Detingut per agredir a una dona que no deixava a la seua filla menor eixir amb ell en València

 

Agents de la segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 24 anys que, presumptament, ha agredit i ha amenaçat a una dona que s’oposava al fet que mantinguera una relació amb la seua filla, de 14 anys, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 22.20 hores de la nit, quan els policies van ser avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix, un xic estava amenaçant amb un ganivet a una dona i a la seua família.

 

Una volta el lloc, els agents es van entrevistar amb la denunciant, qui va manifestar que el xic s’havia personat en la porta de sa casa «alterat» i havia començat a discutir amb ella i amb el seu home per no acceptar la seua voluntat de mantindre una relació amb la seua filla, una menor de 14 anys.

 

La dona tenia ferides en els braços

Segons explicava la mare, el xic els havia amenaçats de mort, arribant a agredir-los físicament amb punyades i puntades, per a posteriorment absentar-se durant uns minuts i tornar empunyant un ganivet «de grans dimensions».

 

El fill major del matrimoni, de 17 anys, ha declarat confirmant la versió dels fets relatada per sa mare. Per part seua, la patrulla va observar que la denunciant presentava en els dos braços diferents ferides a conseqüència de l’agressió, pel que els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.