Detingut un home per agredir a la seua nóvia en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar una forta espenta a la seua parella i tirar-la a terra, trencar-li les dos monyiques i no ajudar-la.

 

Les investigacions han començat quan els policies van tindre coneixement de què una dona havia patit la fractura de les dos monyiques i un esquinç cervical a conseqüència de, pel que pareix, una agressió patida a les mans de la seua parella després d’una discussió, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van saber que cap a les 08.00 hores del matí una parella havia iniciat una forta discussió en sa casa de Sagunt i durant la mateixa l’home va pegar una forta espenta a la dona que va fer que caiguera a terra.

 

Li han posat una ordre d’allunyament

A demés, l’home es va negar a ajudar-la en afirmar que «li faria la vida impossible». Finalment, la víctima va poder posar-se en contacte amb la seua filla, que la va traslladar a l’hospital per a ser assistida de les lesions patides.

 

Els agents van trobar al sospitós en sa casa i i, després d’una sèrie de comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.