17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Ferit en ser agredit amb el coll d’una botella de vidre en Alacant

 

Este dissabte, 20 de febrer, cap a les 19.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home per un presumpte delicte de lesions després d‘agredir a un altre amb un coll de botella.

 

Els fets es van produir en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, segons han informat fonts policials. En eixe moment, agents que patrullaven van ser comissionats per una persona desorientada que estava perdent molta sang a causa d’una ferida en la cara. L’home va manifestar que havia sigut agredit.

 

Immediatament, els agents van sol·licitar assistència sanitària i van muntar un dispositiu per a localitzar al presumpte agressor, que ha sigut finalment detingut en un establiment pròxim amb la roba tacada de sang i ferides a les mans.

 

Portava un coll de botella en la motxilla

A demés, els policies van descobrir en la motxilla del detingut un coll de botella amb el que es podria haver ocasionat l’agressió, un fet que ha sigut confirmat pel ferit.

 

Per tals fets, l‘home ha sigut detingut per un presumpte delicte de lesions i agressió i informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assistixen. El detingut ha sigut traslladat a comissaria i lloc a la disposició de l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.