Una dona mor en l’incendi de la seua vivenda en Alfafar

Un camió de Bombers actuant en l'edifici incendiat

Un camió de Bombers en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Una dona de 81 anys ha mort este dissabte de vesprada en l’incendi de la seua vivenda en la localitat valenciana d’Alfafar, en l’Horta de València.

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil i municipals, pel que pareix, la dona estava cuinant quan es va desplomar en terra. A conseqüència de l’incident, la dona va patir un colp en el cap i podria haver perdut el coneixement. 

  

 

 

El foc de la cuina pareix ser la causa de l’incendi, que va calcinar tota l’habitació on es trobava la dona. De moment, encara no està clar si la causa de la mort va ser el colp de la caiguda, o a causa de la inhalació de fum

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers de València, i en concret dels parcs de Catarroja i Torrent, que van donar per extingit el foc a les 20.56 hores.

  

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.