Detingut per agredir a una dona que no deixava a la seua filla menor eixir amb ell en València

 

Agents de la segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 24 anys que, presumptament, ha agredit i ha amenaçat a una dona que s’oposava al fet que mantinguera una relació amb la seua filla, de 14 anys, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 22.20 hores de la nit, quan els policies van ser avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix, un xic estava amenaçant amb un ganivet a una dona i a la seua família.

 

Una volta el lloc, els agents es van entrevistar amb la denunciant, qui va manifestar que el xic s’havia personat en la porta de sa casa «alterat» i havia començat a discutir amb ella i amb el seu home per no acceptar la seua voluntat de mantindre una relació amb la seua filla, una menor de 14 anys.

 

La dona tenia ferides en els braços

Segons explicava la mare, el xic els havia amenaçats de mort, arribant a agredir-los físicament amb punyades i puntades, per a posteriorment absentar-se durant uns minuts i tornar empunyant un ganivet «de grans dimensions».

 

El fill major del matrimoni, de 17 anys, ha declarat confirmant la versió dels fets relatada per sa mare. Per part seua, la patrulla va observar que la denunciant presentava en els dos braços diferents ferides a conseqüència de l’agressió, pel que els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU