Detingut per col·lapsar amb incessants telefonades el 091 d’Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elx a un home de 54 anys d’edat acusat d’un delicte de danys en col·lapsar mitjançant incessants crides la Sala Operativa del 091 de la Policia Nacional a la província d’Alacant.

 

La Sala Operativa del 091 és l’òrgan de coordinació operativa per excel·lència, en el cas d’Alacant es troba en la Comissaria Provincial i des d’allí rep i dona resposta immediata a les sol·licituds d’ajuda i demandes d’informació dels ciutadans de tota la província d’Alacant en demarcació de la Policia Nacional. També coordina i distribueix a les dotacions policials per a optimitzar els temps de resposta.

 

L’arrestat havia realitzat quasi 600 anomenades al 091 des de diferents nombres de telèfons mòbils en menys de set dies, de manera contínua i intencionada, resultant totes elles injustificades, ja que ni li ocorre res ni requereix cap servei. Tan incessants van arribar a ser aquestes telefonades durant curts períodes de temps que el sospitós va col·lapsar l’aplicació informàtica, impedint atendre les trucades entrants de vertadera urgència.

 

Agents del Grup I d’Investigació de la Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, després de l’informe elaborat pels responsables de la Sala del 091 i una vegada identificat plenament a l’autor dels fets van establir un dispositiu policial en llaures donar amb aquest. Aconseguint finalment ser localitzat per una patrulla de Seguretat Ciutadana sent detingut i traslladat a dependències policials, on els investigadors li van imputar un delicte de danys per col·lapsar de manera intencionada el Servei del 091 d’Alacant.

 

Al detingut a més li constava una reclamació judicial emanada d’un Jutjat penal d’Alacant perquè entrarà a la presó per un delicte de lesions. L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.