Detingut per publicar fotos íntimes de la seua exparella en internet sense el seu consentiment en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets, després de pujar a una pàgina d’internet unes imàtgens de contingut sexual amb la seua exparella sense el consentiment d’esta.

 

Les investigacions s’han iniciat este dimarts quan els agents han descobert que un home havia tingut coneixement per part de la seua actual parella de què en una pàgina d’internet hi havia penjades unes imàtgens seues de caràcter sexual.

 

Durant les primeres indagacions fetes els policies han descobert que la víctima havia accedit a la citada pàgina i comprovat l’existència de dos vídeos i fotos en les que apareixia al costat del seu anterior parella mantenint
relacions sexuals.

 

Les imàtgens van ser gravades amb el consentiment dels dos

En el transcurs de les investigacions els agents han tingut coneixement de què la víctima hauria contactat amb la seua exparella per a demanar-li que eliminara les fotos que havia pujat a esta pàgina sense el seu consentiment i esta li hauria contestat que no anava a llevar cap. Les imàtgens van ser gravades en el seu moment amb el consentiment dels dos.

 

Com a conseqüència d’estes, els policies han descobert la identitat del sospitós que després de presentar-se este dissabte en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i
revelació de secrets.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.