Detingut en Alacant per assaltar un establiment i amenaçar als empleats amb una destral de carnisser

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a un home de 40 anys per suposadament accedir a un estanc de la ciutat amb el rostre ocult amb un casc de moto i amenaçar de manera violenta als empleats amb un destral de carnisser.

 

El presumpte autor dels fets va conseguir fugir del lloc després de dur a terme l’assalt amb una motocicleta que havia, a demés, robat dos dies abans, després de sostraure un mòbil, una tauleta i diners en efectiu que els empleats li van entregar de la caixa registradora, segons un comunicat de la Policia.

 

La localització de l’autor va ser possible també pel fet que havia sigut sancionat el dia anterior al robatori per no portar mascareta i tinença de substàncies estupefaents. Els agents van reconèixer ràpidament a l’home, ja que portava la mateixa roba quan va rebre la multa per la patrulla.

 

L’home va amenaçar violentament als empleats de la botiga

En concret, les autoritats van rebre una telefonada en la que s’informava que s’havia produït un robatori amb violència en el que l’autor portava una arma blanca amb la que havia amenaçat als empleats de l’establiment violentament i havia fugit del lloc.

 

Una volta personats en el lloc dels fets, els agents van observar a través de les càmeres de seguretat que l’acusat va entrar en l’estanc cridant, movent el destral de manera agitada amb la finalitat d’intimidar als empleats, per a després fugir amb una motocicleta amb el botí.

 

La matrícula de la motocicleta i les sabatilles, claus en la detenció

Una de les víctimes va conseguir traure una foto amb el seu telèfon mòbil de l’assaltant, que també va perdre les sabatilles que portava posades en el moment dels fets. Els efectius policials van esbrinar també la matrícula de la motocicleta gràcies a les declaracions dels testimonis i el visionament dels enregistraments de seguretat.

 

D’altra banda, en disposar de la imatge presa per la víctima en el moment de l‘atracament, una de les patrulles, va reconèixer immediatament al sospitós pel fet que el dia anterior li havia sancionat per no portar mascareta i per intervindre-li estupefaents.

 

Per tot això, es va establir un dispositiu policial especial de busca de l’autor dels fets. Un testimoni va alertar als agents que un home havia accedit a un domicili amb multitud d’objectes, un fet que va resultar determinant per a la detenció definitiva.

 

El sospitós va tractar de vendre els objectes robats

A demés, els policies també van trobar en els voltants de la casa el ciclomotor sostret. L’arrest es va produir quan l’home intentava accedir al seu domicili després d’haver tractat de vendre els objectes robats.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials, està acusat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.