Detenen a un home per 16 delictes de robatori en instal·lacions públiques de Castelló, Manuel i Senyera

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Castelló, -abans coneguda com a Vilanova de Castelló-, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 42 anys per delictes de robatori amb força i furt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el sospitós ha sigut acusat de dur a terme 16 robatoris amb força i 4 delictes de furt ocorreguts en la seua majoria en espais públics de les localitats de Senyera, Manuel i Castelló.

 

Els agents de l’Institut Armat van iniciar una investigació per a esclarir robatoris que han tingut lloc durant 2020 en instal·lacions públiques, com a poliesportius, col·legis, cementeris i en la xarxa d’enllumenat públic.

 

Identificaren a un home que anava amb un passamuntanyes

En un dels operatius, les autoritats van conseguir identificar a un home en els voltants d’un cementeri que circulava amb una bicicleta. Esta persona anava amb un passamuntanyes i una llanterna frontal i portava objectes de dubtosa procedència com tres convertidors de bateries solars de gran grandària, dos transformadors i diferents ferramentes.

 

La Guàrdia Civil va comprovar que uns quants objectes confiscats van ser furtats de dins d’una casa de camp de la localitat de Senyera, sent reconeguts ràpidament pel seu propietari. Els agents també van poder comprovar que les ferramentes que usava el presumpte delinqüent per a fer els delictes, havien sigut robades en el cementeri del municipi de Castelló.

 

D’altra banda, l’Institut Armat ha comprovat que l’arrestat es dedicava també a la venda en plantes de reciclatge de gran quantitat de cablejat, ferramentes o equips audiovisuals, entre altres objectes.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 7 d’Alzira.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.