14.7 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detingut per provocar un accident, deixar un ferit i pegar a fugir en Ibi

 

Un conductor ha sigut detingut en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de provocar un accident i deixar un ferit quan fugia de la Policia Local i de la Guàrdia Civil després de fer cas omís a un alt per conduir a alta velocitat per dins del poble.

 

La Policia Local li ha ordenat que parara, però s’ha negat a complir amb esta indicació i fins i tot ha augmentat la seua velocitat per a tractar d’escapar, segons han informat fonts municipals.

 

A la persecució s’ha sumat una patrulla de la Guàrdia Civil que es trobava per la zona i que ha donat suport a la Policia per a detindre el vehicle que estava causant «numerosos perills» en el municipi.

 

Finalment, el conductor ha xocat contra un altre vehicle. El conductor d’eixe altre cotxe es trobava treballant i ha acabat ferit. A demés, l’ara detingut ha estat a punt d’atropellar a un pare i la seua filla menor d’edat.

 

La Policia Local ha conseguit detindre al conductor, a qui només li quedaven dos punts del permís de conduir i que presentava antecedents per diversos actes delictius. La policia ha donat trasllat dels fets a l’autoritat judicial per a la seua posterior valoració penal.
 

Últimes notícies

Alcoi estudia denunciar a una productora per usar imatges de la tomba de Camilo Sesto en un rodatge pornogràfic

L'Ajuntament d'Alcoi estudia accions legals després de comprovar que recursos gravats en el cementeri de sant Antoni Abat van acabar en una pel·lícula per a adults. El consistori nega haver autoritzat contingut sexual i anuncia que reforçarà la seua normativa de rodatges.

Els accionistes reprenen a Kiat Lim per la deriva esportiva i el silenci sobre el futur de Mestalla

Els accionistes van criticar a Kiat Lim i al consell per la direcció esportiva de l'equip i per l'absència d'un debat clar sobre seguir a Mestalla o mudar-se al Nou Mestalla. La sessió va estar marcada per tensió, retrets i l'anunci de respostes per escrit en una setmana.

Quatre empreses creixen a Castelló impulsades per la incubadora de l’Agència Espacial Europea

Les startups del programa han augmentat un 56% la facturació, han sextuplicado la inversió captada i han ampliat un 50% l'ocupació. L'aeroport de Castelló actua com a seu principal del programa.

Ferrero lamenta l’adeu a Alcaraz: ‘M’hauria agradat seguir’

Després de set anys i 24 títols junts, Juan Carlos Ferrero es va acomiadar de Carlos Alcaraz amb un missatge de gratitud i la confessió que li haguera agradat seguir. Samu López assumirà el relleu a un mes de l'Obert d'Austràlia.

Gourlay demana paciència i fitxatges intel·ligents per a elevar la qualitat del València

Gourlay va reconéixer que el València necessita qualitat i temps per a créixer i va defendre ser intel·ligents en el mercat, amb un pla recolzat en pedrera i en el Nou Mestalla.

Llorca aconseguix una comissió mixta per la DANA però es queda sense fons de compensació

Sánchez ha acceptat crear una comissió mixta amb Govern, Generalitat, Diputació i 75 municipis per a coordinar la reconstrucció després de la DANA, però ha rebutjat un fons transitori per a la Comunitat. El finançament autonòmic i el transvasament Tajo-Segura han centrat una trobada amb retrets creuats.

Suárez insistix que l’amenaça de col·lapse de la presa de Forata va impedir centrar-se en el barranc de Poio

El subdirector d'Emergències ha declarat que la prioritat va ser la presa de Forata, la qual cosa va desviar recursos i atenció del Pedrís i de l'Horta Sud. Ha detallat fallades de connexió d'incidents, debats sobre evacuació o confinament i un inici del Cecopi sense fase d'anàlisi.

Dos detinguts i cinc investigats per estafar a 85 majors amb el fals revisor de la llum

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i investiga a altres cinc per una xarxa que es va fer passar per tècnics elèctrics per a enganyar 85 ancians en nou comunitats. Els investigats van reunir més de 100.000 euros i van cometre un robatori amb violència a Castelló.