Detenen a un empleat d’un supermercat per estafar 5.000 euros a una dona de 90 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de l’Horta de València a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que pareix fotografiar la targeta bancària d’una anciana i fer amb ella compres per un valor de més de 5.000 euros.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’haurien produït durant el mes de gener, quan una dona de 90 anys es va donar compte que li havien fet fins a 39 càrrecs en el seu compte bancari, tots ells de compres que ella no havia fet i la suma total de les compres ascendia a 5.149 euros

 

Els agents van descobrir que la víctima havia usat la seua targeta bancària per última volta en un establiment comercial, a on el caixer li va oferir fer-se una targeta de sòcia amb la que obtindre descomptes, acceptant ella.

 

La dona va pillar al caixer fent una foto a la seua targeta bancària

En un moment donat el caixer li va agarrar la seua documentació i la targeta de crèdit i després de retindre-la una estona en el seu poder, la dona li va sol·licitar que li retornarà la targeta perquè al final anava a pagar en efectiu. Just abans de retornar-li la targeta, l’anciana va observar que l’empleat hauria tret una fotografia de la seua targeta amb el telèfon mòbil

 

Posteriorment, la dona s’hauria donat compte dels càrrecs fraudulents duts a terme en el compte vinculat a eixa targeta bancària.

 

Les investigacions dels agents han permès relacionar a este empleat amb les operacions fetes en el compte de la víctima. Per este motiu, el xic de 30 anys ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.