Detingut un home de 28 anys per colpejar amb un martell a un altre a Alcoi

Un home de 28 anys ha sigut detingut este matí a Alcoi després de colpejar amb un martell a un altre home. El ferit, de 27 anys, ha rebut diversos colps al cap que li han causat ferides greus i ha sigut traslladat a l’hospital Verge dels Lliris de la localitat alacantina amb traumatisme cranioencefàlic, segons han apuntat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Els fets han succeït poc abans de les 11 del matí al carrer Pintor Cabrera d’Alcoi.

La Policia Nacional s’ha personat en el lloc de l’incident i ha trobat a la víctima tendida en el sòl amb abundant sang al cap. La ràpida actuació dels agents ha permés localitzar i detindre a l’autor dels fets, així com el martell, eina que havia utilitzat l’agressor per a colpejar a la víctima. Segons fonts policials, el motiu de l’agressió podria ser una simple discussió entre tots dos. El grup de la Policia Judicial d’Alcoi s’ha fet càrrec de la investigació.

Últimes notícies

Els guardonats del 9 d’Octubre reben per correu les distincions sense acte oficial

La Generalitat ha fet arribar per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als més de 400 guardonats després d’ajornar l’acte institucional per una alerta taronja per pluges.

Els nusos de DOMESTICA convertixen la memòria domèstica en art al MuVIM

L’artista valencià JARR presenta a la Sala Parpalló del MuVIM DOMESTICA, un projecte tèxtil que transforma teixits, nusos i objectes quotidians en arxius de memòria i vincles emocionals.

Noves rutes d’Air Nostrum este estiu i més vols entre València, Balears, Canàries i Melilla

Air Nostrum ha reforçat la seua programació d’estiu amb noves rutes des de València i més freqüències en una vintena de connexions peninsulars, balears, canàries i internacionals per a atendre l’augment de demanda vacacional.

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.