17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut per gravar amb el seu mòbil a una dona en els provadors d’una botiga de roba a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx a un home de 36 anys per gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona que es trobava seminua en l’emprovador d’una botiga de roba d‘un centre comercial de la ciutat.

Els fets van ocórrer en un centre comercial de la localitat, quan dos amigues van entrar als emprovadors d’un establiment d’una coneguda marca per a provar-se roba. Quan una d’elles estava seminua, es va adonar que algú estava fent-li fotos o gravant-la en veure un mòbil que apuntava per sota de la cortina de l’habitacle, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

La dona es va posar nerviosa i va començar a cridar l’atenció a tal persona, que es trobava en l’emprovador del costat. L’home va eixir corrent del lloc, sense possibilitat de ser retingut. La perjudicada va buscar ajuda en els serveis de seguretat del centre comercial i va aportar la descripció detallada de l’home.

La víctima va interposar una denúncia immediatament, moment en què els agents de la Policia Nacional a Elx van començar amb les perquisicions i van centrar les seues gestions entorn dels enregistraments del centre comercial. Els policies van aconseguir captar a l’autor dels fets, així com el seu vehicle.

Els investigadors van aconseguir identificar plenament al presumpte culpable, que va ser a més reconegut per la víctima i la testimoni. Per estos fets, els agents van procedir a la seua detenció. L’home està acusat d’un delicte contra la intimitat.

El detingut, sense antecedents previs i de nacionalitat espanyola, ha estat sentit en declaració en la Comissaria de Policia Nacional d’Elx. De tot l’actuat s’ha donat compte al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.