Detenen a un empleat d’un supermercat per estafar 5.000 euros a una dona de 90 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un municipi de l’Horta de València a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que pareix fotografiar la targeta bancària d’una anciana i fer amb ella compres per un valor de més de 5.000 euros.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’haurien produït durant el mes de gener, quan una dona de 90 anys es va donar compte que li havien fet fins a 39 càrrecs en el seu compte bancari, tots ells de compres que ella no havia fet i la suma total de les compres ascendia a 5.149 euros

 

Els agents van descobrir que la víctima havia usat la seua targeta bancària per última volta en un establiment comercial, a on el caixer li va oferir fer-se una targeta de sòcia amb la que obtindre descomptes, acceptant ella.

 

La dona va pillar al caixer fent una foto a la seua targeta bancària

En un moment donat el caixer li va agarrar la seua documentació i la targeta de crèdit i després de retindre-la una estona en el seu poder, la dona li va sol·licitar que li retornarà la targeta perquè al final anava a pagar en efectiu. Just abans de retornar-li la targeta, l’anciana va observar que l’empleat hauria tret una fotografia de la seua targeta amb el telèfon mòbil

 

Posteriorment, la dona s’hauria donat compte dels càrrecs fraudulents duts a terme en el compte vinculat a eixa targeta bancària.

 

Les investigacions dels agents han permès relacionar a este empleat amb les operacions fetes en el compte de la víctima. Per este motiu, el xic de 30 anys ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.