Detingut per apunyalar al seu company de pis que no el deixava eixir al carrer en Mislata

Imatge d’arxiu  | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic, de 31 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar a un altre xic, company de pis, de 29 anys durant una discussió en Mislata, en l’Horta (València). La policia ha intervingut un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït a les 10.30 hores d’este matí de dimarts, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un carrer de Mislata a on s’estava produint una baralla entre inquilins d’una casa.

 

Quan els policies han arribat han sigut rebuts per una xica en el portal de la finca, qui ha manifestat als agents que moments abans, ella i la seua parella havien tingut una discussió amb un company de pis, ja que este els intentava dissuadir per a què no isqueren al carrer, a causa de l’estat d’alarma en què ens trobem. A demés, ella tenia tos.

 

Intentava que no isqueren al carrer

Moments després s’ha presentat un xic amb una ferida sagnant en el coll i una altra en el braç esquerre, manifestant als agents que la parella de la xica li havia apunyalat amb un ganivet de grans dimensiones després d’una discussió amb els dos per a persuadir-los que no isqueren al carrer.

 

Immediatament els policies han sol·licitat assistència sanitària per a que fóra atés de les lesions. Als pocs minuts s’ha presentat en el portal la parella de la xica, manifestant que havia tingut una discussió amb un company de pis, moment en el que diferents testimonis corroboren la versió de la víctima, entregant un d’ells el ganivet amb el que es va produir l’agressió.

 

Els agents, després de diferents, comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.