Detingut per gravar amb el seu mòbil a una dona en els provadors d’una botiga de roba a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx a un home de 36 anys per gravar amb el seu telèfon mòbil a una dona que es trobava seminua en l’emprovador d’una botiga de roba d‘un centre comercial de la ciutat.

Els fets van ocórrer en un centre comercial de la localitat, quan dos amigues van entrar als emprovadors d’un establiment d’una coneguda marca per a provar-se roba. Quan una d’elles estava seminua, es va adonar que algú estava fent-li fotos o gravant-la en veure un mòbil que apuntava per sota de la cortina de l’habitacle, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

La dona es va posar nerviosa i va començar a cridar l’atenció a tal persona, que es trobava en l’emprovador del costat. L’home va eixir corrent del lloc, sense possibilitat de ser retingut. La perjudicada va buscar ajuda en els serveis de seguretat del centre comercial i va aportar la descripció detallada de l’home.

La víctima va interposar una denúncia immediatament, moment en què els agents de la Policia Nacional a Elx van començar amb les perquisicions i van centrar les seues gestions entorn dels enregistraments del centre comercial. Els policies van aconseguir captar a l’autor dels fets, així com el seu vehicle.

Els investigadors van aconseguir identificar plenament al presumpte culpable, que va ser a més reconegut per la víctima i la testimoni. Per estos fets, els agents van procedir a la seua detenció. L’home està acusat d’un delicte contra la intimitat.

El detingut, sense antecedents previs i de nacionalitat espanyola, ha estat sentit en declaració en la Comissaria de Policia Nacional d’Elx. De tot l’actuat s’ha donat compte al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.