Dos detinguts per perseguir i amenaçar a dos xiques trans amb una cadena de ferro en València

Dos xics, de 19 i 22 anys, han sigut detinguts en València per un presumpte delicte d’odi. Pel que pareix, els dos jóvens insultaren, perseguiren i amenaçaren amb una cadena de ferro a dos xiques transsexuals al costat de l’antiga Fe, el passat dissabte, 23 de novembre.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos xiques estaven en una marquesina de l’EMT cap a les 4 de la matinada quan un cotxe es parà davant seua i dos dels integrants començaren a insultar-les: «Maricó! Travelo de merda, que tens piu». Va ser en eixe moment quan un altre jove que passava per allà va intentar defendre a les xiques, però els xics intentaren atropellar-lo.

 

Una persecució a peu i en cotxe

Les xiques pegaren a fugir d’allà, però ells començaren a perseguir-les amb el cotxe —tiraven avant o arrere quan elles ho feien—. Finalment, les xiques van decidir entrar dins del parc del Professor Antonio Llombart per a què les deixaren de perseguir, però es van baixar del cotxe per a continuar increpant-les. Un tercer integrant del cotxe es va quedar dins i no va participar en l’agressió.

 

«Maricons, vos tallarem el piu. S’ha de matar a la gent com vosaltres. No vos dona vergonya per la vostra família?». Són les amenaces que van pronunciar, armats amb una cadena de ferro amb candats enormes

 

Les dos xiques van poder, finalment, pujar-se al seu cotxe, però els ara detinguts van seguir perseguint-les fins que les víctimes van vore una patrulla de la Policia i li van demanar que detingueren als xics, que pegaren a fugir en eixe moment. Finalment, els agents van poder detindre’ls en el carrer de Ricardo Micó.

 

Els dos xics van ser detinguts per un presumpte delicte d’odi i el tercer integrant del vehicle no va ser detingut, ja que les xiques asseguraren que no havia participat en l’agressió. D’altra banda, el xic que havia intentat defendre-les, ja havia avisat a Emergències per a demanar ajuda i per a denunciar l’intent d’atropellament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.