Ferit en ser agredit amb el coll d’una botella de vidre en Alacant

 

Este dissabte, 20 de febrer, cap a les 19.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home per un presumpte delicte de lesions després d‘agredir a un altre amb un coll de botella.

 

Els fets es van produir en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, segons han informat fonts policials. En eixe moment, agents que patrullaven van ser comissionats per una persona desorientada que estava perdent molta sang a causa d’una ferida en la cara. L’home va manifestar que havia sigut agredit.

 

Immediatament, els agents van sol·licitar assistència sanitària i van muntar un dispositiu per a localitzar al presumpte agressor, que ha sigut finalment detingut en un establiment pròxim amb la roba tacada de sang i ferides a les mans.

 

Portava un coll de botella en la motxilla

A demés, els policies van descobrir en la motxilla del detingut un coll de botella amb el que es podria haver ocasionat l’agressió, un fet que ha sigut confirmat pel ferit.

 

Per tals fets, l‘home ha sigut detingut per un presumpte delicte de lesions i agressió i informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assistixen. El detingut ha sigut traslladat a comissaria i lloc a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.