15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detingut per atropellar a un xic que anava en patinet i donar-se a la fuga en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra
la seguretat viària, després d’atropellar a un altre que circulava en patinet i donar-se a la
fuga.
L’ara detingut circulava en direcció contrària. La víctima, un altre xic de 28 anys, ha sigut traslladada pels servicis sanitaris a un hospital de València ja que es queixava d’un fort dolor en l’esquena.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dimecres quan han sigut alertats per la
Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda Peris i Valero de València, a on s’havia produït un atropellament i el cotxe s’havia donat a la fuga.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un xic que els ha manifestat que acabava de ser atropellat per un cotxe mentres circulava amb el seu patinet, i no hauria parat per a socórrer-lo. La víctima es queixava d’un dolor fort en l’esquena, per això els agents han alertat als servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València.

 

El detingut circulava en contra direcció

Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert la matrícula i model del cotxe i que este havia girat a gran velocitat en contra direcció i li havia pegat un colp al conductor del patinet i fugit del lloc.

 

Els policies han descobert la identitat del propietari del cotxe i han establit un dispositiu de localització en els voltants de sa casa, observant cap a les 01.30 hores d’este dijous com arribava al lloc, comprovant que anava conduït per un xic i de copilot el titular d’este.

 

Finalment, els agents han sabut que havien estat pel lloc a on havien ocorregut els fets i que en tot moment havia conduït l’amic del propietari, per això després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.