13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detenen a un empleat d’un supermercat per estafar 5.000 euros a una dona de 90 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de l’Horta de València a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que pareix fotografiar la targeta bancària d’una anciana i fer amb ella compres per un valor de més de 5.000 euros.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’haurien produït durant el mes de gener, quan una dona de 90 anys es va donar compte que li havien fet fins a 39 càrrecs en el seu compte bancari, tots ells de compres que ella no havia fet i la suma total de les compres ascendia a 5.149 euros

 

Els agents van descobrir que la víctima havia usat la seua targeta bancària per última volta en un establiment comercial, a on el caixer li va oferir fer-se una targeta de sòcia amb la que obtindre descomptes, acceptant ella.

 

La dona va pillar al caixer fent una foto a la seua targeta bancària

En un moment donat el caixer li va agarrar la seua documentació i la targeta de crèdit i després de retindre-la una estona en el seu poder, la dona li va sol·licitar que li retornarà la targeta perquè al final anava a pagar en efectiu. Just abans de retornar-li la targeta, l’anciana va observar que l’empleat hauria tret una fotografia de la seua targeta amb el telèfon mòbil

 

Posteriorment, la dona s’hauria donat compte dels càrrecs fraudulents duts a terme en el compte vinculat a eixa targeta bancària.

 

Les investigacions dels agents han permès relacionar a este empleat amb les operacions fetes en el compte de la víctima. Per este motiu, el xic de 30 anys ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.