Detingut per diferents robatoris en cases de camp d’Elx

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de set delictes de robatori amb força i un delicte de furt comesos en cases de partides rurals de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). El detingut ja ha ingressat en la presó.

 

Els fets van començar a investigar-se a mitjans de maig, després de detectar un lleuger repunt en la comissió de robatoris dins de cases rurals entre les partides de Perleta i Valverde, pertanyents en el terme municipal d’Elx, en la mateixa comarca. En estos robatoris destacava la sostracció de bicicletes i ferramentes de jardineria.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El 15 de maig es va interceptar en esta zona a una persona que portava una desbrossadora. Es va procedir a la seua identificació, resultant ser veí de la partida rural però, en ser preguntat per la procedència d’esta ferramenta, no va aportar una explicació coherent, per això els agents van decidir intervindre-la, per a esclarir la seua titularitat.

 

Com a conseqüència, els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola van centrar les seues investigacions en este veí.

 

Un home ha denunciat el robatori de la desbrossadora

Este dilluns s’ha personat en dependències policials un veí de la pedania de Valverde, que ha denunciat el robatori d’una desbrossadora de dins de sa casa, desbrossadora que coincidia plenament amb la intervinguda el passat 15 de maig.

 

Amb esta nova informació, este dimarts s’ha procedit a la detenció del possible autor. En el moment de la seua detenció, portava una motxilla que contenia ferramentes usades per a accedir dins de les cases.

 

Els agents han sol·licitat autorització per fer un registre de la casa del ja detingut, trobant dins tres bicicletes i ferramentes de jardineria. Al detingut, un espanyol de 35 anys, se li imputa, de moment, 7 delictes de robatori amb força i 1 delicte lleu de furt.

 

Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha decretat el seu ingrés en la presó, a l’espera de juí.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.