17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut per circular amb un cotxe d’alta gamma amb matrícula falsa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una persona com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental per circular amb un cotxe que portava una matrícula falsa que no es corresponia amb el cotxe donat d’alta en la base de dades de trànsit.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat, els fets van ocórrer este dilluns cap a les 13.45 hores en el carrer de Legazpi, quan la Policia patrullava pel barri de Sant Agustí, i va tindre coneixement d’esta infracció després de localitzar un cotxe sospitós.

 

Una placa d’un altre cotxe

Els agents van consultar la matrícula en la base de dades i van comprovar que no tenia assegurança obligatòria, i que el model del cotxe d’alta gamma no es corresponia amb la placa amb la que circulava, per això van localitzar al propietari que va presentar una factura de compra que tampoc coincidia amb el número de bastidor.

 

De la mateixa manera la Policia Local en sol·licitar-li informació del motiu de la infracció va manifestar que li ha posat una placa d’un altre cotxe.

Per tals fets, la Policia va indicar a la persona, de 40 anys, que havia estat circulant amb una matrícula falsa, i van procedir a informar-lo dels drets que li assistixen. A demés, ha sigut detingut per un presumpte delicte de falsedat documental, i posteriorment ha sigut traslladat a dependències policials. El cotxe ha quedat baix la custòdia en el depòsit municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.