Detingut per diferents robatoris en cases de camp d’Elx

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de set delictes de robatori amb força i un delicte de furt comesos en cases de partides rurals de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). El detingut ja ha ingressat en la presó.

 

Els fets van començar a investigar-se a mitjans de maig, després de detectar un lleuger repunt en la comissió de robatoris dins de cases rurals entre les partides de Perleta i Valverde, pertanyents en el terme municipal d’Elx, en la mateixa comarca. En estos robatoris destacava la sostracció de bicicletes i ferramentes de jardineria.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El 15 de maig es va interceptar en esta zona a una persona que portava una desbrossadora. Es va procedir a la seua identificació, resultant ser veí de la partida rural però, en ser preguntat per la procedència d’esta ferramenta, no va aportar una explicació coherent, per això els agents van decidir intervindre-la, per a esclarir la seua titularitat.

 

Com a conseqüència, els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola van centrar les seues investigacions en este veí.

 

Un home ha denunciat el robatori de la desbrossadora

Este dilluns s’ha personat en dependències policials un veí de la pedania de Valverde, que ha denunciat el robatori d’una desbrossadora de dins de sa casa, desbrossadora que coincidia plenament amb la intervinguda el passat 15 de maig.

 

Amb esta nova informació, este dimarts s’ha procedit a la detenció del possible autor. En el moment de la seua detenció, portava una motxilla que contenia ferramentes usades per a accedir dins de les cases.

 

Els agents han sol·licitat autorització per fer un registre de la casa del ja detingut, trobant dins tres bicicletes i ferramentes de jardineria. Al detingut, un espanyol de 35 anys, se li imputa, de moment, 7 delictes de robatori amb força i 1 delicte lleu de furt.

 

Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha decretat el seu ingrés en la presó, a l’espera de juí.

Últimes notícies

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.