Detingut per pegar a un discapacitat al que cuidava en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 44 anys per agredir a una persona amb discapacitat comunicativa i mobilitat reduïda que estava a càrrec seu.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, El presumpte autor de l’agressió és cosí i tutor de la persona a qui li va propiciar una galtada i un colp amb un objecte metàl·lic de la cadira de rodes.

 

Els fets es van produir el passat 19 de novembre, cap a les 17.00 hores, quan uns agents de la Policia Local passaven per la plaça de Benidorm d’Elx i van vore a uns veïns en els seus balcons i a altres observant una baralla.

 

Una dona, testimoni de l’agressió

En arribar els agents al lloc, una dona va relatar als agents que feia uns minuts va vore com una persona en cadira de rodes era assistida per a col·locar els seus peus correctament sobre una plataforma.

 

Davant els reiterats intents sense èxit, l’home va agredir suposadament a la persona que estava a càrrec seu amb un objecte metàl·lic de la cadira. La testimoni li va recriminar esta desproporcionada reacció i el tutor legal va reaccionar de manera agressiva tornant a agredir a la persona amb discapacitat amb una galtada, segons el seu relat als agents.

 

Detenen al cosí de la víctima 

Ràpidament, la patrulla policial va identificar al cuidador com a familiar de la persona amb discapacitat. El presumpte agressor va reconèixer la reacció violenta amb el seu cosí, però no l’agressió, encara que els agents van observar senyals roges de l’agressió en el coll i galtes de la víctima.

 

Per això, la Policia va demanar assistència sanitària per al seu traslladat i posterior avaluació mèdica, a demés de detindre al presumpte agressor i informar els pares de l’agredit, d’avançada edat, de l’ocorregut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.