Anuncios

Detingut en Alacant per assaltar un establiment i amenaçar als empleats amb una destral de carnisser

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a un home de 40 anys per suposadament accedir a un estanc de la ciutat amb el rostre ocult amb un casc de moto i amenaçar de manera violenta als empleats amb un destral de carnisser.

 

El presumpte autor dels fets va conseguir fugir del lloc després de dur a terme l’assalt amb una motocicleta que havia, a demés, robat dos dies abans, després de sostraure un mòbil, una tauleta i diners en efectiu que els empleats li van entregar de la caixa registradora, segons un comunicat de la Policia.

 

La localització de l’autor va ser possible també pel fet que havia sigut sancionat el dia anterior al robatori per no portar mascareta i tinença de substàncies estupefaents. Els agents van reconèixer ràpidament a l’home, ja que portava la mateixa roba quan va rebre la multa per la patrulla.

 

L’home va amenaçar violentament als empleats de la botiga

En concret, les autoritats van rebre una telefonada en la que s’informava que s’havia produït un robatori amb violència en el que l’autor portava una arma blanca amb la que havia amenaçat als empleats de l’establiment violentament i havia fugit del lloc.

 

Una volta personats en el lloc dels fets, els agents van observar a través de les càmeres de seguretat que l’acusat va entrar en l’estanc cridant, movent el destral de manera agitada amb la finalitat d’intimidar als empleats, per a després fugir amb una motocicleta amb el botí.

 

La matrícula de la motocicleta i les sabatilles, claus en la detenció

Una de les víctimes va conseguir traure una foto amb el seu telèfon mòbil de l’assaltant, que també va perdre les sabatilles que portava posades en el moment dels fets. Els efectius policials van esbrinar també la matrícula de la motocicleta gràcies a les declaracions dels testimonis i el visionament dels enregistraments de seguretat.

 

D’altra banda, en disposar de la imatge presa per la víctima en el moment de l‘atracament, una de les patrulles, va reconèixer immediatament al sospitós pel fet que el dia anterior li havia sancionat per no portar mascareta i per intervindre-li estupefaents.

 

Per tot això, es va establir un dispositiu policial especial de busca de l’autor dels fets. Un testimoni va alertar als agents que un home havia accedit a un domicili amb multitud d’objectes, un fet que va resultar determinant per a la detenció definitiva.

 

El sospitós va tractar de vendre els objectes robats

A demés, els policies també van trobar en els voltants de la casa el ciclomotor sostret. L’arrest es va produir quan l’home intentava accedir al seu domicili després d’haver tractat de vendre els objectes robats.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials, està acusat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.