Detingudes quatre persones en desarticular una banda de ‘telecoca’ que traficava amb drogues a la Plana Baixa

Una banda de traficants de droga ha sigut desmantellada i quatre persones han sigut detingudes en una operació antidroga de la Guàrdia Civil a Castelló. Dos homes si dos dones han sigut detinguts com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal en diverses localitats de la Plana Baixa. L'operatiu de la Guàrdia Civil de Castelló es va iniciar amb motiu dels serveis que té establits per a combatre el tràfic de substàncies estupefaents a la província, quan van tindre coneixement que en les localitats de la Vall d'Uixó i Xilxes es podrien trobar dos vivendes dedicades al tràfic de drogues.

Registres en dos domicilis

Per tant, van iniciar una recerca que després de diverses pistes els va portar a dos domicilis sospitosos. Després de la pertinent autorització judicial per al registre es van trobar en dites vivendes 200 grams de cocaïna en roca, 60 grams de cocaïna en bosses d'un gram precintades i preparades per a la seua venda, 36 bellotes d'haixix amb un pes total de 360 grams; una pastilla d'haixix de 50 grams, 100 grams de marihuana, balances de precisió, utensilis per a precinte i dosificació a més de 6.000 euros, més de 2.100 lempires d'Hondures (la moneda d'allí); material informàtic, diversos terminals de telefonia mòbil i tres vehicles.

  

 

 

 

En conseqüència, els agents van detindre dos homes i dos dones d'edats compreses entre 26 i 49 anys d'edat, com a suposats autors d'un delicte de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal. El modus operandi de l'organització es basava en el que es coneix com a 'telecoca', és a dir, l'entrega a domicili de la droga. Els components de la banda repartien les substàncies a domicili després que estes siguen sol·licitades pels consumidors, arribant a realitzar una mesura de 25 entregues diàries. D'esta manera l'institut armat ha desarticulat dos punts de venda de cocaïna haixix i marihuana que abastien a persones ubicades en la zona sud de la província de Castelló. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat d'Instrucció número 4 de Castelló.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.