8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Detingut per provocar un accident, deixar un ferit i pegar a fugir en Ibi

 

Un conductor ha sigut detingut en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de provocar un accident i deixar un ferit quan fugia de la Policia Local i de la Guàrdia Civil després de fer cas omís a un alt per conduir a alta velocitat per dins del poble.

 

La Policia Local li ha ordenat que parara, però s’ha negat a complir amb esta indicació i fins i tot ha augmentat la seua velocitat per a tractar d’escapar, segons han informat fonts municipals.

 

A la persecució s’ha sumat una patrulla de la Guàrdia Civil que es trobava per la zona i que ha donat suport a la Policia per a detindre el vehicle que estava causant «numerosos perills» en el municipi.

 

Finalment, el conductor ha xocat contra un altre vehicle. El conductor d’eixe altre cotxe es trobava treballant i ha acabat ferit. A demés, l’ara detingut ha estat a punt d’atropellar a un pare i la seua filla menor d’edat.

 

La Policia Local ha conseguit detindre al conductor, a qui només li quedaven dos punts del permís de conduir i que presentava antecedents per diversos actes delictius. La policia ha donat trasllat dels fets a l’autoritat judicial per a la seua posterior valoració penal.
 

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.