Detingut per apunyalar al seu company de pis que no el deixava eixir al carrer en Mislata

Imatge d’arxiu  | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic, de 31 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar a un altre xic, company de pis, de 29 anys durant una discussió en Mislata, en l’Horta (València). La policia ha intervingut un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït a les 10.30 hores d’este matí de dimarts, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un carrer de Mislata a on s’estava produint una baralla entre inquilins d’una casa.

 

Quan els policies han arribat han sigut rebuts per una xica en el portal de la finca, qui ha manifestat als agents que moments abans, ella i la seua parella havien tingut una discussió amb un company de pis, ja que este els intentava dissuadir per a què no isqueren al carrer, a causa de l’estat d’alarma en què ens trobem. A demés, ella tenia tos.

 

Intentava que no isqueren al carrer

Moments després s’ha presentat un xic amb una ferida sagnant en el coll i una altra en el braç esquerre, manifestant als agents que la parella de la xica li havia apunyalat amb un ganivet de grans dimensiones després d’una discussió amb els dos per a persuadir-los que no isqueren al carrer.

 

Immediatament els policies han sol·licitat assistència sanitària per a que fóra atés de les lesions. Als pocs minuts s’ha presentat en el portal la parella de la xica, manifestant que havia tingut una discussió amb un company de pis, moment en el que diferents testimonis corroboren la versió de la víctima, entregant un d’ells el ganivet amb el que es va produir l’agressió.

 

Els agents, després de diferents, comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.