Anuncios

Detingut per colpejar a la seua parella davant del seu bebé de 9 mesos

Els agents del grup GAMMA de la Policia Local de València han detingut a un home per un presumpte delicte de violència de gènere després d’agredir a la seua parella en un parc en presència de la seua filla de nou mesos.

Els fets van ocórrer divendres passat 24 de juny, quan la dona intentava mediar en una discussió entre el detingut i la seua mare. Pel que sembla la dona li va donar una galtada i ell va reaccionar propinant-li una punyada que la va tirar al sòl, i va continuar colpejant-la una vegada havia caigut.

Una vegada allí, l’home va continuar colpejant a la dona fins que, en un moment donat, va agafar al bebé i es va anar del lloc mentre la parella demanava auxili i cridava que telefonaren a la policia. La Policia es va traslladar fins al domicili de l’home i el va localitzar amb el bebé, per la qual cosa el va detindre.

La dona, qui va anunciar la seua intenció de presentar denúncia pels fets, va ser portada a l’hospital. Va traslladar als agents que les discussions eren freqüents des del naixement del seu bebé perquè l’home li recriminava que no treballava.

Per Nadal, segons va comentar, li va donar una pallissa i mentre la dona era atesa pels agents, l’home li va començar a enviar missatges de veu al seu telèfon insultant-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.