Detingut per amenaçar de mort al seu germà amb un tornavís i pegar-li una punyada a un Policia en València

Tornavís

Amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís de 5 cm   | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns, sobre les dotze i quart del migdia, en un carrer del districte d’Abastos de València, a un home, de 54 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, trencament de mesura cautelar i atemptat contra un agent de l’autoritat. Pel que pareix, el detingut amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís en els voltants de casa de sa mare, sobre qui té mesures cautelars. Els agents van intervindre el tornavís d’uns cinc centímetres.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, quan la víctima anava caminant per la vorera, s’havia creuat de manera casual amb el seu germà que, sense dir-li ni una paraula, va traure un tornavís d’una butxaca i el va amenaçar amb matar-lo, moment en què li va dir que anava a cridar a la policia, pel que se n’anà del lloc. En la fugida, li va llançar el tornavís al seu germà, però no li va arribar a impactar, i es va amagar en un supermercat pròxim

 

Passava cada dia per la porta de casa de sa mare i cridava al timbre

Durant les investigacions, els policies van saber que el sospitós tenia una ordre d’allunyament en vigor respecte de sa mare i que els fets s’havien produït en els voltants de sa casa, a més de què, pel que pareix, pràcticament cada dia passava per la porta i en alguna ocasió cridava al timbre.

 

Aproximadament una hora després, mentres els agents patrullaven la zona, van observar al sospitós caminant per un carrer de València pel que li van donar l’alt i el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i trencament de mesura cautelar.

 

Li pegà una punyada a un Policia, que va haver de ser atés

En el moment de la detenció, l’ara detingut li va pegar una punyada a un dels policies, que va haver de rebre assistència sanitària, i durant el trasllat a dependències policials li pegà puntades i punyades a les mampares del vehicle, pel que va ser detingut, a més, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.