8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut per diferents robatoris en cases de camp d’Elx

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de set delictes de robatori amb força i un delicte de furt comesos en cases de partides rurals de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). El detingut ja ha ingressat en la presó.

 

Els fets van començar a investigar-se a mitjans de maig, després de detectar un lleuger repunt en la comissió de robatoris dins de cases rurals entre les partides de Perleta i Valverde, pertanyents en el terme municipal d’Elx, en la mateixa comarca. En estos robatoris destacava la sostracció de bicicletes i ferramentes de jardineria.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El 15 de maig es va interceptar en esta zona a una persona que portava una desbrossadora. Es va procedir a la seua identificació, resultant ser veí de la partida rural però, en ser preguntat per la procedència d’esta ferramenta, no va aportar una explicació coherent, per això els agents van decidir intervindre-la, per a esclarir la seua titularitat.

 

Com a conseqüència, els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola van centrar les seues investigacions en este veí.

 

Un home ha denunciat el robatori de la desbrossadora

Este dilluns s’ha personat en dependències policials un veí de la pedania de Valverde, que ha denunciat el robatori d’una desbrossadora de dins de sa casa, desbrossadora que coincidia plenament amb la intervinguda el passat 15 de maig.

 

Amb esta nova informació, este dimarts s’ha procedit a la detenció del possible autor. En el moment de la seua detenció, portava una motxilla que contenia ferramentes usades per a accedir dins de les cases.

 

Els agents han sol·licitat autorització per fer un registre de la casa del ja detingut, trobant dins tres bicicletes i ferramentes de jardineria. Al detingut, un espanyol de 35 anys, se li imputa, de moment, 7 delictes de robatori amb força i 1 delicte lleu de furt.

 

Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha decretat el seu ingrés en la presó, a l’espera de juí.

Últimes notícies

El Llevant busca la seua primera victòria en el Ciutat amb l’impuls de Luis Castro

El Llevant buscarà este diumenge davant l'Espanyol el seu primer triomf com a local de la temporada, amb l'estrena de Luis Castro davant la seua afició com a revulsiu.

Parell aconseguix 250 partits amb el Vila-real

Dani Parejo va jugar davant l'Elx el seu partit 250 amb el Vila-real i es consolida entre els migcampistes amb més trobades del club. Està per darrere de Trigueros, Bruno i Senna i el seu contracte acaba el 30 de juny.

Schareina conquista l’etapa marató i s’ensenyorix del lideratge del Dakar

Tosha Schareina es va imposar en els 417 km cronometrats amb 4h31:56, va encadenar la seua segona victòria i lidera el Dakar empatat a temps amb Ricky Brabec. Honda va copar el podi amb Howes tercer en una jornada de navegació exigent.

Bernabé acusa a Feijóo d’obrir la veda de mentir en la DANA i li insta a donar la cara

Pilar Bernabé ha responsabilitzat a Alberto Núñez Feijóo d'activar la ‘maquinària de la mentida’ durant la DANA. Li ha demanat que declare en persona i demane perdó.

Les mínimes han baixat de 0 en nombrosos punts i han arribat a -7,1 °C a Ademuz

Les temperatures mínimes d'este dimecres han descendit de 0 °C en bona part de l'interior de la Comunitat. Ademuz ha marcat -7,1 °C, el registre més baix de la jornada.

Alacant atén 87 persones sense llar en dos nits amb el dispositiu per fred

El dispositiu especial activat per l'Ajuntament ha donat recer a 87 persones durant les nits del 5 i 6 de gener en el CAUS. La mesura seguirà en principi fins al dijous i pot prolongar-se si persistixen les baixes temperatures.

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.