Detingudes quatre persones que formaven part d’un entramat d’estafes amb màquines elevadores en Castelló

 

Quatre persones han sigut detingudes per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de dos delictes d’estafa, un delicte d’apropiació indeguda i un altre de falsedat documental en les localitats de Borriol i Sergorbe, en les comarques de la Plana Alta i de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar una investigació després d’una denúncia rebuda el passat mes de juny en Vilafamés, en la mateixa comarca. Un home havia comprat una màquina elevadora per 20.000 euros i no l’havia rebut després de dos mesos. 

 

Durant esta investigació es va rebre una altra denúncia en Segorbe a on una altra persona que havia llogat una altra màquina elevadora a una empresa de Múrcia, però l’import pel lloguer mai havia sigut abonat. 

 

La màquina elevadora estava en Eivissa

Els agents van continuar investigant en este sentit i van descobrir que la màquina elevadora es trobava en una empresa d’Eivissa i que les dades aportades no coincidien. 

 

Després d’una profunda investigació, els guàrdies civils han pogut establir una connexió entre les dos denúncies. Els presumptes autors havien venut a l’home de Vilafamés van vendre una màquina que mai va rebre mentres li deixaven una altra màquina llogada al denunciant de Segorbe. 

 

Finalment, els agents han conseguit detindre en Castelló als quatre membres de l’empresa de Múrcia. El passat 15 de setembre conseguiren recuperar la màquina elevadora que estava en Eivissa, que ha sigut tornada al seu propietari de Segorbe. 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.