14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detingut a Castelló un jove per conduir sota els efectes de l’alcohol i agredir a un agent

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre vial en el qual ha estat implicat un sol turisme el qual, després de sortir-se de la via, ha col·lidit violentament contra l’interior del túnel i posteriorment s’ha quedat creuat sobre la mitjana de la Ronda Sud.

Detalls de l’accident

L’accident de trànsit s’ha produït sobre dos quarts de set del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme s’ha sortit de la calçada durant el tram recte del túnel de la ronda de circumval·lació i després de colpejar una de les parets del pas inferior, ha girat sobre si mateix i s’ha encastat contra la vegetació situada sobre la mitjana de la via que ha impedit que el vehicle sinistrat creués al sentit contrari.

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, els agents de la qual en veure la perillositat que comportava el sinistre vial, han tallat al trànsit la ronda de circumval·lació en el tram afectat pel sinistre vial. A més, els agents han observat que, a més del conductor, en el turisme accidentat anaven com a acompanyants quatre persones les quals tenien diverses lesions a causa de l’accident.

Per aquest motiu, els policies han sol·licitat amb urgència la presència de diverses dotacions d’emergències sanitàries per a atendre a les quatre persones ferides, quatre dones d’entre 18 i 19 anys d’edat, les quals, després de ser ateses pels facultatius mèdics en el lloc del sinistre, han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu.

Els agents han sotmès a la prova d’alcoholèmia a aquesta persona i aquest ha triplicat la taxa d’alcoholèmia pel que li han informat que anava a ser investigat per la comissió d’un presumpte delicte contra la Seguretat Viària. En escoltar aquesta informació, el conductor, I.L., de 22 anys d’edat ha reaccionat de manera violenta contra els agents encarant-se a ells i mostrant una actitud molt agressiva cap als agents. Aquests han intentat calmar-ho però en un moment donat, I.L. s’ha llançat contra els agents amb intenció clara d’agredir-los i finalment els policies han hagut de procedir a la seva detenció per un presumpte delicte d’atemptat a agent de l’Autoritat i resistència al seu arrest.

També se li investiga per altres presumptes delictes

Cal destacar que al marge d’aquests presumptes delictes comesos, també a I.L se li investiga per dos presumptes delictes contra la Seguretat Viària, conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i circular de manera temerària a gran velocitat per un tram de via limitat a 60 quilòmetres hora posant en greu risc als acompanyants del vehicle sinistrat i a la resta d’usuaris de la via. Sobre les vuit del matí, després de retirar de la via el vehicle sinistrat i multitud de vegetació que havia caigut a la calçada en ser atropellada pel turisme accidentat, la Policia Local de Castelló ha obert de nou a la circulació el tram de la ronda de circumval·lació tallat pel sinistre vial.

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.