Detingut per circular amb un cotxe d’alta gamma amb matrícula falsa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una persona com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental per circular amb un cotxe que portava una matrícula falsa que no es corresponia amb el cotxe donat d’alta en la base de dades de trànsit.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat, els fets van ocórrer este dilluns cap a les 13.45 hores en el carrer de Legazpi, quan la Policia patrullava pel barri de Sant Agustí, i va tindre coneixement d’esta infracció després de localitzar un cotxe sospitós.

 

Una placa d’un altre cotxe

Els agents van consultar la matrícula en la base de dades i van comprovar que no tenia assegurança obligatòria, i que el model del cotxe d’alta gamma no es corresponia amb la placa amb la que circulava, per això van localitzar al propietari que va presentar una factura de compra que tampoc coincidia amb el número de bastidor.

 

De la mateixa manera la Policia Local en sol·licitar-li informació del motiu de la infracció va manifestar que li ha posat una placa d’un altre cotxe.

Per tals fets, la Policia va indicar a la persona, de 40 anys, que havia estat circulant amb una matrícula falsa, i van procedir a informar-lo dels drets que li assistixen. A demés, ha sigut detingut per un presumpte delicte de falsedat documental, i posteriorment ha sigut traslladat a dependències policials. El cotxe ha quedat baix la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.