Detingut per amenaçar de mort al seu germà amb un tornavís i pegar-li una punyada a un Policia en València

Tornavís

Amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís de 5 cm   | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns, sobre les dotze i quart del migdia, en un carrer del districte d’Abastos de València, a un home, de 54 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, trencament de mesura cautelar i atemptat contra un agent de l’autoritat. Pel que pareix, el detingut amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís en els voltants de casa de sa mare, sobre qui té mesures cautelars. Els agents van intervindre el tornavís d’uns cinc centímetres.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, quan la víctima anava caminant per la vorera, s’havia creuat de manera casual amb el seu germà que, sense dir-li ni una paraula, va traure un tornavís d’una butxaca i el va amenaçar amb matar-lo, moment en què li va dir que anava a cridar a la policia, pel que se n’anà del lloc. En la fugida, li va llançar el tornavís al seu germà, però no li va arribar a impactar, i es va amagar en un supermercat pròxim

 

Passava cada dia per la porta de casa de sa mare i cridava al timbre

Durant les investigacions, els policies van saber que el sospitós tenia una ordre d’allunyament en vigor respecte de sa mare i que els fets s’havien produït en els voltants de sa casa, a més de què, pel que pareix, pràcticament cada dia passava per la porta i en alguna ocasió cridava al timbre.

 

Aproximadament una hora després, mentres els agents patrullaven la zona, van observar al sospitós caminant per un carrer de València pel que li van donar l’alt i el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i trencament de mesura cautelar.

 

Li pegà una punyada a un Policia, que va haver de ser atés

En el moment de la detenció, l’ara detingut li va pegar una punyada a un dels policies, que va haver de rebre assistència sanitària, i durant el trasllat a dependències policials li pegà puntades i punyades a les mampares del vehicle, pel que va ser detingut, a més, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.