14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per agredir a una dona que no deixava a la seua filla menor eixir amb ell en València

 

Agents de la segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 24 anys que, presumptament, ha agredit i ha amenaçat a una dona que s’oposava al fet que mantinguera una relació amb la seua filla, de 14 anys, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 22.20 hores de la nit, quan els policies van ser avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix, un xic estava amenaçant amb un ganivet a una dona i a la seua família.

 

Una volta el lloc, els agents es van entrevistar amb la denunciant, qui va manifestar que el xic s’havia personat en la porta de sa casa «alterat» i havia començat a discutir amb ella i amb el seu home per no acceptar la seua voluntat de mantindre una relació amb la seua filla, una menor de 14 anys.

 

La dona tenia ferides en els braços

Segons explicava la mare, el xic els havia amenaçats de mort, arribant a agredir-los físicament amb punyades i puntades, per a posteriorment absentar-se durant uns minuts i tornar empunyant un ganivet «de grans dimensions».

 

El fill major del matrimoni, de 17 anys, ha declarat confirmant la versió dels fets relatada per sa mare. Per part seua, la patrulla va observar que la denunciant presentava en els dos braços diferents ferides a conseqüència de l’agressió, pel que els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.