Detingut per estafar a botigues amb la devolució d’articles que havia comprat hores abans en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament estafar a diferents establiments amb devolucions d’articles que havia comprat hores abans. El seu ‘modus operandi’ suposadament consistia en fer una compra de diferents peces de roba i després tornar al negoci per a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment i sol·licitar, juntament amb el tiquet de la primera compra, la devolució dels diners.

 

Segons la Policia, esta inusual i hàbil modalitat delictiva va ser detectada per un vigilant d’un dels establiments a través de les càmeres de seguretat. En este cas, l’arrestat presumptament va comprar algunes peces de roba i va tornar moments més tard amb les mans buides i va tornar a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment.

 

Una volta en la caixa, va sol·licitar juntament amb el tiquet,la devolució dels diners. No obstant això, quan es disposava a abandonar el lloc, el vigilant va interceptar al xic i va avisar a la Policia.

 

Una volta els agents es van personar en el lloc, el vigilant va relatar l’ocorregut i els efectius van poder corroborar que, finalment, el xic havia efectuat els fets, per això es va procedir a la seua detenció ja que no portava documentació ni tampoc comptava amb una casa coneguda.

Els agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, després de l’arrest d’esta persona, han conseguit esclarir altres fets comesos en diferents establiments comercials pel mateix mètode.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.