Dos detinguts per perseguir i amenaçar a dos xiques trans amb una cadena de ferro en València

Dos xics, de 19 i 22 anys, han sigut detinguts en València per un presumpte delicte d’odi. Pel que pareix, els dos jóvens insultaren, perseguiren i amenaçaren amb una cadena de ferro a dos xiques transsexuals al costat de l’antiga Fe, el passat dissabte, 23 de novembre.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos xiques estaven en una marquesina de l’EMT cap a les 4 de la matinada quan un cotxe es parà davant seua i dos dels integrants començaren a insultar-les: «Maricó! Travelo de merda, que tens piu». Va ser en eixe moment quan un altre jove que passava per allà va intentar defendre a les xiques, però els xics intentaren atropellar-lo.

 

Una persecució a peu i en cotxe

Les xiques pegaren a fugir d’allà, però ells començaren a perseguir-les amb el cotxe —tiraven avant o arrere quan elles ho feien—. Finalment, les xiques van decidir entrar dins del parc del Professor Antonio Llombart per a què les deixaren de perseguir, però es van baixar del cotxe per a continuar increpant-les. Un tercer integrant del cotxe es va quedar dins i no va participar en l’agressió.

 

«Maricons, vos tallarem el piu. S’ha de matar a la gent com vosaltres. No vos dona vergonya per la vostra família?». Són les amenaces que van pronunciar, armats amb una cadena de ferro amb candats enormes

 

Les dos xiques van poder, finalment, pujar-se al seu cotxe, però els ara detinguts van seguir perseguint-les fins que les víctimes van vore una patrulla de la Policia i li van demanar que detingueren als xics, que pegaren a fugir en eixe moment. Finalment, els agents van poder detindre’ls en el carrer de Ricardo Micó.

 

Els dos xics van ser detinguts per un presumpte delicte d’odi i el tercer integrant del vehicle no va ser detingut, ja que les xiques asseguraren que no havia participat en l’agressió. D’altra banda, el xic que havia intentat defendre-les, ja havia avisat a Emergències per a demanar ajuda i per a denunciar l’intent d’atropellament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.