Detingut per col·lapsar amb incessants telefonades el 091 d’Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elx a un home de 54 anys d’edat acusat d’un delicte de danys en col·lapsar mitjançant incessants crides la Sala Operativa del 091 de la Policia Nacional a la província d’Alacant.

 

La Sala Operativa del 091 és l’òrgan de coordinació operativa per excel·lència, en el cas d’Alacant es troba en la Comissaria Provincial i des d’allí rep i dona resposta immediata a les sol·licituds d’ajuda i demandes d’informació dels ciutadans de tota la província d’Alacant en demarcació de la Policia Nacional. També coordina i distribueix a les dotacions policials per a optimitzar els temps de resposta.

 

L’arrestat havia realitzat quasi 600 anomenades al 091 des de diferents nombres de telèfons mòbils en menys de set dies, de manera contínua i intencionada, resultant totes elles injustificades, ja que ni li ocorre res ni requereix cap servei. Tan incessants van arribar a ser aquestes telefonades durant curts períodes de temps que el sospitós va col·lapsar l’aplicació informàtica, impedint atendre les trucades entrants de vertadera urgència.

 

Agents del Grup I d’Investigació de la Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, després de l’informe elaborat pels responsables de la Sala del 091 i una vegada identificat plenament a l’autor dels fets van establir un dispositiu policial en llaures donar amb aquest. Aconseguint finalment ser localitzat per una patrulla de Seguretat Ciutadana sent detingut i traslladat a dependències policials, on els investigadors li van imputar un delicte de danys per col·lapsar de manera intencionada el Servei del 091 d’Alacant.

 

Al detingut a més li constava una reclamació judicial emanada d’un Jutjat penal d’Alacant perquè entrarà a la presó per un delicte de lesions. L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.