Detingut per conduir borratxo en Alfafar

Detingut per conduir borratxo en Alfafar, l'Horta (València)

Havia estat discutint amb la seua germana | Google Maps

 

Este dimarts 11 de febrer, per la vesprada, la Policia Local ha detingut a un home que circulava borratxo pel centre de la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València). Va ser l’alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, qui ha avisat als agents de policia. 

 

Els fets han passat en la zona del parc del Sequer de Nelo. L’alcalde va vore com el detingut estava discutint amb una xica, i després va tirar el seu mòbil contra terra, el que va causar que es trencara. Acte seguit, va pujar al cotxe, aparcat damunt la vorera, i va conduir de forma temerària, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El detingut va tornar una altra volta al parc, i va ser en eixe moment quan la policia es va desplaçar fins a la zona i el va detindre, qui presentava símptomes d’anar borratxo. Els agents li van demanar la documentació i no la portava, pel que van anar fins a la Central de Policia per a identificar-lo i, a demés, fer-li la prova d’alcoholèmia. La policia va trobar el seu cotxe aparcat en el carrer Nou d’Octubre i tenia un gran colp en un dels costats. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.