Detingudes quatre persones que formaven part d’un entramat d’estafes amb màquines elevadores en Castelló

 

Quatre persones han sigut detingudes per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de dos delictes d’estafa, un delicte d’apropiació indeguda i un altre de falsedat documental en les localitats de Borriol i Sergorbe, en les comarques de la Plana Alta i de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar una investigació després d’una denúncia rebuda el passat mes de juny en Vilafamés, en la mateixa comarca. Un home havia comprat una màquina elevadora per 20.000 euros i no l’havia rebut després de dos mesos. 

 

Durant esta investigació es va rebre una altra denúncia en Segorbe a on una altra persona que havia llogat una altra màquina elevadora a una empresa de Múrcia, però l’import pel lloguer mai havia sigut abonat. 

 

La màquina elevadora estava en Eivissa

Els agents van continuar investigant en este sentit i van descobrir que la màquina elevadora es trobava en una empresa d’Eivissa i que les dades aportades no coincidien. 

 

Després d’una profunda investigació, els guàrdies civils han pogut establir una connexió entre les dos denúncies. Els presumptes autors havien venut a l’home de Vilafamés van vendre una màquina que mai va rebre mentres li deixaven una altra màquina llogada al denunciant de Segorbe. 

 

Finalment, els agents han conseguit detindre en Castelló als quatre membres de l’empresa de Múrcia. El passat 15 de setembre conseguiren recuperar la màquina elevadora que estava en Eivissa, que ha sigut tornada al seu propietari de Segorbe. 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.