Detingut un ciutadà rus a València per la Policia Nacional que estava reclamat per la Interpol

La Policia Nacional va detindre ahir en un carrer del districte de Maritím de València a un home de 38 anys, d'origen rus, en tenir en vigor una Ordre d'Extradició per Rússia, dictada per un jutge de la localitat de Chaikovskiy, en estar relacionat amb robatoris en establiments i blanquejos de capitals.

  

  

Agents de la Policia Nacional van tenir coneixement que un home d'origen rus amb una ordre d'extradició en vigor podria trobar-se en la ciutat de València.

  

 

Els policies sobre les 11 del matí d'ahir, mentre realitzaven servei de paisà, van observar en un carrer del districte de Maritím a un home al que li podria constar en vigor una ordre de detenció internacional, per la qual cosa després d'identificar-se com a policies li van sol·licitar la documentació.

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector

Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació de Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïa responsabilitat per irregularitats en vivendes públiques.

Exdirigentes del PSPV d’Almussafes reclamen respectar la presumpció d’innocència de l’alcalde

Els 41 membres de l'anterior executiva local han qüestionat l'expedient obert pel Comité d'Ètica i Garanties del PSPV-PSOE i han reclamat respecte a la presumpció d'innocència. Recorden que Toni González seguix com a alcalde malgrat la suspensió cautelar de militància per acusacions d'assetjament sexual i laboral.

Compromís recomana a l’esquerra escoltar la militància per a triar un nou líder

Compromís ha recomanat a l'esquerra escoltar la militància per a triar un nou lideratge després del pas arrere de Yolanda Díaz. Sumar ha demanat unitat i el PSOE i EH Bildu han mostrat respecte i han subratllat la necessitat d'un espai fort a l'esquerra del PSOE.

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.