13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut un home a Elx per exhibicionisme davant de menors

La Policia Local d’Elx va detenir el passat 25 de setembre a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme davant de menors d’edat. Una patrulla va rebre una telefonada cap a les 18.50 hores alertant que una persona estava realitzant accions i gestos obscens davant uns nens que jugaven per la zona de l’estany del Parc Municipal.

Davant d’això, agents de la policia es van presentar al lloc. Seguidament es va entrevistar al denunciant, que va aportar la descripció del presumpte autor dels fets. La patrulla no només va localitzar a la persona en qüestió, també va ser testimoni directe de les accions descrites.

Després de donar vagues excuses, del que presumptament es trobava fent al lloc, l’home de 31 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Este mateix dia, cap a les 16.30 hores, una usuària de la platja del Carabassí en companyia de la seua filla, menor d’edat, va denunciar un fet similar, en què un altre home realitzava estes mateixes accions d’exhibicionisme. A l’advertir-de la seua crida a la policia este hauria marxat del lloc.

Malgrat això, efectius de la Policia Local van localitzar el presumpte autor dels fets, que a pesar d’haver-se canviat de roba, va ser reconegut després de detectar indicis que contradeia la seua versió a l’ésser preguntat.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.