Detingut per atropellar a un xic que anava en patinet i donar-se a la fuga en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra
la seguretat viària, després d’atropellar a un altre que circulava en patinet i donar-se a la
fuga.
L’ara detingut circulava en direcció contrària. La víctima, un altre xic de 28 anys, ha sigut traslladada pels servicis sanitaris a un hospital de València ja que es queixava d’un fort dolor en l’esquena.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dimecres quan han sigut alertats per la
Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda Peris i Valero de València, a on s’havia produït un atropellament i el cotxe s’havia donat a la fuga.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un xic que els ha manifestat que acabava de ser atropellat per un cotxe mentres circulava amb el seu patinet, i no hauria parat per a socórrer-lo. La víctima es queixava d’un dolor fort en l’esquena, per això els agents han alertat als servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València.

 

El detingut circulava en contra direcció

Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert la matrícula i model del cotxe i que este havia girat a gran velocitat en contra direcció i li havia pegat un colp al conductor del patinet i fugit del lloc.

 

Els policies han descobert la identitat del propietari del cotxe i han establit un dispositiu de localització en els voltants de sa casa, observant cap a les 01.30 hores d’este dijous com arribava al lloc, comprovant que anava conduït per un xic i de copilot el titular d’este.

 

Finalment, els agents han sabut que havien estat pel lloc a on havien ocorregut els fets i que en tot moment havia conduït l’amic del propietari, per això després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.