Detingut per apunyalar al seu company de pis que no el deixava eixir al carrer en Mislata

Imatge d’arxiu  | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic, de 31 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar a un altre xic, company de pis, de 29 anys durant una discussió en Mislata, en l’Horta (València). La policia ha intervingut un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït a les 10.30 hores d’este matí de dimarts, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un carrer de Mislata a on s’estava produint una baralla entre inquilins d’una casa.

 

Quan els policies han arribat han sigut rebuts per una xica en el portal de la finca, qui ha manifestat als agents que moments abans, ella i la seua parella havien tingut una discussió amb un company de pis, ja que este els intentava dissuadir per a què no isqueren al carrer, a causa de l’estat d’alarma en què ens trobem. A demés, ella tenia tos.

 

Intentava que no isqueren al carrer

Moments després s’ha presentat un xic amb una ferida sagnant en el coll i una altra en el braç esquerre, manifestant als agents que la parella de la xica li havia apunyalat amb un ganivet de grans dimensiones després d’una discussió amb els dos per a persuadir-los que no isqueren al carrer.

 

Immediatament els policies han sol·licitat assistència sanitària per a que fóra atés de les lesions. Als pocs minuts s’ha presentat en el portal la parella de la xica, manifestant que havia tingut una discussió amb un company de pis, moment en el que diferents testimonis corroboren la versió de la víctima, entregant un d’ells el ganivet amb el que es va produir l’agressió.

 

Els agents, després de diferents, comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.