Detingut a Castelló un jove per conduir sota els efectes de l’alcohol i agredir a un agent

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre vial en el qual ha estat implicat un sol turisme el qual, després de sortir-se de la via, ha col·lidit violentament contra l’interior del túnel i posteriorment s’ha quedat creuat sobre la mitjana de la Ronda Sud.

Detalls de l’accident

L’accident de trànsit s’ha produït sobre dos quarts de set del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme s’ha sortit de la calçada durant el tram recte del túnel de la ronda de circumval·lació i després de colpejar una de les parets del pas inferior, ha girat sobre si mateix i s’ha encastat contra la vegetació situada sobre la mitjana de la via que ha impedit que el vehicle sinistrat creués al sentit contrari.

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, els agents de la qual en veure la perillositat que comportava el sinistre vial, han tallat al trànsit la ronda de circumval·lació en el tram afectat pel sinistre vial. A més, els agents han observat que, a més del conductor, en el turisme accidentat anaven com a acompanyants quatre persones les quals tenien diverses lesions a causa de l’accident.

Per aquest motiu, els policies han sol·licitat amb urgència la presència de diverses dotacions d’emergències sanitàries per a atendre a les quatre persones ferides, quatre dones d’entre 18 i 19 anys d’edat, les quals, després de ser ateses pels facultatius mèdics en el lloc del sinistre, han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu.

Els agents han sotmès a la prova d’alcoholèmia a aquesta persona i aquest ha triplicat la taxa d’alcoholèmia pel que li han informat que anava a ser investigat per la comissió d’un presumpte delicte contra la Seguretat Viària. En escoltar aquesta informació, el conductor, I.L., de 22 anys d’edat ha reaccionat de manera violenta contra els agents encarant-se a ells i mostrant una actitud molt agressiva cap als agents. Aquests han intentat calmar-ho però en un moment donat, I.L. s’ha llançat contra els agents amb intenció clara d’agredir-los i finalment els policies han hagut de procedir a la seva detenció per un presumpte delicte d’atemptat a agent de l’Autoritat i resistència al seu arrest.

També se li investiga per altres presumptes delictes

Cal destacar que al marge d’aquests presumptes delictes comesos, també a I.L se li investiga per dos presumptes delictes contra la Seguretat Viària, conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i circular de manera temerària a gran velocitat per un tram de via limitat a 60 quilòmetres hora posant en greu risc als acompanyants del vehicle sinistrat i a la resta d’usuaris de la via. Sobre les vuit del matí, després de retirar de la via el vehicle sinistrat i multitud de vegetació que havia caigut a la calçada en ser atropellada pel turisme accidentat, la Policia Local de Castelló ha obert de nou a la circulació el tram de la ronda de circumval·lació tallat pel sinistre vial.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.