Detingudes quatre persones en desarticular una banda de ‘telecoca’ que traficava amb drogues a la Plana Baixa

Una banda de traficants de droga ha sigut desmantellada i quatre persones han sigut detingudes en una operació antidroga de la Guàrdia Civil a Castelló. Dos homes si dos dones han sigut detinguts com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal en diverses localitats de la Plana Baixa. L'operatiu de la Guàrdia Civil de Castelló es va iniciar amb motiu dels serveis que té establits per a combatre el tràfic de substàncies estupefaents a la província, quan van tindre coneixement que en les localitats de la Vall d'Uixó i Xilxes es podrien trobar dos vivendes dedicades al tràfic de drogues.

Registres en dos domicilis

Per tant, van iniciar una recerca que després de diverses pistes els va portar a dos domicilis sospitosos. Després de la pertinent autorització judicial per al registre es van trobar en dites vivendes 200 grams de cocaïna en roca, 60 grams de cocaïna en bosses d'un gram precintades i preparades per a la seua venda, 36 bellotes d'haixix amb un pes total de 360 grams; una pastilla d'haixix de 50 grams, 100 grams de marihuana, balances de precisió, utensilis per a precinte i dosificació a més de 6.000 euros, més de 2.100 lempires d'Hondures (la moneda d'allí); material informàtic, diversos terminals de telefonia mòbil i tres vehicles.

  

 

 

 

En conseqüència, els agents van detindre dos homes i dos dones d'edats compreses entre 26 i 49 anys d'edat, com a suposats autors d'un delicte de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal. El modus operandi de l'organització es basava en el que es coneix com a 'telecoca', és a dir, l'entrega a domicili de la droga. Els components de la banda repartien les substàncies a domicili després que estes siguen sol·licitades pels consumidors, arribant a realitzar una mesura de 25 entregues diàries. D'esta manera l'institut armat ha desarticulat dos punts de venda de cocaïna haixix i marihuana que abastien a persones ubicades en la zona sud de la província de Castelló. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat d'Instrucció número 4 de Castelló.

Últimes notícies

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.