Detenen a un home per 16 delictes de robatori en instal·lacions públiques de Castelló, Manuel i Senyera

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Castelló, -abans coneguda com a Vilanova de Castelló-, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 42 anys per delictes de robatori amb força i furt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el sospitós ha sigut acusat de dur a terme 16 robatoris amb força i 4 delictes de furt ocorreguts en la seua majoria en espais públics de les localitats de Senyera, Manuel i Castelló.

 

Els agents de l’Institut Armat van iniciar una investigació per a esclarir robatoris que han tingut lloc durant 2020 en instal·lacions públiques, com a poliesportius, col·legis, cementeris i en la xarxa d’enllumenat públic.

 

Identificaren a un home que anava amb un passamuntanyes

En un dels operatius, les autoritats van conseguir identificar a un home en els voltants d’un cementeri que circulava amb una bicicleta. Esta persona anava amb un passamuntanyes i una llanterna frontal i portava objectes de dubtosa procedència com tres convertidors de bateries solars de gran grandària, dos transformadors i diferents ferramentes.

 

La Guàrdia Civil va comprovar que uns quants objectes confiscats van ser furtats de dins d’una casa de camp de la localitat de Senyera, sent reconeguts ràpidament pel seu propietari. Els agents també van poder comprovar que les ferramentes que usava el presumpte delinqüent per a fer els delictes, havien sigut robades en el cementeri del municipi de Castelló.

 

D’altra banda, l’Institut Armat ha comprovat que l’arrestat es dedicava també a la venda en plantes de reciclatge de gran quantitat de cablejat, ferramentes o equips audiovisuals, entre altres objectes.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 7 d’Alzira.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.