Detingut per pegar a un discapacitat al que cuidava en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 44 anys per agredir a una persona amb discapacitat comunicativa i mobilitat reduïda que estava a càrrec seu.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, El presumpte autor de l’agressió és cosí i tutor de la persona a qui li va propiciar una galtada i un colp amb un objecte metàl·lic de la cadira de rodes.

 

Els fets es van produir el passat 19 de novembre, cap a les 17.00 hores, quan uns agents de la Policia Local passaven per la plaça de Benidorm d’Elx i van vore a uns veïns en els seus balcons i a altres observant una baralla.

 

Una dona, testimoni de l’agressió

En arribar els agents al lloc, una dona va relatar als agents que feia uns minuts va vore com una persona en cadira de rodes era assistida per a col·locar els seus peus correctament sobre una plataforma.

 

Davant els reiterats intents sense èxit, l’home va agredir suposadament a la persona que estava a càrrec seu amb un objecte metàl·lic de la cadira. La testimoni li va recriminar esta desproporcionada reacció i el tutor legal va reaccionar de manera agressiva tornant a agredir a la persona amb discapacitat amb una galtada, segons el seu relat als agents.

 

Detenen al cosí de la víctima 

Ràpidament, la patrulla policial va identificar al cuidador com a familiar de la persona amb discapacitat. El presumpte agressor va reconèixer la reacció violenta amb el seu cosí, però no l’agressió, encara que els agents van observar senyals roges de l’agressió en el coll i galtes de la víctima.

 

Per això, la Policia va demanar assistència sanitària per al seu traslladat i posterior avaluació mèdica, a demés de detindre al presumpte agressor i informar els pares de l’agredit, d’avançada edat, de l’ocorregut.

Últimes notícies

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.