Detingut per agredir sexualment a la seua parella en Llíria

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

Un xic de 28 anys ha sigut detingut per agredir sexualment de la seua parella en la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), acusat de cometre un delicte de violència contra la dona. Els fets es van produir el passat divendres.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el detingut ja havia sigut condemnat en el 2018 per altre delicte de violència masclista. En este cas, va ser detingut per violar en grup d’una menor, de 13 anys, durant uns carnavals en el poble del Villar, en la comarca dels Serrans (València).

 

Estos fets van passar en el 2016 i la menor va contar durant el juí que entre els tres la van començar a tocar amb connotacions sexualment en contra del seu consentiment i que un d’ells la va obligar a fer-li una fel·lació. Els tres xics van ser condemnats a 6 anys de presó, però el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana els va rebaixar un any i ara s’està a l’espera del recurs de cassació.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.