Detingudes quatre persones que formaven part d’un entramat d’estafes amb màquines elevadores en Castelló

 

Quatre persones han sigut detingudes per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de dos delictes d’estafa, un delicte d’apropiació indeguda i un altre de falsedat documental en les localitats de Borriol i Sergorbe, en les comarques de la Plana Alta i de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar una investigació després d’una denúncia rebuda el passat mes de juny en Vilafamés, en la mateixa comarca. Un home havia comprat una màquina elevadora per 20.000 euros i no l’havia rebut després de dos mesos. 

 

Durant esta investigació es va rebre una altra denúncia en Segorbe a on una altra persona que havia llogat una altra màquina elevadora a una empresa de Múrcia, però l’import pel lloguer mai havia sigut abonat. 

 

La màquina elevadora estava en Eivissa

Els agents van continuar investigant en este sentit i van descobrir que la màquina elevadora es trobava en una empresa d’Eivissa i que les dades aportades no coincidien. 

 

Després d’una profunda investigació, els guàrdies civils han pogut establir una connexió entre les dos denúncies. Els presumptes autors havien venut a l’home de Vilafamés van vendre una màquina que mai va rebre mentres li deixaven una altra màquina llogada al denunciant de Segorbe. 

 

Finalment, els agents han conseguit detindre en Castelló als quatre membres de l’empresa de Múrcia. El passat 15 de setembre conseguiren recuperar la màquina elevadora que estava en Eivissa, que ha sigut tornada al seu propietari de Segorbe. 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.