Detingut per agredir a una dona que no deixava a la seua filla menor eixir amb ell en València

 

Agents de la segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 24 anys que, presumptament, ha agredit i ha amenaçat a una dona que s’oposava al fet que mantinguera una relació amb la seua filla, de 14 anys, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 22.20 hores de la nit, quan els policies van ser avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix, un xic estava amenaçant amb un ganivet a una dona i a la seua família.

 

Una volta el lloc, els agents es van entrevistar amb la denunciant, qui va manifestar que el xic s’havia personat en la porta de sa casa «alterat» i havia començat a discutir amb ella i amb el seu home per no acceptar la seua voluntat de mantindre una relació amb la seua filla, una menor de 14 anys.

 

La dona tenia ferides en els braços

Segons explicava la mare, el xic els havia amenaçats de mort, arribant a agredir-los físicament amb punyades i puntades, per a posteriorment absentar-se durant uns minuts i tornar empunyant un ganivet «de grans dimensions».

 

El fill major del matrimoni, de 17 anys, ha declarat confirmant la versió dels fets relatada per sa mare. Per part seua, la patrulla va observar que la denunciant presentava en els dos braços diferents ferides a conseqüència de l’agressió, pel que els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.