Dos detinguts per perseguir i amenaçar a dos xiques trans amb una cadena de ferro en València

Dos xics, de 19 i 22 anys, han sigut detinguts en València per un presumpte delicte d’odi. Pel que pareix, els dos jóvens insultaren, perseguiren i amenaçaren amb una cadena de ferro a dos xiques transsexuals al costat de l’antiga Fe, el passat dissabte, 23 de novembre.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos xiques estaven en una marquesina de l’EMT cap a les 4 de la matinada quan un cotxe es parà davant seua i dos dels integrants començaren a insultar-les: «Maricó! Travelo de merda, que tens piu». Va ser en eixe moment quan un altre jove que passava per allà va intentar defendre a les xiques, però els xics intentaren atropellar-lo.

 

Una persecució a peu i en cotxe

Les xiques pegaren a fugir d’allà, però ells començaren a perseguir-les amb el cotxe —tiraven avant o arrere quan elles ho feien—. Finalment, les xiques van decidir entrar dins del parc del Professor Antonio Llombart per a què les deixaren de perseguir, però es van baixar del cotxe per a continuar increpant-les. Un tercer integrant del cotxe es va quedar dins i no va participar en l’agressió.

 

«Maricons, vos tallarem el piu. S’ha de matar a la gent com vosaltres. No vos dona vergonya per la vostra família?». Són les amenaces que van pronunciar, armats amb una cadena de ferro amb candats enormes

 

Les dos xiques van poder, finalment, pujar-se al seu cotxe, però els ara detinguts van seguir perseguint-les fins que les víctimes van vore una patrulla de la Policia i li van demanar que detingueren als xics, que pegaren a fugir en eixe moment. Finalment, els agents van poder detindre’ls en el carrer de Ricardo Micó.

 

Els dos xics van ser detinguts per un presumpte delicte d’odi i el tercer integrant del vehicle no va ser detingut, ja que les xiques asseguraren que no havia participat en l’agressió. D’altra banda, el xic que havia intentat defendre-les, ja havia avisat a Emergències per a demanar ajuda i per a denunciar l’intent d’atropellament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.