Detingut per conduir borratxo en Alfafar

Detingut per conduir borratxo en Alfafar, l'Horta (València)

Havia estat discutint amb la seua germana | Google Maps

 

Este dimarts 11 de febrer, per la vesprada, la Policia Local ha detingut a un home que circulava borratxo pel centre de la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València). Va ser l’alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, qui ha avisat als agents de policia. 

 

Els fets han passat en la zona del parc del Sequer de Nelo. L’alcalde va vore com el detingut estava discutint amb una xica, i després va tirar el seu mòbil contra terra, el que va causar que es trencara. Acte seguit, va pujar al cotxe, aparcat damunt la vorera, i va conduir de forma temerària, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El detingut va tornar una altra volta al parc, i va ser en eixe moment quan la policia es va desplaçar fins a la zona i el va detindre, qui presentava símptomes d’anar borratxo. Els agents li van demanar la documentació i no la portava, pel que van anar fins a la Central de Policia per a identificar-lo i, a demés, fer-li la prova d’alcoholèmia. La policia va trobar el seu cotxe aparcat en el carrer Nou d’Octubre i tenia un gran colp en un dels costats. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més Guàrdia Civil per l’Arenal Sound mentre seguix l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha anunciat un reforç de la Guàrdia Civil amb agents d’altres províncies per cobrir l’Arenal Sound i l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.
FILMOTECA D'ESTIU