Detingut per pegar a un discapacitat al que cuidava en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 44 anys per agredir a una persona amb discapacitat comunicativa i mobilitat reduïda que estava a càrrec seu.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, El presumpte autor de l’agressió és cosí i tutor de la persona a qui li va propiciar una galtada i un colp amb un objecte metàl·lic de la cadira de rodes.

 

Els fets es van produir el passat 19 de novembre, cap a les 17.00 hores, quan uns agents de la Policia Local passaven per la plaça de Benidorm d’Elx i van vore a uns veïns en els seus balcons i a altres observant una baralla.

 

Una dona, testimoni de l’agressió

En arribar els agents al lloc, una dona va relatar als agents que feia uns minuts va vore com una persona en cadira de rodes era assistida per a col·locar els seus peus correctament sobre una plataforma.

 

Davant els reiterats intents sense èxit, l’home va agredir suposadament a la persona que estava a càrrec seu amb un objecte metàl·lic de la cadira. La testimoni li va recriminar esta desproporcionada reacció i el tutor legal va reaccionar de manera agressiva tornant a agredir a la persona amb discapacitat amb una galtada, segons el seu relat als agents.

 

Detenen al cosí de la víctima 

Ràpidament, la patrulla policial va identificar al cuidador com a familiar de la persona amb discapacitat. El presumpte agressor va reconèixer la reacció violenta amb el seu cosí, però no l’agressió, encara que els agents van observar senyals roges de l’agressió en el coll i galtes de la víctima.

 

Per això, la Policia va demanar assistència sanitària per al seu traslladat i posterior avaluació mèdica, a demés de detindre al presumpte agressor i informar els pares de l’agredit, d’avançada edat, de l’ocorregut.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.