Detingut per col·lapsar amb incessants telefonades el 091 d’Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elx a un home de 54 anys d’edat acusat d’un delicte de danys en col·lapsar mitjançant incessants crides la Sala Operativa del 091 de la Policia Nacional a la província d’Alacant.

 

La Sala Operativa del 091 és l’òrgan de coordinació operativa per excel·lència, en el cas d’Alacant es troba en la Comissaria Provincial i des d’allí rep i dona resposta immediata a les sol·licituds d’ajuda i demandes d’informació dels ciutadans de tota la província d’Alacant en demarcació de la Policia Nacional. També coordina i distribueix a les dotacions policials per a optimitzar els temps de resposta.

 

L’arrestat havia realitzat quasi 600 anomenades al 091 des de diferents nombres de telèfons mòbils en menys de set dies, de manera contínua i intencionada, resultant totes elles injustificades, ja que ni li ocorre res ni requereix cap servei. Tan incessants van arribar a ser aquestes telefonades durant curts períodes de temps que el sospitós va col·lapsar l’aplicació informàtica, impedint atendre les trucades entrants de vertadera urgència.

 

Agents del Grup I d’Investigació de la Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, després de l’informe elaborat pels responsables de la Sala del 091 i una vegada identificat plenament a l’autor dels fets van establir un dispositiu policial en llaures donar amb aquest. Aconseguint finalment ser localitzat per una patrulla de Seguretat Ciutadana sent detingut i traslladat a dependències policials, on els investigadors li van imputar un delicte de danys per col·lapsar de manera intencionada el Servei del 091 d’Alacant.

 

Al detingut a més li constava una reclamació judicial emanada d’un Jutjat penal d’Alacant perquè entrarà a la presó per un delicte de lesions. L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Brancou Badio s’acosta a eixir del València Basket rumb al Panathinaikos

Brancou Badio té molt avançat el seu traspàs del València Basket al Panathinaikos, que estaria disposat a pagar la clàusula de rescissió. El club taronja també podria perdre altres peces com Jean Montero, Sergio De Larrea, Jaime Pradilla o Kam Taylor.

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.