Detingut per diferents robatoris en cases de camp d’Elx

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de set delictes de robatori amb força i un delicte de furt comesos en cases de partides rurals de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). El detingut ja ha ingressat en la presó.

 

Els fets van començar a investigar-se a mitjans de maig, després de detectar un lleuger repunt en la comissió de robatoris dins de cases rurals entre les partides de Perleta i Valverde, pertanyents en el terme municipal d’Elx, en la mateixa comarca. En estos robatoris destacava la sostracció de bicicletes i ferramentes de jardineria.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El 15 de maig es va interceptar en esta zona a una persona que portava una desbrossadora. Es va procedir a la seua identificació, resultant ser veí de la partida rural però, en ser preguntat per la procedència d’esta ferramenta, no va aportar una explicació coherent, per això els agents van decidir intervindre-la, per a esclarir la seua titularitat.

 

Com a conseqüència, els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola van centrar les seues investigacions en este veí.

 

Un home ha denunciat el robatori de la desbrossadora

Este dilluns s’ha personat en dependències policials un veí de la pedania de Valverde, que ha denunciat el robatori d’una desbrossadora de dins de sa casa, desbrossadora que coincidia plenament amb la intervinguda el passat 15 de maig.

 

Amb esta nova informació, este dimarts s’ha procedit a la detenció del possible autor. En el moment de la seua detenció, portava una motxilla que contenia ferramentes usades per a accedir dins de les cases.

 

Els agents han sol·licitat autorització per fer un registre de la casa del ja detingut, trobant dins tres bicicletes i ferramentes de jardineria. Al detingut, un espanyol de 35 anys, se li imputa, de moment, 7 delictes de robatori amb força i 1 delicte lleu de furt.

 

Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha decretat el seu ingrés en la presó, a l’espera de juí.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.