Una dona mor en l’incendi de la seua vivenda en Alfafar

Un camió de Bombers actuant en l'edifici incendiat

Un camió de Bombers en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Una dona de 81 anys ha mort este dissabte de vesprada en l’incendi de la seua vivenda en la localitat valenciana d’Alfafar, en l’Horta de València.

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil i municipals, pel que pareix, la dona estava cuinant quan es va desplomar en terra. A conseqüència de l’incident, la dona va patir un colp en el cap i podria haver perdut el coneixement. 

  

 

 

El foc de la cuina pareix ser la causa de l’incendi, que va calcinar tota l’habitació on es trobava la dona. De moment, encara no està clar si la causa de la mort va ser el colp de la caiguda, o a causa de la inhalació de fum

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers de València, i en concret dels parcs de Catarroja i Torrent, que van donar per extingit el foc a les 20.56 hores.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.