Quatre xics li peguen a una pallissa a un altre al crit de «maricó de merda» en València

Nova baralla amb violència als carrers de Barcelona en menys de 24 hores

Imatge d’arxiu d’una baralla en el carrer   | Twitter (@BCNHelpers)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una zona d’oci de València a quatre xics que, presumptament, van agredir a un altre i li van trencar el nas al crit de «maricó de merda». Se’ls acusa d’un suposat delicte d’odi i de lesions.

 

Els fets van passar durant la matinada del dia 8 de setembre en la zona d’oci del carrer Polo i Peyrolón de la Ciutat de València. Segons pareix, la víctima es trobava en companyia d’uns amics en la via pública després d’eixir d’un pub, vestint una camisa rosa, quan un grup de jóvens li van pegar, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els ara detinguts, presumptament, van insultar a la víctima i van utilitzar expressions com a «maricó de merda» i «te traurem els budells» mentres li pegaven una pallissa que li va acabar trencant el nas. Els agents van descobrir la identitat dels xics, que després de la seua localització van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de lesions i odi.

 

Els sospitosos no tenen cap vinculació amb un entorn radical ideològic, ha precisat la Policia Nacional, però un d’ells compta amb antecedents policials. Després d’haver-los pres declaració, els han posats en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant d’un jutjat quan siguen requerits. És el segon atac homòfob patit este estiu en la Ciutat, després del que es va produir a principis d’agost i que va ser gravat en vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.