Detingut per amenaçar de mort al seu germà amb un tornavís i pegar-li una punyada a un Policia en València

Tornavís

Amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís de 5 cm   | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns, sobre les dotze i quart del migdia, en un carrer del districte d’Abastos de València, a un home, de 54 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, trencament de mesura cautelar i atemptat contra un agent de l’autoritat. Pel que pareix, el detingut amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís en els voltants de casa de sa mare, sobre qui té mesures cautelars. Els agents van intervindre el tornavís d’uns cinc centímetres.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, quan la víctima anava caminant per la vorera, s’havia creuat de manera casual amb el seu germà que, sense dir-li ni una paraula, va traure un tornavís d’una butxaca i el va amenaçar amb matar-lo, moment en què li va dir que anava a cridar a la policia, pel que se n’anà del lloc. En la fugida, li va llançar el tornavís al seu germà, però no li va arribar a impactar, i es va amagar en un supermercat pròxim

 

Passava cada dia per la porta de casa de sa mare i cridava al timbre

Durant les investigacions, els policies van saber que el sospitós tenia una ordre d’allunyament en vigor respecte de sa mare i que els fets s’havien produït en els voltants de sa casa, a més de què, pel que pareix, pràcticament cada dia passava per la porta i en alguna ocasió cridava al timbre.

 

Aproximadament una hora després, mentres els agents patrullaven la zona, van observar al sospitós caminant per un carrer de València pel que li van donar l’alt i el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i trencament de mesura cautelar.

 

Li pegà una punyada a un Policia, que va haver de ser atés

En el moment de la detenció, l’ara detingut li va pegar una punyada a un dels policies, que va haver de rebre assistència sanitària, i durant el trasllat a dependències policials li pegà puntades i punyades a les mampares del vehicle, pel que va ser detingut, a més, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU