Detingut a Castelló un jove per conduir sota els efectes de l’alcohol i agredir a un agent

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre […]

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre vial en el qual ha estat implicat un sol turisme el qual, després de sortir-se de la via, ha col·lidit violentament contra l’interior del túnel i posteriorment s’ha quedat creuat sobre la mitjana de la Ronda Sud.

Detalls de l’accident

L’accident de trànsit s’ha produït sobre dos quarts de set del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme s’ha sortit de la calçada durant el tram recte del túnel de la ronda de circumval·lació i després de colpejar una de les parets del pas inferior, ha girat sobre si mateix i s’ha encastat contra la vegetació situada sobre la mitjana de la via que ha impedit que el vehicle sinistrat creués al sentit contrari.

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, els agents de la qual en veure la perillositat que comportava el sinistre vial, han tallat al trànsit la ronda de circumval·lació en el tram afectat pel sinistre vial. A més, els agents han observat que, a més del conductor, en el turisme accidentat anaven com a acompanyants quatre persones les quals tenien diverses lesions a causa de l’accident.

Per aquest motiu, els policies han sol·licitat amb urgència la presència de diverses dotacions d’emergències sanitàries per a atendre a les quatre persones ferides, quatre dones d’entre 18 i 19 anys d’edat, les quals, després de ser ateses pels facultatius mèdics en el lloc del sinistre, han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu.

Els agents han sotmès a la prova d’alcoholèmia a aquesta persona i aquest ha triplicat la taxa d’alcoholèmia pel que li han informat que anava a ser investigat per la comissió d’un presumpte delicte contra la Seguretat Viària. En escoltar aquesta informació, el conductor, I.L., de 22 anys d’edat ha reaccionat de manera violenta contra els agents encarant-se a ells i mostrant una actitud molt agressiva cap als agents. Aquests han intentat calmar-ho però en un moment donat, I.L. s’ha llançat contra els agents amb intenció clara d’agredir-los i finalment els policies han hagut de procedir a la seva detenció per un presumpte delicte d’atemptat a agent de l’Autoritat i resistència al seu arrest.

També se li investiga per altres presumptes delictes

Cal destacar que al marge d’aquests presumptes delictes comesos, també a I.L se li investiga per dos presumptes delictes contra la Seguretat Viària, conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i circular de manera temerària a gran velocitat per un tram de via limitat a 60 quilòmetres hora posant en greu risc als acompanyants del vehicle sinistrat i a la resta d’usuaris de la via. Sobre les vuit del matí, després de retirar de la via el vehicle sinistrat i multitud de vegetació que havia caigut a la calçada en ser atropellada pel turisme accidentat, la Policia Local de Castelló ha obert de nou a la circulació el tram de la ronda de circumval·lació tallat pel sinistre vial.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.