Detingut per conduir borratxo en Alfafar

Detingut per conduir borratxo en Alfafar, l'Horta (València)

Havia estat discutint amb la seua germana | Google Maps

 

Este dimarts 11 de febrer, per la vesprada, la Policia Local ha detingut a un home que circulava borratxo pel centre de la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València). Va ser l’alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, qui ha avisat als agents de policia. 

 

Els fets han passat en la zona del parc del Sequer de Nelo. L’alcalde va vore com el detingut estava discutint amb una xica, i després va tirar el seu mòbil contra terra, el que va causar que es trencara. Acte seguit, va pujar al cotxe, aparcat damunt la vorera, i va conduir de forma temerària, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El detingut va tornar una altra volta al parc, i va ser en eixe moment quan la policia es va desplaçar fins a la zona i el va detindre, qui presentava símptomes d’anar borratxo. Els agents li van demanar la documentació i no la portava, pel que van anar fins a la Central de Policia per a identificar-lo i, a demés, fer-li la prova d’alcoholèmia. La policia va trobar el seu cotxe aparcat en el carrer Nou d’Octubre i tenia un gran colp en un dels costats. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.