Detingut per atropellar a un xic que anava en patinet i donar-se a la fuga en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra
la seguretat viària, després d’atropellar a un altre que circulava en patinet i donar-se a la
fuga.
L’ara detingut circulava en direcció contrària. La víctima, un altre xic de 28 anys, ha sigut traslladada pels servicis sanitaris a un hospital de València ja que es queixava d’un fort dolor en l’esquena.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dimecres quan han sigut alertats per la
Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda Peris i Valero de València, a on s’havia produït un atropellament i el cotxe s’havia donat a la fuga.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un xic que els ha manifestat que acabava de ser atropellat per un cotxe mentres circulava amb el seu patinet, i no hauria parat per a socórrer-lo. La víctima es queixava d’un dolor fort en l’esquena, per això els agents han alertat als servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València.

 

El detingut circulava en contra direcció

Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert la matrícula i model del cotxe i que este havia girat a gran velocitat en contra direcció i li havia pegat un colp al conductor del patinet i fugit del lloc.

 

Els policies han descobert la identitat del propietari del cotxe i han establit un dispositiu de localització en els voltants de sa casa, observant cap a les 01.30 hores d’este dijous com arribava al lloc, comprovant que anava conduït per un xic i de copilot el titular d’este.

 

Finalment, els agents han sabut que havien estat pel lloc a on havien ocorregut els fets i que en tot moment havia conduït l’amic del propietari, per això després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.