Detingut un home per l’accident del Pinós en el que van morir dos persones

 

La Policia Local del Pinós, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un home d’uns 67 anys per la seua presumpta implicació en l’accident de trànsit en el centre de la localitat en el que ahir, diumenge, van morir dos ancians: un home de 83 anys i una dona de 78 anys.

 

En el succés, registrat sobre les 15.00 hores, es van vore implicats dos cotxes i van resultar ferides altres dos persones, una d’elles una menor d’11 anys, neta dels morts, que va ser traslladada a l’Hospital d’Elda.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores de la detenció, l’arrestat, veí de la localitat de la Romana, va donar positiu per drogues i alcohol i se li imputa un delicte d’homicidi imprudent.

 

Per part seua, l’alcalde del Pinós, Lázaro Azorín, ha mostrat la seua indignació davant els fets i ha recordat que la localitat va aprovar en una consulta que tot el nucli urbà estiguera limitat a 30 km/h. «No es pot permetre que es vaja d’eixa forma per la carretera i que muiren dos veïns del poble», ha lamentat.

Últimes notícies

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.