Detingut un home per l’accident del Pinós en el que van morir dos persones

 

La Policia Local del Pinós, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un home d’uns 67 anys per la seua presumpta implicació en l’accident de trànsit en el centre de la localitat en el que ahir, diumenge, van morir dos ancians: un home de 83 anys i una dona de 78 anys.

 

En el succés, registrat sobre les 15.00 hores, es van vore implicats dos cotxes i van resultar ferides altres dos persones, una d’elles una menor d’11 anys, neta dels morts, que va ser traslladada a l’Hospital d’Elda.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores de la detenció, l’arrestat, veí de la localitat de la Romana, va donar positiu per drogues i alcohol i se li imputa un delicte d’homicidi imprudent.

 

Per part seua, l’alcalde del Pinós, Lázaro Azorín, ha mostrat la seua indignació davant els fets i ha recordat que la localitat va aprovar en una consulta que tot el nucli urbà estiguera limitat a 30 km/h. «No es pot permetre que es vaja d’eixa forma per la carretera i que muiren dos veïns del poble», ha lamentat.

Últimes notícies

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.

Els sindicats d’inquilines criden a mobilitzar-se a València el 6 de juny per la vivenda

La Confederació de Sindicats d'Inquilines i el moviment per la vivenda impulsen protestes en almenys 24 ciutats, amb una jornada clau el 6 de juny a València, per a denunciar la situació del lloguer i exigir canvis legals i socials.

La nova tecnologia valenciana que convertix residus siderúrgics en ferro amb hidrogen verd

Investigadors del ITQ aconseguixen produir ferro metàl·lic a partir de residus del laminatge de l'acer usant hidrogen verd, reduint de manera notable la petjada de carboni.

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.