Detingut per gravar amb el seu mòbil a una dona en els provadors d’una botiga de roba a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx a un home de 36 anys per gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona que es trobava seminua en l’emprovador d’una botiga de roba d‘un centre comercial de la ciutat.

Els fets van ocórrer en un centre comercial de la localitat, quan dos amigues van entrar als emprovadors d’un establiment d’una coneguda marca per a provar-se roba. Quan una d’elles estava seminua, es va adonar que algú estava fent-li fotos o gravant-la en veure un mòbil que apuntava per sota de la cortina de l’habitacle, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

La dona es va posar nerviosa i va començar a cridar l’atenció a tal persona, que es trobava en l’emprovador del costat. L’home va eixir corrent del lloc, sense possibilitat de ser retingut. La perjudicada va buscar ajuda en els serveis de seguretat del centre comercial i va aportar la descripció detallada de l’home.

La víctima va interposar una denúncia immediatament, moment en què els agents de la Policia Nacional a Elx van començar amb les perquisicions i van centrar les seues gestions entorn dels enregistraments del centre comercial. Els policies van aconseguir captar a l’autor dels fets, així com el seu vehicle.

Els investigadors van aconseguir identificar plenament al presumpte culpable, que va ser a més reconegut per la víctima i la testimoni. Per estos fets, els agents van procedir a la seua detenció. L’home està acusat d’un delicte contra la intimitat.

El detingut, sense antecedents previs i de nacionalitat espanyola, ha estat sentit en declaració en la Comissaria de Policia Nacional d’Elx. De tot l’actuat s’ha donat compte al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.