29.5 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Detingut per pegar a un discapacitat al que cuidava en Elx

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 44 anys per agredir a una persona amb discapacitat comunicativa i mobilitat reduïda que estava a càrrec seu.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, El presumpte autor de l’agressió és cosí i tutor de la persona a qui li va propiciar una galtada i un colp amb un objecte metàl·lic de la cadira de rodes.

 

Els fets es van produir el passat 19 de novembre, cap a les 17.00 hores, quan uns agents de la Policia Local passaven per la plaça de Benidorm d’Elx i van vore a uns veïns en els seus balcons i a altres observant una baralla.

 

Una dona, testimoni de l’agressió

En arribar els agents al lloc, una dona va relatar als agents que feia uns minuts va vore com una persona en cadira de rodes era assistida per a col·locar els seus peus correctament sobre una plataforma.

 

Davant els reiterats intents sense èxit, l’home va agredir suposadament a la persona que estava a càrrec seu amb un objecte metàl·lic de la cadira. La testimoni li va recriminar esta desproporcionada reacció i el tutor legal va reaccionar de manera agressiva tornant a agredir a la persona amb discapacitat amb una galtada, segons el seu relat als agents.

 

Detenen al cosí de la víctima 

Ràpidament, la patrulla policial va identificar al cuidador com a familiar de la persona amb discapacitat. El presumpte agressor va reconèixer la reacció violenta amb el seu cosí, però no l’agressió, encara que els agents van observar senyals roges de l’agressió en el coll i galtes de la víctima.

 

Per això, la Policia va demanar assistència sanitària per al seu traslladat i posterior avaluació mèdica, a demés de detindre al presumpte agressor i informar els pares de l’agredit, d’avançada edat, de l’ocorregut.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.