Detingut en Alacant per assaltar un establiment i amenaçar als empleats amb una destral de carnisser

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a un home de 40 anys per suposadament accedir a un estanc de la ciutat amb el rostre ocult amb un casc de moto i amenaçar de manera violenta als empleats amb un destral de carnisser.

 

El presumpte autor dels fets va conseguir fugir del lloc després de dur a terme l’assalt amb una motocicleta que havia, a demés, robat dos dies abans, després de sostraure un mòbil, una tauleta i diners en efectiu que els empleats li van entregar de la caixa registradora, segons un comunicat de la Policia.

 

La localització de l’autor va ser possible també pel fet que havia sigut sancionat el dia anterior al robatori per no portar mascareta i tinença de substàncies estupefaents. Els agents van reconèixer ràpidament a l’home, ja que portava la mateixa roba quan va rebre la multa per la patrulla.

 

L’home va amenaçar violentament als empleats de la botiga

En concret, les autoritats van rebre una telefonada en la que s’informava que s’havia produït un robatori amb violència en el que l’autor portava una arma blanca amb la que havia amenaçat als empleats de l’establiment violentament i havia fugit del lloc.

 

Una volta personats en el lloc dels fets, els agents van observar a través de les càmeres de seguretat que l’acusat va entrar en l’estanc cridant, movent el destral de manera agitada amb la finalitat d’intimidar als empleats, per a després fugir amb una motocicleta amb el botí.

 

La matrícula de la motocicleta i les sabatilles, claus en la detenció

Una de les víctimes va conseguir traure una foto amb el seu telèfon mòbil de l’assaltant, que també va perdre les sabatilles que portava posades en el moment dels fets. Els efectius policials van esbrinar també la matrícula de la motocicleta gràcies a les declaracions dels testimonis i el visionament dels enregistraments de seguretat.

 

D’altra banda, en disposar de la imatge presa per la víctima en el moment de l‘atracament, una de les patrulles, va reconèixer immediatament al sospitós pel fet que el dia anterior li havia sancionat per no portar mascareta i per intervindre-li estupefaents.

 

Per tot això, es va establir un dispositiu policial especial de busca de l’autor dels fets. Un testimoni va alertar als agents que un home havia accedit a un domicili amb multitud d’objectes, un fet que va resultar determinant per a la detenció definitiva.

 

El sospitós va tractar de vendre els objectes robats

A demés, els policies també van trobar en els voltants de la casa el ciclomotor sostret. L’arrest es va produir quan l’home intentava accedir al seu domicili després d’haver tractat de vendre els objectes robats.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials, està acusat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.