Detingut un home per l’accident del Pinós en el que van morir dos persones

 

La Policia Local del Pinós, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un home d’uns 67 anys per la seua presumpta implicació en l’accident de trànsit en el centre de la localitat en el que ahir, diumenge, van morir dos ancians: un home de 83 anys i una dona de 78 anys.

 

En el succés, registrat sobre les 15.00 hores, es van vore implicats dos cotxes i van resultar ferides altres dos persones, una d’elles una menor d’11 anys, neta dels morts, que va ser traslladada a l’Hospital d’Elda.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores de la detenció, l’arrestat, veí de la localitat de la Romana, va donar positiu per drogues i alcohol i se li imputa un delicte d’homicidi imprudent.

 

Per part seua, l’alcalde del Pinós, Lázaro Azorín, ha mostrat la seua indignació davant els fets i ha recordat que la localitat va aprovar en una consulta que tot el nucli urbà estiguera limitat a 30 km/h. «No es pot permetre que es vaja d’eixa forma per la carretera i que muiren dos veïns del poble», ha lamentat.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.