Quatre xics li peguen a una pallissa a un altre al crit de «maricó de merda» en València

Nova baralla amb violència als carrers de Barcelona en menys de 24 hores

Imatge d’arxiu d’una baralla en el carrer   | Twitter (@BCNHelpers)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una zona d’oci de València a quatre xics que, presumptament, van agredir a un altre i li van trencar el nas al crit de «maricó de merda». Se’ls acusa d’un suposat delicte d’odi i de lesions.

 

Els fets van passar durant la matinada del dia 8 de setembre en la zona d’oci del carrer Polo i Peyrolón de la Ciutat de València. Segons pareix, la víctima es trobava en companyia d’uns amics en la via pública després d’eixir d’un pub, vestint una camisa rosa, quan un grup de jóvens li van pegar, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els ara detinguts, presumptament, van insultar a la víctima i van utilitzar expressions com a «maricó de merda» i «te traurem els budells» mentres li pegaven una pallissa que li va acabar trencant el nas. Els agents van descobrir la identitat dels xics, que després de la seua localització van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de lesions i odi.

 

Els sospitosos no tenen cap vinculació amb un entorn radical ideològic, ha precisat la Policia Nacional, però un d’ells compta amb antecedents policials. Després d’haver-los pres declaració, els han posats en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant d’un jutjat quan siguen requerits. És el segon atac homòfob patit este estiu en la Ciutat, després del que es va produir a principis d’agost i que va ser gravat en vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.