Detingut un home per agredir a la seua nóvia en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar una forta espenta a la seua parella i tirar-la a terra, trencar-li les dos monyiques i no ajudar-la.

 

Les investigacions han començat quan els policies van tindre coneixement de què una dona havia patit la fractura de les dos monyiques i un esquinç cervical a conseqüència de, pel que pareix, una agressió patida a les mans de la seua parella després d’una discussió, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van saber que cap a les 08.00 hores del matí una parella havia iniciat una forta discussió en sa casa de Sagunt i durant la mateixa l’home va pegar una forta espenta a la dona que va fer que caiguera a terra.

 

Li han posat una ordre d’allunyament

A demés, l’home es va negar a ajudar-la en afirmar que «li faria la vida impossible». Finalment, la víctima va poder posar-se en contacte amb la seua filla, que la va traslladar a l’hospital per a ser assistida de les lesions patides.

 

Els agents van trobar al sospitós en sa casa i i, després d’una sèrie de comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.