Detingut a Castelló un jove per conduir sota els efectes de l’alcohol i agredir a un agent

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquest dissabte a un home per conduir de manera temerària, sota la influéncia de l’alcohol i agredir a un agent. Eren sobre dos quarts de set del matí en el pas inferior de la ronda de circumval·lació al seu pas pel pavelló Ciutat de Castelló a causa d’un aparatós sinistre vial en el qual ha estat implicat un sol turisme el qual, després de sortir-se de la via, ha col·lidit violentament contra l’interior del túnel i posteriorment s’ha quedat creuat sobre la mitjana de la Ronda Sud.

Detalls de l’accident

L’accident de trànsit s’ha produït sobre dos quarts de set del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme s’ha sortit de la calçada durant el tram recte del túnel de la ronda de circumval·lació i després de colpejar una de les parets del pas inferior, ha girat sobre si mateix i s’ha encastat contra la vegetació situada sobre la mitjana de la via que ha impedit que el vehicle sinistrat creués al sentit contrari.

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, els agents de la qual en veure la perillositat que comportava el sinistre vial, han tallat al trànsit la ronda de circumval·lació en el tram afectat pel sinistre vial. A més, els agents han observat que, a més del conductor, en el turisme accidentat anaven com a acompanyants quatre persones les quals tenien diverses lesions a causa de l’accident.

Per aquest motiu, els policies han sol·licitat amb urgència la presència de diverses dotacions d’emergències sanitàries per a atendre a les quatre persones ferides, quatre dones d’entre 18 i 19 anys d’edat, les quals, després de ser ateses pels facultatius mèdics en el lloc del sinistre, han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu.

Els agents han sotmès a la prova d’alcoholèmia a aquesta persona i aquest ha triplicat la taxa d’alcoholèmia pel que li han informat que anava a ser investigat per la comissió d’un presumpte delicte contra la Seguretat Viària. En escoltar aquesta informació, el conductor, I.L., de 22 anys d’edat ha reaccionat de manera violenta contra els agents encarant-se a ells i mostrant una actitud molt agressiva cap als agents. Aquests han intentat calmar-ho però en un moment donat, I.L. s’ha llançat contra els agents amb intenció clara d’agredir-los i finalment els policies han hagut de procedir a la seva detenció per un presumpte delicte d’atemptat a agent de l’Autoritat i resistència al seu arrest.

També se li investiga per altres presumptes delictes

Cal destacar que al marge d’aquests presumptes delictes comesos, també a I.L se li investiga per dos presumptes delictes contra la Seguretat Viària, conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i circular de manera temerària a gran velocitat per un tram de via limitat a 60 quilòmetres hora posant en greu risc als acompanyants del vehicle sinistrat i a la resta d’usuaris de la via. Sobre les vuit del matí, després de retirar de la via el vehicle sinistrat i multitud de vegetació que havia caigut a la calçada en ser atropellada pel turisme accidentat, la Policia Local de Castelló ha obert de nou a la circulació el tram de la ronda de circumval·lació tallat pel sinistre vial.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.