Detingut per col·lapsar amb incessants telefonades el 091 d’Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elx a un home de 54 anys d’edat acusat d’un delicte de danys en col·lapsar mitjançant incessants crides la Sala Operativa del 091 de la Policia Nacional a la província d’Alacant.

 

La Sala Operativa del 091 és l’òrgan de coordinació operativa per excel·lència, en el cas d’Alacant es troba en la Comissaria Provincial i des d’allí rep i dona resposta immediata a les sol·licituds d’ajuda i demandes d’informació dels ciutadans de tota la província d’Alacant en demarcació de la Policia Nacional. També coordina i distribueix a les dotacions policials per a optimitzar els temps de resposta.

 

L’arrestat havia realitzat quasi 600 anomenades al 091 des de diferents nombres de telèfons mòbils en menys de set dies, de manera contínua i intencionada, resultant totes elles injustificades, ja que ni li ocorre res ni requereix cap servei. Tan incessants van arribar a ser aquestes telefonades durant curts períodes de temps que el sospitós va col·lapsar l’aplicació informàtica, impedint atendre les trucades entrants de vertadera urgència.

 

Agents del Grup I d’Investigació de la Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, després de l’informe elaborat pels responsables de la Sala del 091 i una vegada identificat plenament a l’autor dels fets van establir un dispositiu policial en llaures donar amb aquest. Aconseguint finalment ser localitzat per una patrulla de Seguretat Ciutadana sent detingut i traslladat a dependències policials, on els investigadors li van imputar un delicte de danys per col·lapsar de manera intencionada el Servei del 091 d’Alacant.

 

Al detingut a més li constava una reclamació judicial emanada d’un Jutjat penal d’Alacant perquè entrarà a la presó per un delicte de lesions. L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.