Detingut a Elx per circular sense carnet i amb 9,5 grams de cocaïna

 

La Policia Local d‘Elx va detindre el passat 29 de juliol a un home de 35 anys per portar 9,5 grams de cocaïna en el cotxe, circular sense permís de conduir i intentar evitar un control de seguretat. Els agents van observar, durant un dispositiu en els voltants de Balsares i L’Altet, a un vehicle acostar-se i com el seu conductor, en adonar-se de la seua presència, va canviar el sentit de la marxa amb la intenció d’allunyar-se del lloc.

 

Després de ser interceptat, es va identificar als dos ocupants i es va comprovar que el conductor no tenia el permís de conduir en vigor. Posteriorment es va sotmetre al sospitós a una prova de drogues i va donar positiu en cànnabis i cocaïna.

 

Igualment, els agents van realitzar un escorcoll superficial de totes dues persones i van detectar que portaven 9,5 grams de cocaïna. Sent aquesta quantitat superior a l’establida per l’Institut Nacional de Toxicologia, s’englobaria en un possible delicte contra la Salut Pública per tràfic d’estupefaents. El vehicle va quedar immobilitzat i el conductor va ser detingut per tal motiu i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.