Detingut per atropellar a un xic que anava en patinet i donar-se a la fuga en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra
la seguretat viària, després d’atropellar a un altre que circulava en patinet i donar-se a la
fuga.
L’ara detingut circulava en direcció contrària. La víctima, un altre xic de 28 anys, ha sigut traslladada pels servicis sanitaris a un hospital de València ja que es queixava d’un fort dolor en l’esquena.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dimecres quan han sigut alertats per la
Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda Peris i Valero de València, a on s’havia produït un atropellament i el cotxe s’havia donat a la fuga.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un xic que els ha manifestat que acabava de ser atropellat per un cotxe mentres circulava amb el seu patinet, i no hauria parat per a socórrer-lo. La víctima es queixava d’un dolor fort en l’esquena, per això els agents han alertat als servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València.

 

El detingut circulava en contra direcció

Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert la matrícula i model del cotxe i que este havia girat a gran velocitat en contra direcció i li havia pegat un colp al conductor del patinet i fugit del lloc.

 

Els policies han descobert la identitat del propietari del cotxe i han establit un dispositiu de localització en els voltants de sa casa, observant cap a les 01.30 hores d’este dijous com arribava al lloc, comprovant que anava conduït per un xic i de copilot el titular d’este.

 

Finalment, els agents han sabut que havien estat pel lloc a on havien ocorregut els fets i que en tot moment havia conduït l’amic del propietari, per això després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.