Detingut per col·lapsar amb incessants telefonades el 091 d’Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elx a un home de 54 anys d’edat acusat d’un delicte de danys en col·lapsar mitjançant incessants crides la Sala Operativa del 091 de la Policia Nacional a la província d’Alacant.

 

La Sala Operativa del 091 és l’òrgan de coordinació operativa per excel·lència, en el cas d’Alacant es troba en la Comissaria Provincial i des d’allí rep i dona resposta immediata a les sol·licituds d’ajuda i demandes d’informació dels ciutadans de tota la província d’Alacant en demarcació de la Policia Nacional. També coordina i distribueix a les dotacions policials per a optimitzar els temps de resposta.

 

L’arrestat havia realitzat quasi 600 anomenades al 091 des de diferents nombres de telèfons mòbils en menys de set dies, de manera contínua i intencionada, resultant totes elles injustificades, ja que ni li ocorre res ni requereix cap servei. Tan incessants van arribar a ser aquestes telefonades durant curts períodes de temps que el sospitós va col·lapsar l’aplicació informàtica, impedint atendre les trucades entrants de vertadera urgència.

 

Agents del Grup I d’Investigació de la Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, després de l’informe elaborat pels responsables de la Sala del 091 i una vegada identificat plenament a l’autor dels fets van establir un dispositiu policial en llaures donar amb aquest. Aconseguint finalment ser localitzat per una patrulla de Seguretat Ciutadana sent detingut i traslladat a dependències policials, on els investigadors li van imputar un delicte de danys per col·lapsar de manera intencionada el Servei del 091 d’Alacant.

 

Al detingut a més li constava una reclamació judicial emanada d’un Jutjat penal d’Alacant perquè entrarà a la presó per un delicte de lesions. L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.