Detenen a un empleat d’un supermercat per estafar 5.000 euros a una dona de 90 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de l’Horta de València a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que pareix fotografiar la targeta bancària d’una anciana i fer amb ella compres per un valor de més de 5.000 euros.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’haurien produït durant el mes de gener, quan una dona de 90 anys es va donar compte que li havien fet fins a 39 càrrecs en el seu compte bancari, tots ells de compres que ella no havia fet i la suma total de les compres ascendia a 5.149 euros

 

Els agents van descobrir que la víctima havia usat la seua targeta bancària per última volta en un establiment comercial, a on el caixer li va oferir fer-se una targeta de sòcia amb la que obtindre descomptes, acceptant ella.

 

La dona va pillar al caixer fent una foto a la seua targeta bancària

En un moment donat el caixer li va agarrar la seua documentació i la targeta de crèdit i després de retindre-la una estona en el seu poder, la dona li va sol·licitar que li retornarà la targeta perquè al final anava a pagar en efectiu. Just abans de retornar-li la targeta, l’anciana va observar que l’empleat hauria tret una fotografia de la seua targeta amb el telèfon mòbil

 

Posteriorment, la dona s’hauria donat compte dels càrrecs fraudulents duts a terme en el compte vinculat a eixa targeta bancària.

 

Les investigacions dels agents han permès relacionar a este empleat amb les operacions fetes en el compte de la víctima. Per este motiu, el xic de 30 anys ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.