Detingut a Elx per circular sense carnet i amb 9,5 grams de cocaïna

 

La Policia Local d‘Elx va detindre el passat 29 de juliol a un home de 35 anys per portar 9,5 grams de cocaïna en el cotxe, circular sense permís de conduir i intentar evitar un control de seguretat. Els agents van observar, durant un dispositiu en els voltants de Balsares i L’Altet, a un vehicle acostar-se i com el seu conductor, en adonar-se de la seua presència, va canviar el sentit de la marxa amb la intenció d’allunyar-se del lloc.

 

Després de ser interceptat, es va identificar als dos ocupants i es va comprovar que el conductor no tenia el permís de conduir en vigor. Posteriorment es va sotmetre al sospitós a una prova de drogues i va donar positiu en cànnabis i cocaïna.

 

Igualment, els agents van realitzar un escorcoll superficial de totes dues persones i van detectar que portaven 9,5 grams de cocaïna. Sent aquesta quantitat superior a l’establida per l’Institut Nacional de Toxicologia, s’englobaria en un possible delicte contra la Salut Pública per tràfic d’estupefaents. El vehicle va quedar immobilitzat i el conductor va ser detingut per tal motiu i traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.