Detingut per agredir a una dona que no deixava a la seua filla menor eixir amb ell en València

 

Agents de la segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 24 anys que, presumptament, ha agredit i ha amenaçat a una dona que s’oposava al fet que mantinguera una relació amb la seua filla, de 14 anys, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 22.20 hores de la nit, quan els policies van ser avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix, un xic estava amenaçant amb un ganivet a una dona i a la seua família.

 

Una volta el lloc, els agents es van entrevistar amb la denunciant, qui va manifestar que el xic s’havia personat en la porta de sa casa «alterat» i havia començat a discutir amb ella i amb el seu home per no acceptar la seua voluntat de mantindre una relació amb la seua filla, una menor de 14 anys.

 

La dona tenia ferides en els braços

Segons explicava la mare, el xic els havia amenaçats de mort, arribant a agredir-los físicament amb punyades i puntades, per a posteriorment absentar-se durant uns minuts i tornar empunyant un ganivet «de grans dimensions».

 

El fill major del matrimoni, de 17 anys, ha declarat confirmant la versió dels fets relatada per sa mare. Per part seua, la patrulla va observar que la denunciant presentava en els dos braços diferents ferides a conseqüència de l’agressió, pel que els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.