Dos detinguts per perseguir i amenaçar a dos xiques trans amb una cadena de ferro en València

Dos xics, de 19 i 22 anys, han sigut detinguts en València per un presumpte delicte d’odi. Pel que pareix, els dos jóvens insultaren, perseguiren i amenaçaren amb una cadena de ferro a dos xiques transsexuals al costat de l’antiga Fe, el passat dissabte, 23 de novembre.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos xiques estaven en una marquesina de l’EMT cap a les 4 de la matinada quan un cotxe es parà davant seua i dos dels integrants començaren a insultar-les: «Maricó! Travelo de merda, que tens piu». Va ser en eixe moment quan un altre jove que passava per allà va intentar defendre a les xiques, però els xics intentaren atropellar-lo.

 

Una persecució a peu i en cotxe

Les xiques pegaren a fugir d’allà, però ells començaren a perseguir-les amb el cotxe —tiraven avant o arrere quan elles ho feien—. Finalment, les xiques van decidir entrar dins del parc del Professor Antonio Llombart per a què les deixaren de perseguir, però es van baixar del cotxe per a continuar increpant-les. Un tercer integrant del cotxe es va quedar dins i no va participar en l’agressió.

 

«Maricons, vos tallarem el piu. S’ha de matar a la gent com vosaltres. No vos dona vergonya per la vostra família?». Són les amenaces que van pronunciar, armats amb una cadena de ferro amb candats enormes

 

Les dos xiques van poder, finalment, pujar-se al seu cotxe, però els ara detinguts van seguir perseguint-les fins que les víctimes van vore una patrulla de la Policia i li van demanar que detingueren als xics, que pegaren a fugir en eixe moment. Finalment, els agents van poder detindre’ls en el carrer de Ricardo Micó.

 

Els dos xics van ser detinguts per un presumpte delicte d’odi i el tercer integrant del vehicle no va ser detingut, ja que les xiques asseguraren que no havia participat en l’agressió. D’altra banda, el xic que havia intentat defendre-les, ja havia avisat a Emergències per a demanar ajuda i per a denunciar l’intent d’atropellament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.