Detingut per conduir borratxo en Alfafar

Detingut per conduir borratxo en Alfafar, l'Horta (València)

Havia estat discutint amb la seua germana | Google Maps

 

Este dimarts 11 de febrer, per la vesprada, la Policia Local ha detingut a un home que circulava borratxo pel centre de la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València). Va ser l’alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, qui ha avisat als agents de policia. 

 

Els fets han passat en la zona del parc del Sequer de Nelo. L’alcalde va vore com el detingut estava discutint amb una xica, i després va tirar el seu mòbil contra terra, el que va causar que es trencara. Acte seguit, va pujar al cotxe, aparcat damunt la vorera, i va conduir de forma temerària, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El detingut va tornar una altra volta al parc, i va ser en eixe moment quan la policia es va desplaçar fins a la zona i el va detindre, qui presentava símptomes d’anar borratxo. Els agents li van demanar la documentació i no la portava, pel que van anar fins a la Central de Policia per a identificar-lo i, a demés, fer-li la prova d’alcoholèmia. La policia va trobar el seu cotxe aparcat en el carrer Nou d’Octubre i tenia un gran colp en un dels costats. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.