Detingut per publicar fotos íntimes de la seua exparella en internet sense el seu consentiment en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets, després de pujar a una pàgina d’internet unes imàtgens de contingut sexual amb la seua exparella sense el consentiment d’esta.

 

Les investigacions s’han iniciat este dimarts quan els agents han descobert que un home havia tingut coneixement per part de la seua actual parella de què en una pàgina d’internet hi havia penjades unes imàtgens seues de caràcter sexual.

 

Durant les primeres indagacions fetes els policies han descobert que la víctima havia accedit a la citada pàgina i comprovat l’existència de dos vídeos i fotos en les que apareixia al costat del seu anterior parella mantenint
relacions sexuals.

 

Les imàtgens van ser gravades amb el consentiment dels dos

En el transcurs de les investigacions els agents han tingut coneixement de què la víctima hauria contactat amb la seua exparella per a demanar-li que eliminara les fotos que havia pujat a esta pàgina sense el seu consentiment i esta li hauria contestat que no anava a llevar cap. Les imàtgens van ser gravades en el seu moment amb el consentiment dels dos.

 

Com a conseqüència d’estes, els policies han descobert la identitat del sospitós que després de presentar-se este dissabte en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i
revelació de secrets.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.