Detingut un home a Elx per exhibicionisme davant de menors

La Policia Local d’Elx va detenir el passat 25 de setembre a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme davant de menors d’edat. Una patrulla va rebre una telefonada cap a les 18.50 hores alertant que una persona estava realitzant accions i gestos obscens davant uns nens que jugaven per la zona de l’estany del Parc Municipal.

Davant d’això, agents de la policia es van presentar al lloc. Seguidament es va entrevistar al denunciant, que va aportar la descripció del presumpte autor dels fets. La patrulla no només va localitzar a la persona en qüestió, també va ser testimoni directe de les accions descrites.

Després de donar vagues excuses, del que presumptament es trobava fent al lloc, l’home de 31 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Este mateix dia, cap a les 16.30 hores, una usuària de la platja del Carabassí en companyia de la seua filla, menor d’edat, va denunciar un fet similar, en què un altre home realitzava estes mateixes accions d’exhibicionisme. A l’advertir-de la seua crida a la policia este hauria marxat del lloc.

Malgrat això, efectius de la Policia Local van localitzar el presumpte autor dels fets, que a pesar d’haver-se canviat de roba, va ser reconegut després de detectar indicis que contradeia la seua versió a l’ésser preguntat.

Últimes notícies

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.

Alacant impulsa 475 noves vivendes al PAU 5 de la platja de Sant Joan amb un 30% protegit

L'Ajuntament d'Alacant té previst aprovar el projecte d'urbanització del Sector 2 del PAU 5, junt a El Campello, que permetrà construir 475 vivendes noves, de les quals un 30% seran de protecció pública, després de més de 20 anys de tramitació.

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.