Detingut per circular amb un cotxe d’alta gamma amb matrícula falsa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una persona com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental per circular amb un cotxe que portava una matrícula falsa que no es corresponia amb el cotxe donat d’alta en la base de dades de trànsit.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat, els fets van ocórrer este dilluns cap a les 13.45 hores en el carrer de Legazpi, quan la Policia patrullava pel barri de Sant Agustí, i va tindre coneixement d’esta infracció després de localitzar un cotxe sospitós.

 

Una placa d’un altre cotxe

Els agents van consultar la matrícula en la base de dades i van comprovar que no tenia assegurança obligatòria, i que el model del cotxe d’alta gamma no es corresponia amb la placa amb la que circulava, per això van localitzar al propietari que va presentar una factura de compra que tampoc coincidia amb el número de bastidor.

 

De la mateixa manera la Policia Local en sol·licitar-li informació del motiu de la infracció va manifestar que li ha posat una placa d’un altre cotxe.

Per tals fets, la Policia va indicar a la persona, de 40 anys, que havia estat circulant amb una matrícula falsa, i van procedir a informar-lo dels drets que li assistixen. A demés, ha sigut detingut per un presumpte delicte de falsedat documental, i posteriorment ha sigut traslladat a dependències policials. El cotxe ha quedat baix la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.