Quatre xics li peguen a una pallissa a un altre al crit de «maricó de merda» en València

Nova baralla amb violència als carrers de Barcelona en menys de 24 hores

Imatge d’arxiu d’una baralla en el carrer   | Twitter (@BCNHelpers)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una zona d’oci de València a quatre xics que, presumptament, van agredir a un altre i li van trencar el nas al crit de «maricó de merda». Se’ls acusa d’un suposat delicte d’odi i de lesions.

 

Els fets van passar durant la matinada del dia 8 de setembre en la zona d’oci del carrer Polo i Peyrolón de la Ciutat de València. Segons pareix, la víctima es trobava en companyia d’uns amics en la via pública després d’eixir d’un pub, vestint una camisa rosa, quan un grup de jóvens li van pegar, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els ara detinguts, presumptament, van insultar a la víctima i van utilitzar expressions com a «maricó de merda» i «te traurem els budells» mentres li pegaven una pallissa que li va acabar trencant el nas. Els agents van descobrir la identitat dels xics, que després de la seua localització van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de lesions i odi.

 

Els sospitosos no tenen cap vinculació amb un entorn radical ideològic, ha precisat la Policia Nacional, però un d’ells compta amb antecedents policials. Després d’haver-los pres declaració, els han posats en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant d’un jutjat quan siguen requerits. És el segon atac homòfob patit este estiu en la Ciutat, després del que es va produir a principis d’agost i que va ser gravat en vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.