Detingut després de llançar-li a la seua exparella una cadira al cap i amençar-la de mort a Torrellano

Tal com publica 'Información', la Policia Local d'Elx va detindre durant la matinada del diumenge a un home després de llançar-li al cap a la seua exparella una cadira en el municipi de Torrellano, de la comarca el Baix Vinalopó. Així, els agents reberen l'avís a través d'una telefonada dels veïns els quals els alertaren que havien escoltat una forta discussió i que una dona es trobava a l'interior del seu domicili demanant ajuda. Foren també els mateixos els veïns els qui indicaren als agents on es trobava la vivenda en qüestió i després de tocar al timbre, el detingut els va obrir la porta. En eixe mateix instant, la víctima va aprofitar per a eixir de la casa i protegir-se amb els policies.

 

Quan els agents aconseguiren estabilitzar la situació, la dona els va explicar que foren parella durant un any però que feia uns mesos havien posat fi a la seua relació. La baralla va estar motiva per cels de l'home qui va perdre els papers i va acabar llançant-li una cadira al cap de la dona. A més, el detingut va amenaçar de mort a la seua exparella i la va retenir en l'interior de la vivenda fins que arribaren els agents. Finalment, la víctima fou traslladada a un centre sanitari per a la valoració mèdica de lesions que mostrava.

 

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.