Detingudes quatre persones en desarticular una banda de ‘telecoca’ que traficava amb drogues a la Plana Baixa

Una banda de traficants de droga ha sigut desmantellada i quatre persones han sigut detingudes en una operació antidroga de la Guàrdia Civil a Castelló. Dos homes si dos dones han sigut detinguts com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal en diverses localitats de la Plana Baixa. L'operatiu de la Guàrdia Civil de Castelló es va iniciar amb motiu dels serveis que té establits per a combatre el tràfic de substàncies estupefaents a la província, quan van tindre coneixement que en les localitats de la Vall d'Uixó i Xilxes es podrien trobar dos vivendes dedicades al tràfic de drogues.

Registres en dos domicilis

Per tant, van iniciar una recerca que després de diverses pistes els va portar a dos domicilis sospitosos. Després de la pertinent autorització judicial per al registre es van trobar en dites vivendes 200 grams de cocaïna en roca, 60 grams de cocaïna en bosses d'un gram precintades i preparades per a la seua venda, 36 bellotes d'haixix amb un pes total de 360 grams; una pastilla d'haixix de 50 grams, 100 grams de marihuana, balances de precisió, utensilis per a precinte i dosificació a més de 6.000 euros, més de 2.100 lempires d'Hondures (la moneda d'allí); material informàtic, diversos terminals de telefonia mòbil i tres vehicles.

  

 

 

 

En conseqüència, els agents van detindre dos homes i dos dones d'edats compreses entre 26 i 49 anys d'edat, com a suposats autors d'un delicte de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal. El modus operandi de l'organització es basava en el que es coneix com a 'telecoca', és a dir, l'entrega a domicili de la droga. Els components de la banda repartien les substàncies a domicili després que estes siguen sol·licitades pels consumidors, arribant a realitzar una mesura de 25 entregues diàries. D'esta manera l'institut armat ha desarticulat dos punts de venda de cocaïna haixix i marihuana que abastien a persones ubicades en la zona sud de la província de Castelló. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat d'Instrucció número 4 de Castelló.

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.