12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Quatre xics li peguen a una pallissa a un altre al crit de «maricó de merda» en València

Nova baralla amb violència als carrers de Barcelona en menys de 24 hores

Imatge d’arxiu d’una baralla en el carrer   | Twitter (@BCNHelpers)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una zona d’oci de València a quatre xics que, presumptament, van agredir a un altre i li van trencar el nas al crit de «maricó de merda». Se’ls acusa d’un suposat delicte d’odi i de lesions.

 

Els fets van passar durant la matinada del dia 8 de setembre en la zona d’oci del carrer Polo i Peyrolón de la Ciutat de València. Segons pareix, la víctima es trobava en companyia d’uns amics en la via pública després d’eixir d’un pub, vestint una camisa rosa, quan un grup de jóvens li van pegar, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els ara detinguts, presumptament, van insultar a la víctima i van utilitzar expressions com a «maricó de merda» i «te traurem els budells» mentres li pegaven una pallissa que li va acabar trencant el nas. Els agents van descobrir la identitat dels xics, que després de la seua localització van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de lesions i odi.

 

Els sospitosos no tenen cap vinculació amb un entorn radical ideològic, ha precisat la Policia Nacional, però un d’ells compta amb antecedents policials. Després d’haver-los pres declaració, els han posats en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant d’un jutjat quan siguen requerits. És el segon atac homòfob patit este estiu en la Ciutat, després del que es va produir a principis d’agost i que va ser gravat en vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama al Govern preses a Vilamarxant i Cheste i la reparació urgent de Forata

Pérez Llorca ha reclamat en el seu debat d'investidura que el Govern execute les preses de Vilamarxant i Cheste i repare amb urgència la de Forata. A més, s'ha compromés a impulsar en Les Corts una iniciativa per a exigir el finançament i execució de les obres hidràuliques pendents en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca situa el Pacte Verd com la major amenaça per al camp i defén Cofrentes

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que el Pacte Verd Europeu, tal com està plantejat, ha fracassat per al camp per costos i burocràcia. També ha reiterat que Cofrentes no es tanca.

Mazón s’absenta del ple d’investidura per a donar protagonisme al candidat

El president en funcions ha explicat que no acudirà a l'arrancada del debat per a no desviar el focus del candidat i que entrarà abans de la votació.

Pérez Llorca ha assegurat que demanarà perdó a les víctimes de la dana si és investit

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana. També ha anunciat que exigirà disculpes i responsabilitats a la resta d'administracions, assenyalant al Govern per la falta d'explicacions.

Morant titlla de ‘fake’ la investidura de Juafran Pérez Llorca i de ‘nova mentida’ als valencians

Diana Morant ha qualificat la investidura de Juafran Pérez Llorca com 'fake' i una 'nova mentida' per als valencians. Acusa opacitat en el pacte amb Vox i advertix de retallades i retrocessos en drets.

Pérez Llorca proposa el ‘pacte de Les Corts’ per a la seua investidura

Pérez Llorca va obrir el seu debat d'investidura sense acords tancats i va plantejar un 'pacte de Les Corts' per a assegurar la governabilitat. Necessita els vots de Vox.

Les víctimes de la dana protesten davant Les Corts amb un ninot de Pérez Llorca

Un centenar de persones han protestat davant Les Corts durant la investidura de Juanfran Pérez Llorca amb consignes i un ninot amb el seu rostre. El col·lectiu ha denunciat continuïtat amb Mazón i ha exigit justícia i responsabilitats.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Les autoritats han intervingut 2.005 quilos de cocaïna ocults en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València i han detingut a quatre persones. L'operació ha desarticulat una xarxa que introduïa droga en contenidors des de Sud-amèrica.