Detenen a un empleat d’un supermercat per estafar 5.000 euros a una dona de 90 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de l’Horta de València a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que pareix fotografiar la targeta bancària d’una anciana i fer amb ella compres per un valor de més de 5.000 euros.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’haurien produït durant el mes de gener, quan una dona de 90 anys es va donar compte que li havien fet fins a 39 càrrecs en el seu compte bancari, tots ells de compres que ella no havia fet i la suma total de les compres ascendia a 5.149 euros

 

Els agents van descobrir que la víctima havia usat la seua targeta bancària per última volta en un establiment comercial, a on el caixer li va oferir fer-se una targeta de sòcia amb la que obtindre descomptes, acceptant ella.

 

La dona va pillar al caixer fent una foto a la seua targeta bancària

En un moment donat el caixer li va agarrar la seua documentació i la targeta de crèdit i després de retindre-la una estona en el seu poder, la dona li va sol·licitar que li retornarà la targeta perquè al final anava a pagar en efectiu. Just abans de retornar-li la targeta, l’anciana va observar que l’empleat hauria tret una fotografia de la seua targeta amb el telèfon mòbil

 

Posteriorment, la dona s’hauria donat compte dels càrrecs fraudulents duts a terme en el compte vinculat a eixa targeta bancària.

 

Les investigacions dels agents han permès relacionar a este empleat amb les operacions fetes en el compte de la víctima. Per este motiu, el xic de 30 anys ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU