Quatre xics li peguen a una pallissa a un altre al crit de «maricó de merda» en València

Nova baralla amb violència als carrers de Barcelona en menys de 24 hores

Imatge d’arxiu d’una baralla en el carrer   | Twitter (@BCNHelpers)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una zona d’oci de València a quatre xics que, presumptament, van agredir a un altre i li van trencar el nas al crit de «maricó de merda». Se’ls acusa d’un suposat delicte d’odi i de lesions.

 

Els fets van passar durant la matinada del dia 8 de setembre en la zona d’oci del carrer Polo i Peyrolón de la Ciutat de València. Segons pareix, la víctima es trobava en companyia d’uns amics en la via pública després d’eixir d’un pub, vestint una camisa rosa, quan un grup de jóvens li van pegar, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els ara detinguts, presumptament, van insultar a la víctima i van utilitzar expressions com a «maricó de merda» i «te traurem els budells» mentres li pegaven una pallissa que li va acabar trencant el nas. Els agents van descobrir la identitat dels xics, que després de la seua localització van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de lesions i odi.

 

Els sospitosos no tenen cap vinculació amb un entorn radical ideològic, ha precisat la Policia Nacional, però un d’ells compta amb antecedents policials. Després d’haver-los pres declaració, els han posats en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant d’un jutjat quan siguen requerits. És el segon atac homòfob patit este estiu en la Ciutat, després del que es va produir a principis d’agost i que va ser gravat en vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.