Ferit en ser agredit amb el coll d’una botella de vidre en Alacant

 

Este dissabte, 20 de febrer, cap a les 19.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home per un presumpte delicte de lesions després d‘agredir a un altre amb un coll de botella.

 

Els fets es van produir en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, segons han informat fonts policials. En eixe moment, agents que patrullaven van ser comissionats per una persona desorientada que estava perdent molta sang a causa d’una ferida en la cara. L’home va manifestar que havia sigut agredit.

 

Immediatament, els agents van sol·licitar assistència sanitària i van muntar un dispositiu per a localitzar al presumpte agressor, que ha sigut finalment detingut en un establiment pròxim amb la roba tacada de sang i ferides a les mans.

 

Portava un coll de botella en la motxilla

A demés, els policies van descobrir en la motxilla del detingut un coll de botella amb el que es podria haver ocasionat l’agressió, un fet que ha sigut confirmat pel ferit.

 

Per tals fets, l‘home ha sigut detingut per un presumpte delicte de lesions i agressió i informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assistixen. El detingut ha sigut traslladat a comissaria i lloc a la disposició de l’autoritat judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.