Detingut per estafar a botigues amb la devolució d’articles que havia comprat hores abans en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament estafar a diferents establiments amb devolucions d’articles que havia comprat hores abans. El seu ‘modus operandi’ suposadament consistia en fer una compra de diferents peces de roba i després tornar al negoci per a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment i sol·licitar, juntament amb el tiquet de la primera compra, la devolució dels diners.

 

Segons la Policia, esta inusual i hàbil modalitat delictiva va ser detectada per un vigilant d’un dels establiments a través de les càmeres de seguretat. En este cas, l’arrestat presumptament va comprar algunes peces de roba i va tornar moments més tard amb les mans buides i va tornar a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment.

 

Una volta en la caixa, va sol·licitar juntament amb el tiquet,la devolució dels diners. No obstant això, quan es disposava a abandonar el lloc, el vigilant va interceptar al xic i va avisar a la Policia.

 

Una volta els agents es van personar en el lloc, el vigilant va relatar l’ocorregut i els efectius van poder corroborar que, finalment, el xic havia efectuat els fets, per això es va procedir a la seua detenció ja que no portava documentació ni tampoc comptava amb una casa coneguda.

Els agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, després de l’arrest d’esta persona, han conseguit esclarir altres fets comesos en diferents establiments comercials pel mateix mètode.

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.