31.7 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Detingut a Elx per circular sense carnet i amb 9,5 grams de cocaïna

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Local d‘Elx va detindre el passat 29 de juliol a un home de 35 anys per portar 9,5 grams de cocaïna en el cotxe, circular sense permís de conduir i intentar evitar un control de seguretat. Els agents van observar, durant un dispositiu en els voltants de Balsares i L’Altet, a un vehicle acostar-se i com el seu conductor, en adonar-se de la seua presència, va canviar el sentit de la marxa amb la intenció d’allunyar-se del lloc.

 

Després de ser interceptat, es va identificar als dos ocupants i es va comprovar que el conductor no tenia el permís de conduir en vigor. Posteriorment es va sotmetre al sospitós a una prova de drogues i va donar positiu en cànnabis i cocaïna.

 

Igualment, els agents van realitzar un escorcoll superficial de totes dues persones i van detectar que portaven 9,5 grams de cocaïna. Sent aquesta quantitat superior a l’establida per l’Institut Nacional de Toxicologia, s’englobaria en un possible delicte contra la Salut Pública per tràfic d’estupefaents. El vehicle va quedar immobilitzat i el conductor va ser detingut per tal motiu i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.

Incendi forestal a Ibi elevat per temperatures de 37 graus i humitat de l’11 per cent

L'incendi forestal a Ibi, Alacant, s'intensifica a causa de temperatures extremes de 37 graus i molt baixa humitat, amb suport aeri i ajuda militar per al seu control.

Incendi a Ibi: Temperatures de 37 graus i 11% d’humitat aviven les flames

Un incendi forestal a Ibi (Alacant) s'intensifica a causa de temperatures de 37 graus i humitat de solo l'11%, amb la participació de mitjans aeris i l'UME.

El PSPV reforça el seu compromís feminista i contra els discursos d’odi en el seu Comité Nacional

El PSPV-PSOE celebra el seu Comité Nacional amb més de 350 participants per a enfortir la seua aposta feminista i combatre els discursos d'odi, reafirmant el seu defensa de l'Estat de Benestar valencià.

Per a que comuniquem millor

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana parla sobre la forma correcta d'utilitzar 'per a que'

Pròrroga fins a cap d’any de reforços judicials en jutjats afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

Els reforços en els jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la DANA s'estenen fins a finals de 2025 per a afrontar la gestió judicial de la catàstrofe.

L’UME s’unix per a combatre l’incendi forestal a Ibi, Alacant

Nou mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, incloent-hi la Unitat Militar d'Emergències, estan treballant per a controlar l'incendi forestal en la zona rural d'Ibi, Alacant.

La Fundació Xirivella Soriano destaca el paper com a art essencial en la seua mostra ‘Una vida de paper’

La Fundació Xirivella Soriano de València presenta 'Una vida de paper', una exposició amb més de 60 obres que reivindica el paper com mig artístic rellevant des dels anys 50 fins hui.