Detingut a Castelló un jove per conduir sota els efectes de l’alcohol i agredir a un agent

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre vial en el qual ha estat implicat un sol turisme el qual, després de sortir-se de la via, ha col·lidit violentament contra l’interior del túnel i posteriorment s’ha quedat creuat sobre la mitjana de la Ronda Sud.

Detalls de l’accident

L’accident de trànsit s’ha produït sobre dos quarts de set del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme s’ha sortit de la calçada durant el tram recte del túnel de la ronda de circumval·lació i després de colpejar una de les parets del pas inferior, ha girat sobre si mateix i s’ha encastat contra la vegetació situada sobre la mitjana de la via que ha impedit que el vehicle sinistrat creués al sentit contrari.

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, els agents de la qual en veure la perillositat que comportava el sinistre vial, han tallat al trànsit la ronda de circumval·lació en el tram afectat pel sinistre vial. A més, els agents han observat que, a més del conductor, en el turisme accidentat anaven com a acompanyants quatre persones les quals tenien diverses lesions a causa de l’accident.

Per aquest motiu, els policies han sol·licitat amb urgència la presència de diverses dotacions d’emergències sanitàries per a atendre a les quatre persones ferides, quatre dones d’entre 18 i 19 anys d’edat, les quals, després de ser ateses pels facultatius mèdics en el lloc del sinistre, han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu.

Els agents han sotmès a la prova d’alcoholèmia a aquesta persona i aquest ha triplicat la taxa d’alcoholèmia pel que li han informat que anava a ser investigat per la comissió d’un presumpte delicte contra la Seguretat Viària. En escoltar aquesta informació, el conductor, I.L., de 22 anys d’edat ha reaccionat de manera violenta contra els agents encarant-se a ells i mostrant una actitud molt agressiva cap als agents. Aquests han intentat calmar-ho però en un moment donat, I.L. s’ha llançat contra els agents amb intenció clara d’agredir-los i finalment els policies han hagut de procedir a la seva detenció per un presumpte delicte d’atemptat a agent de l’Autoritat i resistència al seu arrest.

També se li investiga per altres presumptes delictes

Cal destacar que al marge d’aquests presumptes delictes comesos, també a I.L se li investiga per dos presumptes delictes contra la Seguretat Viària, conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i circular de manera temerària a gran velocitat per un tram de via limitat a 60 quilòmetres hora posant en greu risc als acompanyants del vehicle sinistrat i a la resta d’usuaris de la via. Sobre les vuit del matí, després de retirar de la via el vehicle sinistrat i multitud de vegetació que havia caigut a la calçada en ser atropellada pel turisme accidentat, la Policia Local de Castelló ha obert de nou a la circulació el tram de la ronda de circumval·lació tallat pel sinistre vial.

Últimes notícies

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.

Desmantellen a València un grup itinerant especialitzat en robatoris en vivendes

La Policia Nacional, amb suport de la Policia de Geòrgia, ha desarticulat a la província de València un grup criminal itinerant especialitzat en robatoris amb força en vivendes, amb tres detinguts que han ingressat en presó. Els investigadors els atribuïxen almenys 18 robatoris en domicilis i diverses falsedats documentals.

Així serà l’estrena de la Lliga F Moeve: derbi madrileny i debut del València al camp de l’Alavés

La Lliga F Moeve 2026-2027 començarà el 29 d’agost amb cinc partits, entre ells el derbi Real Madrid-Atlético, i el València debutarà el diumenge al camp del Deportivo Alavés.
FILMOTECA D'ESTIU