Detenen a un home per 16 delictes de robatori en instal·lacions públiques de Castelló, Manuel i Senyera

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Castelló, -abans coneguda com a Vilanova de Castelló-, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 42 anys per delictes de robatori amb força i furt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el sospitós ha sigut acusat de dur a terme 16 robatoris amb força i 4 delictes de furt ocorreguts en la seua majoria en espais públics de les localitats de Senyera, Manuel i Castelló.

 

Els agents de l’Institut Armat van iniciar una investigació per a esclarir robatoris que han tingut lloc durant 2020 en instal·lacions públiques, com a poliesportius, col·legis, cementeris i en la xarxa d’enllumenat públic.

 

Identificaren a un home que anava amb un passamuntanyes

En un dels operatius, les autoritats van conseguir identificar a un home en els voltants d’un cementeri que circulava amb una bicicleta. Esta persona anava amb un passamuntanyes i una llanterna frontal i portava objectes de dubtosa procedència com tres convertidors de bateries solars de gran grandària, dos transformadors i diferents ferramentes.

 

La Guàrdia Civil va comprovar que uns quants objectes confiscats van ser furtats de dins d’una casa de camp de la localitat de Senyera, sent reconeguts ràpidament pel seu propietari. Els agents també van poder comprovar que les ferramentes que usava el presumpte delinqüent per a fer els delictes, havien sigut robades en el cementeri del municipi de Castelló.

 

D’altra banda, l’Institut Armat ha comprovat que l’arrestat es dedicava també a la venda en plantes de reciclatge de gran quantitat de cablejat, ferramentes o equips audiovisuals, entre altres objectes.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 7 d’Alzira.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.