21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Detingut per atropellar a un xic que anava en patinet i donar-se a la fuga en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra
la seguretat viària, després d’atropellar a un altre que circulava en patinet i donar-se a la
fuga.
L’ara detingut circulava en direcció contrària. La víctima, un altre xic de 28 anys, ha sigut traslladada pels servicis sanitaris a un hospital de València ja que es queixava d’un fort dolor en l’esquena.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dimecres quan han sigut alertats per la
Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda Peris i Valero de València, a on s’havia produït un atropellament i el cotxe s’havia donat a la fuga.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un xic que els ha manifestat que acabava de ser atropellat per un cotxe mentres circulava amb el seu patinet, i no hauria parat per a socórrer-lo. La víctima es queixava d’un dolor fort en l’esquena, per això els agents han alertat als servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València.

 

El detingut circulava en contra direcció

Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert la matrícula i model del cotxe i que este havia girat a gran velocitat en contra direcció i li havia pegat un colp al conductor del patinet i fugit del lloc.

 

Els policies han descobert la identitat del propietari del cotxe i han establit un dispositiu de localització en els voltants de sa casa, observant cap a les 01.30 hores d’este dijous com arribava al lloc, comprovant que anava conduït per un xic i de copilot el titular d’este.

 

Finalment, els agents han sabut que havien estat pel lloc a on havien ocorregut els fets i que en tot moment havia conduït l’amic del propietari, per això després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El 10K València supera els 10.000 inscrits en el seu primer dia per a 2027

El 10K València va depassar els 10.000 dorsals en el seu primer dia d'inscripcions per a 2027 i va activar el tercer tram de preus. L'organització preveu un nou ple amb 16.000 places.

La Comunitat Valenciana encadena 20 dies seguits de temporal de ponent, el tram més persistent des de 1981-82

La Comunitat Valenciana suma 20 dies consecutius amb temporal de ponent impulsat per sis borrasques. Aemet mesura 10.867 km de recorregut del vent, el màxim per a 20 dies des de 1981-82.

El Ciutat apunta a la millor entrada de la temporada en el derbi

El derbi entre Llevant i València podria deixar la millor entrada del curs en el Ciutat, fregant els 24.000 espectadors. Queden unes 800 entrades a la venda.

Pepelu torna al Ciutat amb una recepció adversa en un derbi clau

El primer retorn de Pepelu al Ciutat de València com a rival arriba en un ambient hostil. El Llevant és penúltim i el València marca la permanència amb cinc punts més.

Detinguts dos hòmens per atracar gasolineres a València amb cotxes robats, escopeta i ganivets

La Policia ha detingut a dos hòmens, de 46 i 47 anys, per diversos atracaments a gasolineres a la província de València. Operaven amb vehicles robats i amenaçaven amb una escopeta i armes blanques; un està a la presó provisional.

Espanya en alerta per vent, pluges i onatge: nou comunitats en taronja

La borrasca Nils manté actives alertes en tota Espanya excepte Canàries per vent, pluges i onatge. Nou comunitats estan en nivell taronja i la resta, en groc.

Detinguts dos hòmens per una cadena d’atracaments a gasolineres a València amb escopeta i ganivets

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, un a la presó provisional, per diversos assalts a gasolineres a la província de València. Actuaven amb vehicles robats i amenaçaven a empleats i clients amb una escopeta i armes blanques.

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.