Detingut després de llançar-li a la seua exparella una cadira al cap i amençar-la de mort a Torrellano

Tal com publica 'Información', la Policia Local d'Elx va detindre durant la matinada del diumenge a un home després de llançar-li al cap a la seua exparella una cadira en el municipi de Torrellano, de la comarca el Baix Vinalopó. Així, els agents reberen l'avís a través d'una telefonada dels veïns els quals els alertaren que havien escoltat una forta discussió i que una dona es trobava a l'interior del seu domicili demanant ajuda. Foren també els mateixos els veïns els qui indicaren als agents on es trobava la vivenda en qüestió i després de tocar al timbre, el detingut els va obrir la porta. En eixe mateix instant, la víctima va aprofitar per a eixir de la casa i protegir-se amb els policies.

 

Quan els agents aconseguiren estabilitzar la situació, la dona els va explicar que foren parella durant un any però que feia uns mesos havien posat fi a la seua relació. La baralla va estar motiva per cels de l'home qui va perdre els papers i va acabar llançant-li una cadira al cap de la dona. A més, el detingut va amenaçar de mort a la seua exparella i la va retenir en l'interior de la vivenda fins que arribaren els agents. Finalment, la víctima fou traslladada a un centre sanitari per a la valoració mèdica de lesions que mostrava.

 

Últimes notícies

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.