Detingut un home a Elx per exhibicionisme davant de menors

La Policia Local d’Elx va detenir el passat 25 de setembre a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme davant de menors d’edat. Una patrulla va rebre una telefonada cap a les 18.50 hores alertant que una persona estava realitzant accions i gestos obscens davant uns nens que jugaven per la zona de l’estany del Parc Municipal.

Davant d’això, agents de la policia es van presentar al lloc. Seguidament es va entrevistar al denunciant, que va aportar la descripció del presumpte autor dels fets. La patrulla no només va localitzar a la persona en qüestió, també va ser testimoni directe de les accions descrites.

Després de donar vagues excuses, del que presumptament es trobava fent al lloc, l’home de 31 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Este mateix dia, cap a les 16.30 hores, una usuària de la platja del Carabassí en companyia de la seua filla, menor d’edat, va denunciar un fet similar, en què un altre home realitzava estes mateixes accions d’exhibicionisme. A l’advertir-de la seua crida a la policia este hauria marxat del lloc.

Malgrat això, efectius de la Policia Local van localitzar el presumpte autor dels fets, que a pesar d’haver-se canviat de roba, va ser reconegut després de detectar indicis que contradeia la seua versió a l’ésser preguntat.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.