Detingut per cultivar plantacions de marihuana en plena Albufera de València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home quan es trobava en mig d’una plantació de marihuana oculta en una reserva natural en ple cor del Parc Natural de l’Albufera de València, en la comarca de l’Horta Sud, i ha intervingut més de 200 plantes de cànnabis.

 

En total s’han identificat tres plantacions en l’Albufera, que han causat un gran impacte en l’entorn de la reserva, ja que ha sigut remoguda gran quantitat de terra i s’ha contaminat amb fertilitzants, plàstics i fem, de manera que haurà de ser descontaminada i recuperada pels tècnics del Parc Natural.

 

A demés, per a les plantacions de marihuana es llevaba aigua del llac de la reserva amb bombes elèctriques alimentades amb cèl·lules fotovoltaiques, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

Pillat amb més d’un quilogram de cànnabis

La Unitat Mediambiental de la Policia Local de València va desmantellar una primera plantació amb 140 plantes de xicotet tamany en fase de creixement, després de que es va fer càrrec de la investigació la Guàrdia Civil d’Alfafar-Catarroja, que va detectar altres dos plantacions més.

 

Després d’unes quantes setmanes d’investigació i un operatiu en el que han participat 18 agents tant de l’àrea d’investigació com de l’equip ROCA de Paiporta, s’ha detingut a l’autor de les plantacions, que ha sigut sorprés en el lloc a on es troba la plantació il·legal amb més d’un quilogram de cànnabis.

 

227 plantes de marihuana confiscades

Es tracta d’un home de 38 anys i nacionalitat romanesa, que ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública, cultiu de substàncies estupefaents, i un altre delicte contra el medi ambient.

 

En total, s’han intervingut 227 plantes de marihuana de gran tamany en plena fase de recol·lecció dins de la reserva integral del centre d’interpretació del Racó de l’Olla, que han llançat un pes de més de 30 quilograms de cànnabis.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.