Detingut un home per agredir a la seua nóvia en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar una forta espenta a la seua parella i tirar-la a terra, trencar-li les dos monyiques i no ajudar-la.

 

Les investigacions han començat quan els policies van tindre coneixement de què una dona havia patit la fractura de les dos monyiques i un esquinç cervical a conseqüència de, pel que pareix, una agressió patida a les mans de la seua parella després d’una discussió, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van saber que cap a les 08.00 hores del matí una parella havia iniciat una forta discussió en sa casa de Sagunt i durant la mateixa l’home va pegar una forta espenta a la dona que va fer que caiguera a terra.

 

Li han posat una ordre d’allunyament

A demés, l’home es va negar a ajudar-la en afirmar que «li faria la vida impossible». Finalment, la víctima va poder posar-se en contacte amb la seua filla, que la va traslladar a l’hospital per a ser assistida de les lesions patides.

 

Els agents van trobar al sospitós en sa casa i i, després d’una sèrie de comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.