11.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Dos detinguts per perseguir i amenaçar a dos xiques trans amb una cadena de ferro en València

Dos xics, de 19 i 22 anys, han sigut detinguts en València per un presumpte delicte d’odi. Pel que pareix, els dos jóvens insultaren, perseguiren i amenaçaren amb una cadena de ferro a dos xiques transsexuals al costat de l’antiga Fe, el passat dissabte, 23 de novembre.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos xiques estaven en una marquesina de l’EMT cap a les 4 de la matinada quan un cotxe es parà davant seua i dos dels integrants començaren a insultar-les: «Maricó! Travelo de merda, que tens piu». Va ser en eixe moment quan un altre jove que passava per allà va intentar defendre a les xiques, però els xics intentaren atropellar-lo.

 

Una persecució a peu i en cotxe

Les xiques pegaren a fugir d’allà, però ells començaren a perseguir-les amb el cotxe —tiraven avant o arrere quan elles ho feien—. Finalment, les xiques van decidir entrar dins del parc del Professor Antonio Llombart per a què les deixaren de perseguir, però es van baixar del cotxe per a continuar increpant-les. Un tercer integrant del cotxe es va quedar dins i no va participar en l’agressió.

 

«Maricons, vos tallarem el piu. S’ha de matar a la gent com vosaltres. No vos dona vergonya per la vostra família?». Són les amenaces que van pronunciar, armats amb una cadena de ferro amb candats enormes

 

Les dos xiques van poder, finalment, pujar-se al seu cotxe, però els ara detinguts van seguir perseguint-les fins que les víctimes van vore una patrulla de la Policia i li van demanar que detingueren als xics, que pegaren a fugir en eixe moment. Finalment, els agents van poder detindre’ls en el carrer de Ricardo Micó.

 

Els dos xics van ser detinguts per un presumpte delicte d’odi i el tercer integrant del vehicle no va ser detingut, ja que les xiques asseguraren que no havia participat en l’agressió. D’altra banda, el xic que havia intentat defendre-les, ja havia avisat a Emergències per a demanar ajuda i per a denunciar l’intent d’atropellament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.