Detingut per circular amb un cotxe d’alta gamma amb matrícula falsa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una persona com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental per circular amb un cotxe que portava una matrícula falsa que no es corresponia amb el cotxe donat d’alta en la base de dades de trànsit.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat, els fets van ocórrer este dilluns cap a les 13.45 hores en el carrer de Legazpi, quan la Policia patrullava pel barri de Sant Agustí, i va tindre coneixement d’esta infracció després de localitzar un cotxe sospitós.

 

Una placa d’un altre cotxe

Els agents van consultar la matrícula en la base de dades i van comprovar que no tenia assegurança obligatòria, i que el model del cotxe d’alta gamma no es corresponia amb la placa amb la que circulava, per això van localitzar al propietari que va presentar una factura de compra que tampoc coincidia amb el número de bastidor.

 

De la mateixa manera la Policia Local en sol·licitar-li informació del motiu de la infracció va manifestar que li ha posat una placa d’un altre cotxe.

Per tals fets, la Policia va indicar a la persona, de 40 anys, que havia estat circulant amb una matrícula falsa, i van procedir a informar-lo dels drets que li assistixen. A demés, ha sigut detingut per un presumpte delicte de falsedat documental, i posteriorment ha sigut traslladat a dependències policials. El cotxe ha quedat baix la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.