9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Detingut un home per agredir a la seua nóvia en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar una forta espenta a la seua parella i tirar-la a terra, trencar-li les dos monyiques i no ajudar-la.

 

Les investigacions han començat quan els policies van tindre coneixement de què una dona havia patit la fractura de les dos monyiques i un esquinç cervical a conseqüència de, pel que pareix, una agressió patida a les mans de la seua parella després d’una discussió, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van saber que cap a les 08.00 hores del matí una parella havia iniciat una forta discussió en sa casa de Sagunt i durant la mateixa l’home va pegar una forta espenta a la dona que va fer que caiguera a terra.

 

Li han posat una ordre d’allunyament

A demés, l’home es va negar a ajudar-la en afirmar que «li faria la vida impossible». Finalment, la víctima va poder posar-se en contacte amb la seua filla, que la va traslladar a l’hospital per a ser assistida de les lesions patides.

 

Els agents van trobar al sospitós en sa casa i i, després d’una sèrie de comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.