Detingut per gravar amb el seu mòbil a una dona en els provadors d’una botiga de roba a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx a un home de 36 anys per gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona que es trobava seminua en l’emprovador d’una botiga de roba d‘un centre comercial de la ciutat.

Els fets van ocórrer en un centre comercial de la localitat, quan dos amigues van entrar als emprovadors d’un establiment d’una coneguda marca per a provar-se roba. Quan una d’elles estava seminua, es va adonar que algú estava fent-li fotos o gravant-la en veure un mòbil que apuntava per sota de la cortina de l’habitacle, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

La dona es va posar nerviosa i va començar a cridar l’atenció a tal persona, que es trobava en l’emprovador del costat. L’home va eixir corrent del lloc, sense possibilitat de ser retingut. La perjudicada va buscar ajuda en els serveis de seguretat del centre comercial i va aportar la descripció detallada de l’home.

La víctima va interposar una denúncia immediatament, moment en què els agents de la Policia Nacional a Elx van començar amb les perquisicions i van centrar les seues gestions entorn dels enregistraments del centre comercial. Els policies van aconseguir captar a l’autor dels fets, així com el seu vehicle.

Els investigadors van aconseguir identificar plenament al presumpte culpable, que va ser a més reconegut per la víctima i la testimoni. Per estos fets, els agents van procedir a la seua detenció. L’home està acusat d’un delicte contra la intimitat.

El detingut, sense antecedents previs i de nacionalitat espanyola, ha estat sentit en declaració en la Comissaria de Policia Nacional d’Elx. De tot l’actuat s’ha donat compte al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.