Detenen a un home per 16 delictes de robatori en instal·lacions públiques de Castelló, Manuel i Senyera

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Castelló, -abans coneguda com a Vilanova de Castelló-, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 42 anys per delictes de robatori amb força i furt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el sospitós ha sigut acusat de dur a terme 16 robatoris amb força i 4 delictes de furt ocorreguts en la seua majoria en espais públics de les localitats de Senyera, Manuel i Castelló.

 

Els agents de l’Institut Armat van iniciar una investigació per a esclarir robatoris que han tingut lloc durant 2020 en instal·lacions públiques, com a poliesportius, col·legis, cementeris i en la xarxa d’enllumenat públic.

 

Identificaren a un home que anava amb un passamuntanyes

En un dels operatius, les autoritats van conseguir identificar a un home en els voltants d’un cementeri que circulava amb una bicicleta. Esta persona anava amb un passamuntanyes i una llanterna frontal i portava objectes de dubtosa procedència com tres convertidors de bateries solars de gran grandària, dos transformadors i diferents ferramentes.

 

La Guàrdia Civil va comprovar que uns quants objectes confiscats van ser furtats de dins d’una casa de camp de la localitat de Senyera, sent reconeguts ràpidament pel seu propietari. Els agents també van poder comprovar que les ferramentes que usava el presumpte delinqüent per a fer els delictes, havien sigut robades en el cementeri del municipi de Castelló.

 

D’altra banda, l’Institut Armat ha comprovat que l’arrestat es dedicava també a la venda en plantes de reciclatge de gran quantitat de cablejat, ferramentes o equips audiovisuals, entre altres objectes.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 7 d’Alzira.

Últimes notícies

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.