Detingut per estafar a botigues amb la devolució d’articles que havia comprat hores abans en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament estafar a diferents establiments amb devolucions d’articles que havia comprat hores abans. El seu ‘modus operandi’ suposadament consistia en fer una compra de diferents peces de roba i després tornar al negoci per a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment i sol·licitar, juntament amb el tiquet de la primera compra, la devolució dels diners.

 

Segons la Policia, esta inusual i hàbil modalitat delictiva va ser detectada per un vigilant d’un dels establiments a través de les càmeres de seguretat. En este cas, l’arrestat presumptament va comprar algunes peces de roba i va tornar moments més tard amb les mans buides i va tornar a agarrar els mateixos productes que havia pagat anteriorment.

 

Una volta en la caixa, va sol·licitar juntament amb el tiquet,la devolució dels diners. No obstant això, quan es disposava a abandonar el lloc, el vigilant va interceptar al xic i va avisar a la Policia.

 

Una volta els agents es van personar en el lloc, el vigilant va relatar l’ocorregut i els efectius van poder corroborar que, finalment, el xic havia efectuat els fets, per això es va procedir a la seua detenció ja que no portava documentació ni tampoc comptava amb una casa coneguda.

Els agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, després de l’arrest d’esta persona, han conseguit esclarir altres fets comesos en diferents establiments comercials pel mateix mètode.

Últimes notícies

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.