Detenen a un home per 16 delictes de robatori en instal·lacions públiques de Castelló, Manuel i Senyera

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Castelló, -abans coneguda com a Vilanova de Castelló-, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 42 anys per delictes de robatori amb força i furt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el sospitós ha sigut acusat de dur a terme 16 robatoris amb força i 4 delictes de furt ocorreguts en la seua majoria en espais públics de les localitats de Senyera, Manuel i Castelló.

 

Els agents de l’Institut Armat van iniciar una investigació per a esclarir robatoris que han tingut lloc durant 2020 en instal·lacions públiques, com a poliesportius, col·legis, cementeris i en la xarxa d’enllumenat públic.

 

Identificaren a un home que anava amb un passamuntanyes

En un dels operatius, les autoritats van conseguir identificar a un home en els voltants d’un cementeri que circulava amb una bicicleta. Esta persona anava amb un passamuntanyes i una llanterna frontal i portava objectes de dubtosa procedència com tres convertidors de bateries solars de gran grandària, dos transformadors i diferents ferramentes.

 

La Guàrdia Civil va comprovar que uns quants objectes confiscats van ser furtats de dins d’una casa de camp de la localitat de Senyera, sent reconeguts ràpidament pel seu propietari. Els agents també van poder comprovar que les ferramentes que usava el presumpte delinqüent per a fer els delictes, havien sigut robades en el cementeri del municipi de Castelló.

 

D’altra banda, l’Institut Armat ha comprovat que l’arrestat es dedicava també a la venda en plantes de reciclatge de gran quantitat de cablejat, ferramentes o equips audiovisuals, entre altres objectes.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 7 d’Alzira.

Últimes notícies

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.

Compromís acusa el PP de fer els pressupostos per impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís assegura que els pressupostos de la Generalitat per a 2026 busquen sobretot que Juanfran Pérez Llorca siga candidat del PP i reclama més fons per a emergències i per a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Les morts per calor es disparen a 142 en la primera quinzena de juliol a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 142 morts a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 14 de juliol de 2026, la xifra més elevada per a este període des que hi ha registres del sistema MoMo (2015). La setmana de l’onada de calor, del 6 al 12 de juliol, concentra 104 defuncions.

La venda d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth es convertix en la segona més alta de la història de l’Elx

L’Elx ingressarà 12,5 milions d’euros pel traspàs d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth, la segona venda més elevada del club, només superada per la de Rodrigo Mendoza a l’Atlético de Madrid.

Els guardonats del 9 d’Octubre reben les distincions a casa després d’ajornar-se l’acte per la pluja

La Generalitat ha enviat per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als guardonats després que l’acte institucional s’ajornara per una alerta taronja per pluges a València i Alacant.