Detingut per gravar amb el seu mòbil a una dona en els provadors d’una botiga de roba a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx a un home de 36 anys per gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona que es trobava seminua en l’emprovador d’una botiga de roba d‘un centre comercial de la ciutat.

Els fets van ocórrer en un centre comercial de la localitat, quan dos amigues van entrar als emprovadors d’un establiment d’una coneguda marca per a provar-se roba. Quan una d’elles estava seminua, es va adonar que algú estava fent-li fotos o gravant-la en veure un mòbil que apuntava per sota de la cortina de l’habitacle, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

La dona es va posar nerviosa i va començar a cridar l’atenció a tal persona, que es trobava en l’emprovador del costat. L’home va eixir corrent del lloc, sense possibilitat de ser retingut. La perjudicada va buscar ajuda en els serveis de seguretat del centre comercial i va aportar la descripció detallada de l’home.

La víctima va interposar una denúncia immediatament, moment en què els agents de la Policia Nacional a Elx van començar amb les perquisicions i van centrar les seues gestions entorn dels enregistraments del centre comercial. Els policies van aconseguir captar a l’autor dels fets, així com el seu vehicle.

Els investigadors van aconseguir identificar plenament al presumpte culpable, que va ser a més reconegut per la víctima i la testimoni. Per estos fets, els agents van procedir a la seua detenció. L’home està acusat d’un delicte contra la intimitat.

El detingut, sense antecedents previs i de nacionalitat espanyola, ha estat sentit en declaració en la Comissaria de Policia Nacional d’Elx. De tot l’actuat s’ha donat compte al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.