Detingut per colpejar a la seua parella davant del seu bebé de 9 mesos

Els agents del grup GAMMA de la Policia Local de València han detingut a un home per un presumpte delicte de violència de gènere després d’agredir a la seua parella en un parc en presència de la seua filla de nou mesos.

Els fets van ocórrer divendres passat 24 de juny, quan la dona intentava mediar en una discussió entre el detingut i la seua mare. Pel que sembla la dona li va donar una galtada i ell va reaccionar propinant-li una punyada que la va tirar al sòl, i va continuar colpejant-la una vegada havia caigut.

Una vegada allí, l’home va continuar colpejant a la dona fins que, en un moment donat, va agafar al bebé i es va anar del lloc mentre la parella demanava auxili i cridava que telefonaren a la policia. La Policia es va traslladar fins al domicili de l’home i el va localitzar amb el bebé, per la qual cosa el va detindre.

La dona, qui va anunciar la seua intenció de presentar denúncia pels fets, va ser portada a l’hospital. Va traslladar als agents que les discussions eren freqüents des del naixement del seu bebé perquè l’home li recriminava que no treballava.

Per Nadal, segons va comentar, li va donar una pallissa i mentre la dona era atesa pels agents, l’home li va començar a enviar missatges de veu al seu telèfon insultant-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.