Detingut un home per l’accident del Pinós en el que van morir dos persones

 

La Policia Local del Pinós, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un home d’uns 67 anys per la seua presumpta implicació en l’accident de trànsit en el centre de la localitat en el que ahir, diumenge, van morir dos ancians: un home de 83 anys i una dona de 78 anys.

 

En el succés, registrat sobre les 15.00 hores, es van vore implicats dos cotxes i van resultar ferides altres dos persones, una d’elles una menor d’11 anys, neta dels morts, que va ser traslladada a l’Hospital d’Elda.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores de la detenció, l’arrestat, veí de la localitat de la Romana, va donar positiu per drogues i alcohol i se li imputa un delicte d’homicidi imprudent.

 

Per part seua, l’alcalde del Pinós, Lázaro Azorín, ha mostrat la seua indignació davant els fets i ha recordat que la localitat va aprovar en una consulta que tot el nucli urbà estiguera limitat a 30 km/h. «No es pot permetre que es vaja d’eixa forma per la carretera i que muiren dos veïns del poble», ha lamentat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé reclama la fi del feixisme modern i de l’assetjament polític vinculat al PP

Pilar Bernabé denuncia l'assetjament a Begoña Gómez i acusa el PP d'emparar comportaments que qualifica de feixisme modern, assenyalant les conseqüències per a la democràcia i la confiança ciutadana.

Delegats de CaixaBank protesten davant la seu social pel model de pressió comercial

Mig centenar de delegats sindicals de CaixaBank es concentren davant la seu social a València per a denunciar la deterioració del clima laboral i l'impacte del model de pressió comercial en la salut de la plantilla.

Educació ultima una proposta per a respondre a les reivindicacions del professorat davant la vaga indefinida

Educació i Hisenda treballen en una proposta per a donar resposta a les reivindicacions del professorat que prepara una vaga indefinida des de l'11 de maig, amb especial atenció a l'impacte en l'alumnat i a les PAU.

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.