Detingut un home a Elx per exhibicionisme davant de menors

La Policia Local d’Elx va detenir el passat 25 de setembre a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme davant de menors d’edat. Una patrulla va rebre una telefonada cap a les 18.50 hores alertant que una persona estava realitzant accions i gestos obscens davant uns nens que jugaven per la zona de l’estany del Parc Municipal.

Davant d’això, agents de la policia es van presentar al lloc. Seguidament es va entrevistar al denunciant, que va aportar la descripció del presumpte autor dels fets. La patrulla no només va localitzar a la persona en qüestió, també va ser testimoni directe de les accions descrites.

Després de donar vagues excuses, del que presumptament es trobava fent al lloc, l’home de 31 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Este mateix dia, cap a les 16.30 hores, una usuària de la platja del Carabassí en companyia de la seua filla, menor d’edat, va denunciar un fet similar, en què un altre home realitzava estes mateixes accions d’exhibicionisme. A l’advertir-de la seua crida a la policia este hauria marxat del lloc.

Malgrat això, efectius de la Policia Local van localitzar el presumpte autor dels fets, que a pesar d’haver-se canviat de roba, va ser reconegut després de detectar indicis que contradeia la seua versió a l’ésser preguntat.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.