Detingut per publicar fotos íntimes de la seua exparella en internet sense el seu consentiment en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets, després de pujar a una pàgina d’internet unes imàtgens de contingut sexual amb la seua exparella sense el consentiment d’esta.

 

Les investigacions s’han iniciat este dimarts quan els agents han descobert que un home havia tingut coneixement per part de la seua actual parella de què en una pàgina d’internet hi havia penjades unes imàtgens seues de caràcter sexual.

 

Durant les primeres indagacions fetes els policies han descobert que la víctima havia accedit a la citada pàgina i comprovat l’existència de dos vídeos i fotos en les que apareixia al costat del seu anterior parella mantenint
relacions sexuals.

 

Les imàtgens van ser gravades amb el consentiment dels dos

En el transcurs de les investigacions els agents han tingut coneixement de què la víctima hauria contactat amb la seua exparella per a demanar-li que eliminara les fotos que havia pujat a esta pàgina sense el seu consentiment i esta li hauria contestat que no anava a llevar cap. Les imàtgens van ser gravades en el seu moment amb el consentiment dels dos.

 

Com a conseqüència d’estes, els policies han descobert la identitat del sospitós que després de presentar-se este dissabte en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i
revelació de secrets.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.
FILMOTECA D'ESTIU