6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detingut per amenaçar de mort al seu germà amb un tornavís i pegar-li una punyada a un Policia en València

Tornavís

Amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís de 5 cm   | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns, sobre les dotze i quart del migdia, en un carrer del districte d’Abastos de València, a un home, de 54 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, trencament de mesura cautelar i atemptat contra un agent de l’autoritat. Pel que pareix, el detingut amenaçà de mort al seu germà amb un tornavís en els voltants de casa de sa mare, sobre qui té mesures cautelars. Els agents van intervindre el tornavís d’uns cinc centímetres.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, quan la víctima anava caminant per la vorera, s’havia creuat de manera casual amb el seu germà que, sense dir-li ni una paraula, va traure un tornavís d’una butxaca i el va amenaçar amb matar-lo, moment en què li va dir que anava a cridar a la policia, pel que se n’anà del lloc. En la fugida, li va llançar el tornavís al seu germà, però no li va arribar a impactar, i es va amagar en un supermercat pròxim

 

Passava cada dia per la porta de casa de sa mare i cridava al timbre

Durant les investigacions, els policies van saber que el sospitós tenia una ordre d’allunyament en vigor respecte de sa mare i que els fets s’havien produït en els voltants de sa casa, a més de què, pel que pareix, pràcticament cada dia passava per la porta i en alguna ocasió cridava al timbre.

 

Aproximadament una hora després, mentres els agents patrullaven la zona, van observar al sospitós caminant per un carrer de València pel que li van donar l’alt i el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i trencament de mesura cautelar.

 

Li pegà una punyada a un Policia, que va haver de ser atés

En el moment de la detenció, l’ara detingut li va pegar una punyada a un dels policies, que va haver de rebre assistència sanitària, i durant el trasllat a dependències policials li pegà puntades i punyades a les mampares del vehicle, pel que va ser detingut, a més, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.