Detingut en Morella per un delicte contra la salut pública

 

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil ve desenvolupant per a combatre el tràfic de substàncies estupefaents a la província de Castelló durant tot l’any, la Guàrdia Civil ha detingut a un home per un presumpte delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues en la localitat de Morella. 
 

La Guàrdia Civil de Morella en un operatiu que va iniciar donant l’alt a un vehicle en el qual els seus ocupants van començar a mostrar una actitud nerviosa davant la presència dels agents, va culminar amb la detenció d’un dels homes, en portar amagat entre una maleta, una motxilla i una bossa de mà cocaïna, metamfetamina, haixix, LSD i èxtasis distribuïts en xicotetes dosis preparades per a la seua venda. 

 

A més, els agents actuants van trobar 2.345 euros fraccionats en bitllets de 5, 10 , 20, 50 i 100 euros sense poder determinar ni justificar la seua procedència. Per tot el que s’ha exposat, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció del copilot, un home de 36 anys d’edat com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues. L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Morella. Les diligències instruïdes van ser entregades en els Jutjats de Vinaròs. 
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.