13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Detingut per estafar a botigues amb la devolució d’articles que havia comprat hores abans en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament estafar a diferents establiments amb devolucions d’articles que havia comprat hores abans. El seu ‘modus operandi’ suposadament consistia en fer una compra de diferents peces de roba i després tornar al negoci per a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment i sol·licitar, juntament amb el tiquet de la primera compra, la devolució dels diners.

 

Segons la Policia, esta inusual i hàbil modalitat delictiva va ser detectada per un vigilant d’un dels establiments a través de les càmeres de seguretat. En este cas, l’arrestat presumptament va comprar algunes peces de roba i va tornar moments més tard amb les mans buides i va tornar a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment.

 

Una volta en la caixa, va sol·licitar juntament amb el tiquet,la devolució dels diners. No obstant això, quan es disposava a abandonar el lloc, el vigilant va interceptar al xic i va avisar a la Policia.

 

Una volta els agents es van personar en el lloc, el vigilant va relatar l’ocorregut i els efectius van poder corroborar que, finalment, el xic havia efectuat els fets, per això es va procedir a la seua detenció ja que no portava documentació ni tampoc comptava amb una casa coneguda.

Els agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, després de l’arrest d’esta persona, han conseguit esclarir altres fets comesos en diferents establiments comercials pel mateix mètode.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.