8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut després de llançar-li a la seua exparella una cadira al cap i amençar-la de mort a Torrellano

Tal com publica 'Información', la Policia Local d'Elx va detindre durant la matinada del diumenge a un home després de llançar-li al cap a la seua exparella una cadira en el municipi de Torrellano, de la comarca el Baix Vinalopó. Així, els agents reberen l'avís a través d'una telefonada dels veïns els quals els alertaren que havien escoltat una forta discussió i que una dona es trobava a l'interior del seu domicili demanant ajuda. Foren també els mateixos els veïns els qui indicaren als agents on es trobava la vivenda en qüestió i després de tocar al timbre, el detingut els va obrir la porta. En eixe mateix instant, la víctima va aprofitar per a eixir de la casa i protegir-se amb els policies.

 

Quan els agents aconseguiren estabilitzar la situació, la dona els va explicar que foren parella durant un any però que feia uns mesos havien posat fi a la seua relació. La baralla va estar motiva per cels de l'home qui va perdre els papers i va acabar llançant-li una cadira al cap de la dona. A més, el detingut va amenaçar de mort a la seua exparella i la va retenir en l'interior de la vivenda fins que arribaren els agents. Finalment, la víctima fou traslladada a un centre sanitari per a la valoració mèdica de lesions que mostrava.

 

Últimes notícies

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.