Detingut per conduir borratxo en Alfafar

Detingut per conduir borratxo en Alfafar, l'Horta (València)

Havia estat discutint amb la seua germana | Google Maps

 

Este dimarts 11 de febrer, per la vesprada, la Policia Local ha detingut a un home que circulava borratxo pel centre de la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València). Va ser l’alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, qui ha avisat als agents de policia. 

 

Els fets han passat en la zona del parc del Sequer de Nelo. L’alcalde va vore com el detingut estava discutint amb una xica, i després va tirar el seu mòbil contra terra, el que va causar que es trencara. Acte seguit, va pujar al cotxe, aparcat damunt la vorera, i va conduir de forma temerària, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El detingut va tornar una altra volta al parc, i va ser en eixe moment quan la policia es va desplaçar fins a la zona i el va detindre, qui presentava símptomes d’anar borratxo. Els agents li van demanar la documentació i no la portava, pel que van anar fins a la Central de Policia per a identificar-lo i, a demés, fer-li la prova d’alcoholèmia. La policia va trobar el seu cotxe aparcat en el carrer Nou d’Octubre i tenia un gran colp en un dels costats. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.