Dos persones detingudes per participar en una batussa amb una arma blanca a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que agents de la Policia Local de la Unitat del Servei Nocturn, han detingut esta nit a dos homes, de 20 i 23 anys, per la seua implicació en un presumpte delicte d’amenaces i agressió amb arma blanca en una batussa.

Els fets van tindre lloc la passada nit del dilluns, sobre les 23. 45 hores, quan es va rebre una trucada a través del telèfon d’emergències 112, en la qual alertava als cossos de seguretat d’una batussa amb diverses persones implicades al carrer Geògraf Rei Pastor.

Segons fonts policials immediatament es van desplaçar tres patrulles de Policia Local fins al lloc dels fets, localitzant a un home, al qual van prendre declaració i va ser identificada, que va explicar als agents que havia sigut amenaçat i agredit per altres dos homes, emprant presumptament, en l’agressió, un ganivet de cuina i un martell. La víctima, presentava una ferida a la seua mà i hematomes al capdavant, i va manifestar que els presumptes autors havien fugit en un turisme del lloc.

La Policia Local va muntar un dispositiu amb la descripció aportada per la víctima, i es va organitzar un operatiu de cerca, destinat a localitzar als presumptes autors, que va donar resultat en poc temps, en interceptar una altra unitat policial a un turisme de la mateixa marca i color utilitzat en la seua fugida pels presumptes agressors, les descripcions dels quals coincidien plenament amb les aportades per la víctima, a més, les seues robes, presentaven taques de sang i mantenien, dins del vehicle, un ganivet de cuina acabat en punta.

Per tals fets la Policia Local va aconseguir localitzar i detindre als dos presumptes agressors, de 20 i 23 anys d’edat, que van ser informats dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assisteixen, i traslladats a dependències policials per a passar a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.