixen, i traslladats a dependències policials per a passar a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.

Sánchez visitarà Ford Almussafes en plena preparació del nou Bronco i amb l’acord amb Geely a punt

Pedro Sánchez visitarà dijous la planta de Ford a Almussafes, que acaba enguany el Mecanisme Red, es prepara per al nou Bronco de 2028 i ultima un acord amb Geely.

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’