Detingut per provocar un accident, deixar un ferit i pegar a fugir en Ibi

 

Un conductor ha sigut detingut en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de provocar un accident i deixar un ferit quan fugia de la Policia Local i de la Guàrdia Civil després de fer cas omís a un alt per conduir a alta velocitat per dins del poble.

 

La Policia Local li ha ordenat que parara, però s’ha negat a complir amb esta indicació i fins i tot ha augmentat la seua velocitat per a tractar d’escapar, segons han informat fonts municipals.

 

A la persecució s’ha sumat una patrulla de la Guàrdia Civil que es trobava per la zona i que ha donat suport a la Policia per a detindre el vehicle que estava causant «numerosos perills» en el municipi.

 

Finalment, el conductor ha xocat contra un altre vehicle. El conductor d’eixe altre cotxe es trobava treballant i ha acabat ferit. A demés, l’ara detingut ha estat a punt d’atropellar a un pare i la seua filla menor d’edat.

 

La Policia Local ha conseguit detindre al conductor, a qui només li quedaven dos punts del permís de conduir i que presentava antecedents per diversos actes delictius. La policia ha donat trasllat dels fets a l’autoritat judicial per a la seua posterior valoració penal.
 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.