Detingut per pegar a un discapacitat al que cuidava en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 44 anys per agredir a una persona amb discapacitat comunicativa i mobilitat reduïda que estava a càrrec seu.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, El presumpte autor de l’agressió és cosí i tutor de la persona a qui li va propiciar una galtada i un colp amb un objecte metàl·lic de la cadira de rodes.

 

Els fets es van produir el passat 19 de novembre, cap a les 17.00 hores, quan uns agents de la Policia Local passaven per la plaça de Benidorm d’Elx i van vore a uns veïns en els seus balcons i a altres observant una baralla.

 

Una dona, testimoni de l’agressió

En arribar els agents al lloc, una dona va relatar als agents que feia uns minuts va vore com una persona en cadira de rodes era assistida per a col·locar els seus peus correctament sobre una plataforma.

 

Davant els reiterats intents sense èxit, l’home va agredir suposadament a la persona que estava a càrrec seu amb un objecte metàl·lic de la cadira. La testimoni li va recriminar esta desproporcionada reacció i el tutor legal va reaccionar de manera agressiva tornant a agredir a la persona amb discapacitat amb una galtada, segons el seu relat als agents.

 

Detenen al cosí de la víctima 

Ràpidament, la patrulla policial va identificar al cuidador com a familiar de la persona amb discapacitat. El presumpte agressor va reconèixer la reacció violenta amb el seu cosí, però no l’agressió, encara que els agents van observar senyals roges de l’agressió en el coll i galtes de la víctima.

 

Per això, la Policia va demanar assistència sanitària per al seu traslladat i posterior avaluació mèdica, a demés de detindre al presumpte agressor i informar els pares de l’agredit, d’avançada edat, de l’ocorregut.

Últimes notícies

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.