Detingut per publicar fotos íntimes de la seua exparella en internet sense el seu consentiment en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets, després de pujar a una pàgina d’internet unes imàtgens de contingut sexual amb la seua exparella sense el consentiment d’esta.

 

Les investigacions s’han iniciat este dimarts quan els agents han descobert que un home havia tingut coneixement per part de la seua actual parella de què en una pàgina d’internet hi havia penjades unes imàtgens seues de caràcter sexual.

 

Durant les primeres indagacions fetes els policies han descobert que la víctima havia accedit a la citada pàgina i comprovat l’existència de dos vídeos i fotos en les que apareixia al costat del seu anterior parella mantenint
relacions sexuals.

 

Les imàtgens van ser gravades amb el consentiment dels dos

En el transcurs de les investigacions els agents han tingut coneixement de què la víctima hauria contactat amb la seua exparella per a demanar-li que eliminara les fotos que havia pujat a esta pàgina sense el seu consentiment i esta li hauria contestat que no anava a llevar cap. Les imàtgens van ser gravades en el seu moment amb el consentiment dels dos.

 

Com a conseqüència d’estes, els policies han descobert la identitat del sospitós que després de presentar-se este dissabte en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i
revelació de secrets.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.