Detingut per publicar fotos íntimes de la seua exparella en internet sense el seu consentiment en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets, després de pujar a una pàgina d’internet unes imàtgens de contingut sexual amb la seua exparella sense el consentiment d’esta.

 

Les investigacions s’han iniciat este dimarts quan els agents han descobert que un home havia tingut coneixement per part de la seua actual parella de què en una pàgina d’internet hi havia penjades unes imàtgens seues de caràcter sexual.

 

Durant les primeres indagacions fetes els policies han descobert que la víctima havia accedit a la citada pàgina i comprovat l’existència de dos vídeos i fotos en les que apareixia al costat del seu anterior parella mantenint
relacions sexuals.

 

Les imàtgens van ser gravades amb el consentiment dels dos

En el transcurs de les investigacions els agents han tingut coneixement de què la víctima hauria contactat amb la seua exparella per a demanar-li que eliminara les fotos que havia pujat a esta pàgina sense el seu consentiment i esta li hauria contestat que no anava a llevar cap. Les imàtgens van ser gravades en el seu moment amb el consentiment dels dos.

 

Com a conseqüència d’estes, els policies han descobert la identitat del sospitós que després de presentar-se este dissabte en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i
revelació de secrets.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.