Detingut per circular amb un cotxe d’alta gamma amb matrícula falsa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una persona com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental per circular amb un cotxe que portava una matrícula falsa que no es corresponia amb el cotxe donat d’alta en la base de dades de trànsit.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat, els fets van ocórrer este dilluns cap a les 13.45 hores en el carrer de Legazpi, quan la Policia patrullava pel barri de Sant Agustí, i va tindre coneixement d’esta infracció després de localitzar un cotxe sospitós.

 

Una placa d’un altre cotxe

Els agents van consultar la matrícula en la base de dades i van comprovar que no tenia assegurança obligatòria, i que el model del cotxe d’alta gamma no es corresponia amb la placa amb la que circulava, per això van localitzar al propietari que va presentar una factura de compra que tampoc coincidia amb el número de bastidor.

 

De la mateixa manera la Policia Local en sol·licitar-li informació del motiu de la infracció va manifestar que li ha posat una placa d’un altre cotxe.

Per tals fets, la Policia va indicar a la persona, de 40 anys, que havia estat circulant amb una matrícula falsa, i van procedir a informar-lo dels drets que li assistixen. A demés, ha sigut detingut per un presumpte delicte de falsedat documental, i posteriorment ha sigut traslladat a dependències policials. El cotxe ha quedat baix la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.