Detingut per agredir brutalment a una dona i amenaçar-la de mort en Xest

DONA

La dona va ser agredida brutalment | FREEPIK

Un home ha sigut detingut en Xest, en la Foia de Bunyol (València), per agredir i amenaçar de mort a una dona en un bar de la localitat. L’agressió es va produir davant de molta gent, que va conseguir finalment frenar-la, i després d’una persecució pels carrers de Xest.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tot va començar el passat divendres de nit, en casa de la víctima i el seu nóvio, a on tenien acollit a l’agressor. L’ara detingut arribà al domicili amb un cubalibre en la mà i començà a insultar i amenaçar a la parella fins a que els tres van començar una brutal baralla.

 

Una persecució pels carrers de Xest

L’agressor va continuar insultant a la dona mentres la perseguia pels carrers de la localitat fins que va conseguir refugiar-se un bar. A pesar d’això, i de què el local estava ple de gent, l’ara detingut va agarrar a la dona, la va traure fora, la tirà a terra i la començà a agredir.

 

Gràcies als testimonis, l’home va ser detingut

Ràpidament, els veïns que es trobaven en el bar van eixir i un d’ells va conseguir que l’agressor parara i va protegir a la dona fins que va arribar una patrulla de la Policia Local, que havia sigut alertada per un altre testimoni. Immediatament, l’home va ser detingut, però la seua actitud violenta continuava, fins i tot, amb els agents, a qui arribà a insultar.

 

L’agressor va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest, mentres que la víctima va haver de ser atesa pels servicis mèdics, ja que l’home li havia pegat colps en el cap i, fins i tot, arribà a arrancar-li un tros de monyo.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.