Detingut a Elx per circular sense carnet i amb 9,5 grams de cocaïna

 

La Policia Local d‘Elx va detindre el passat 29 de juliol a un home de 35 anys per portar 9,5 grams de cocaïna en el cotxe, circular sense permís de conduir i intentar evitar un control de seguretat. Els agents van observar, durant un dispositiu en els voltants de Balsares i L’Altet, a un vehicle acostar-se i com el seu conductor, en adonar-se de la seua presència, va canviar el sentit de la marxa amb la intenció d’allunyar-se del lloc.

 

Després de ser interceptat, es va identificar als dos ocupants i es va comprovar que el conductor no tenia el permís de conduir en vigor. Posteriorment es va sotmetre al sospitós a una prova de drogues i va donar positiu en cànnabis i cocaïna.

 

Igualment, els agents van realitzar un escorcoll superficial de totes dues persones i van detectar que portaven 9,5 grams de cocaïna. Sent aquesta quantitat superior a l’establida per l’Institut Nacional de Toxicologia, s’englobaria en un possible delicte contra la Salut Pública per tràfic d’estupefaents. El vehicle va quedar immobilitzat i el conductor va ser detingut per tal motiu i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.