Detingut un home a Elx per exhibicionisme davant de menors

La Policia Local d’Elx va detenir el passat 25 de setembre a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme davant de menors d’edat. Una patrulla va rebre una telefonada cap a les 18.50 hores alertant que una persona estava realitzant accions i gestos obscens davant uns nens que jugaven per la zona de l’estany del Parc Municipal.

Davant d’això, agents de la policia es van presentar al lloc. Seguidament es va entrevistar al denunciant, que va aportar la descripció del presumpte autor dels fets. La patrulla no només va localitzar a la persona en qüestió, també va ser testimoni directe de les accions descrites.

Després de donar vagues excuses, del que presumptament es trobava fent al lloc, l’home de 31 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Este mateix dia, cap a les 16.30 hores, una usuària de la platja del Carabassí en companyia de la seua filla, menor d’edat, va denunciar un fet similar, en què un altre home realitzava estes mateixes accions d’exhibicionisme. A l’advertir-de la seua crida a la policia este hauria marxat del lloc.

Malgrat això, efectius de la Policia Local van localitzar el presumpte autor dels fets, que a pesar d’haver-se canviat de roba, va ser reconegut després de detectar indicis que contradeia la seua versió a l’ésser preguntat.

Últimes notícies

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.