Detingut un home per agredir a la seua nóvia en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar una forta espenta a la seua parella i tirar-la a terra, trencar-li les dos monyiques i no ajudar-la.

 

Les investigacions han començat quan els policies van tindre coneixement de què una dona havia patit la fractura de les dos monyiques i un esquinç cervical a conseqüència de, pel que pareix, una agressió patida a les mans de la seua parella després d’una discussió, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van saber que cap a les 08.00 hores del matí una parella havia iniciat una forta discussió en sa casa de Sagunt i durant la mateixa l’home va pegar una forta espenta a la dona que va fer que caiguera a terra.

 

Li han posat una ordre d’allunyament

A demés, l’home es va negar a ajudar-la en afirmar que «li faria la vida impossible». Finalment, la víctima va poder posar-se en contacte amb la seua filla, que la va traslladar a l’hospital per a ser assistida de les lesions patides.

 

Els agents van trobar al sospitós en sa casa i i, després d’una sèrie de comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.